在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1644


2141#
發表於 04-7-19 10:09 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching & pakpakmami
其實本來係去"和民"食lunch o架,點知12點半商場就叫拉閘o罹,所以咪唯有轉軑去唱k o罹!


大宅

積分: 3479


2142#
發表於 04-7-19 12:03 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦


good morning各位!


男爵府

積分: 7290


2143#
發表於 04-7-19 12:13 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami,
點解唔放張正面拍拖相呀?
canau


大宅

積分: 3479


2144#
發表於 04-7-19 12:26 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau 寫道:
pakpakmami,
點解唔放張正面拍拖相呀?


影唔到丫嗎??!咁樣神秘d嗎
仲有丫canau,你張twins 2 short左呀,執唔到呀??? ?-(


男爵府

積分: 7290


2145#
發表於 04-7-19 12:47 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami,
the twins 2 is copied from the original one. so may be not copied and copied.

how can you make the animation under the signature area?
canau


男爵府

積分: 8348


2146#
發表於 04-7-19 14:32 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma :
你打風d節目都好豐富wor

canau :
又有新相呀, 好靚呀
我成日都影唔到靚相架, 因為晴晴叫極佢都唔望鏡頭, 成日四維望, 四維搞, 就算望鏡頭又唔笑, 又唔肯自己一個企定定俾我影, 成日郁黎郁去, 走黎走去, 好激氣
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


2147#
發表於 04-7-19 15:29 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
chingching can make a post to you while she grows up due to 'Lan Lan' mah!
we will take the new photos in the weekends if we went out.
canau


大宅

積分: 2155


2148#
發表於 04-7-19 15:57 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

no time no talk la!!!!呢輪真係忙到死左,上黎吹兩句咋,我想問下你地24/7confirm未呀?


男爵府

積分: 8348


2149#
發表於 04-7-19 16:12 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

蕉媽 :
係呀, 今個sat去你度呀, 你ok ng ok呀 ?
時間方面我要問埋其他靚媽先

大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2150#
發表於 04-7-19 17:34 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦


大宅

積分: 3479


2151#
發表於 04-7-19 17:37 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

蕉媽 寫道:
no time no talk la!!!!呢輪真係忙到死左,上黎吹兩句咋,我想問下你地24/7confirm未呀?


蕉媽,
我地confirm凸架啦...不過你幾點得呀???

lokching,canau,jc,
你地又幾點得呀???


男爵府

積分: 8348


2152#
發表於 04-7-19 17:43 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
我諗要起碼4:00啦, 因為jc果日要返工
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2153#
發表於 04-7-19 17:49 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching 寫道:
pakpakmami :
我諗要起碼4:00啦, 因為jc果日要返工


4:00 咪玩得o個一陣間囉 ,一係我地早少少去tea呀跟住jc來join我地????(不過睇大家點先決定啦)最緊要係蕉媽幾點ok啦......


男爵府

積分: 7290


2154#
發表於 04-7-19 19:21 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

dear all,
i confirmed to the gathering on 24/7. available in the afternoon but need to leave around 6:30 p.m.
canau


男爵府

積分: 7290


2155#
發表於 04-7-19 19:27 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami, lokching, jc, banana ma,
i train and train my dauthter to call your children's names. hope she can remember and call.
canau


男爵府

積分: 5962


2156#
發表於 04-7-19 23:44 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位靚媽,
打風果日原本返下晝,點知唔駛返,放多左一日假.

星期六就無去到玩沙,因為亞仔又病左,氣管炎,跟住仲慘星期日零晨4點同亞仔去左東區急症室,因為半夜見佢呼吸好急速,又有小小聲,以前未試過.佢搭車去時仲不停咁講野,但個字講到一半又唔夠氣講,講到窒下窒下咁,去到聞左一陣氣,又照左x-ray,無肺炎,又好左d,都攪左成2個鐘,返到屋企6點,飲完奶食完葯諗住安安樂樂訓既,點知佢又咳,咳到嘔,最後係7點至有得訓.

Sat無問題喎,你地去T一T先,如我可以早咪來"莊"你地.


大宅

積分: 3479


2157#
發表於 04-7-20 00:09 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jc,
乜咁大獲既..你仔仔 ,而家有無事呀 好d未? :-(

各位,我星期六都係下午幾點都得bor


男爵府

積分: 7290


2158#
發表於 04-7-20 08:19 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
your son is better now?

Banana ma,
can you advise the location/timing by pm or email to us?
thanks
canau


男爵府

積分: 8348


2159#
發表於 04-7-20 09:40 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

dear all :
sat我都係around 6:00度要走啦

jc :
你囝囝好慘呀, 依家無乜野麻, 醫生有無講點解無那那會咁架 ? 咳到嘔, 真係好肉赤呀
你咁辛苦, 你自己都要take care
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 1644


2160#
發表於 04-7-20 09:40 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC
仔仔ok嗎! 真擔心!

各位.....記住玩得開心d! 吾好落雨,大家咁話!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo