在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8348


2161#
發表於 04-7-20 09:41 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau :
等我晏d打俾蕉媽問下佢啦, 我諗佢好忙唔得閒上黎

melvinma:
d雨呢幾日落晒佢, sat就好好天架啦
玩得開心d啦
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


2162#
發表於 04-7-20 11:06 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
i had sent an email to her this morning to ask the location and timing.

lokching, jc, pakpakmami,
when can you be available?
canau: after 1:30 p.m.


melvinma,
when you will start your trip?
canau


男爵府

積分: 5962


2163#
發表於 04-7-20 12:30 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位靚媽,
多謝大家關心,卓昀已經好好多,平時睇開個醫生都話佢有少少氣管敏感(即係有少少哮喘), 食既葯已經重左, 而家係咳未清,仲有少少啖,其實佢當晚都好好精神雖然有少少發燒,連醫生都話你咁精神既,佢一向都係病都好精神.

我就一定係最遲架啦,你地定左時間我來"裝"你地

melvinma,
你去長隆就更加要好天氣,咁先至可以盡興


男爵府

積分: 7290


2164#
發表於 04-7-20 13:16 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
D葯有無抗生素?仔仔肯合作吃葯?

lokching, pakpakmami,
我唔熟TKO的路.

melvinma,
長隆係邊?要去幾多日?

*簽名位的icon點整?



canau


男爵府

積分: 5962


2165#
發表於 04-7-20 14:17 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
無抗生素,如果要醫生會同我地講明要食.
(touch wood)亞仔好合作,我記得好似迫過一or兩次咁多.

在編輯個人資料 -- IMG--paste條link
就得


男爵府

積分: 8348


2166#
發表於 04-7-20 14:25 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau :
我都唔熟tko d路架, 到時係地鐵站等就ok啦

jc :
你囝好乖呀, 肯合作食藥
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


2167#
發表於 04-7-20 14:59 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
we need to ask 'banana ma' for which estate.

jc,
i did it also.
my step: copied the link and placed to 'URL field' and save the changes
but it did not show the animation (you can see my signature area)
canau


男爵府

積分: 5962


2168#
發表於 04-7-20 15:02 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Lokching,
佢直頭係當果汁,佢有時short short地會同我地講”食葯水啦”但是當時係唔需要食架 ?-(


男爵府

積分: 8348


2169#
發表於 04-7-20 16:04 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jc :
未嘗唔係好事, 總好過食藥抗拒呀
不過你囝又真係好攪野

canau :
唔駛驚唔識去, pakpakmami一定識去
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 5962


2170#
發表於 04-7-20 16:25 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
NOT URL
IMG


男爵府

積分: 7290


2171#
發表於 04-7-20 16:25 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
i can know the place if it's near to mtr station.
does chingching eat more? i told to my daughter that we can meet in coming weekend.

jc,
i could make the animation lar!
canau


大宅

積分: 3479


2172#
發表於 04-7-20 16:28 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦


lokching,canau,jc,
我知蕉媽個度係邊bor... :lol: :lol: ,我大約要2:00後ok啦


男爵府

積分: 7290


2173#
發表於 04-7-20 16:29 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
Sorry! I input to the wrong filed!
canau


大宅

積分: 3479


2174#
發表於 04-7-20 16:30 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC 寫道:
Lokching,
佢直頭係當果汁,佢有時short short地會同我地講”食葯水啦”但是當時係唔需要食架 ?-(


jc,
你就好啦,唔駛勞氣,我個仔老大都唔飲呀,點"tum"佢都唔飲呀,激氣 ,結果我就加入"益x多"度比佢飲先肯飲咋


男爵府

積分: 8348


2175#
發表於 04-7-20 16:34 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau :
咁kaylie係咪好開心呀 ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


2176#
發表於 04-7-20 16:46 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
she said '好'.

pakpakmami,
same as my daughter. i needed to mix with 利賓納.

jc,
做到老眼昏花,所以place錯link.
canau


男爵府

積分: 5962


2177#
發表於 04-7-20 18:58 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位,
我而家至睇到pakpak的拍拖照,唔怪得之我曉得你地之前講乜啦,又唔記得問喎 ?-(

我個仔會在飲葯前會先lam個蓋試下味


男爵府

積分: 7290


2178#
發表於 04-7-20 20:20 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
He is better than my daughter. She will not drink even though it's sweet.

canau


大宅

積分: 3479


2179#
發表於 04-7-20 23:45 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC 寫道:
各位,
我而家至睇到pakpak的拍拖照,唔怪得之我曉得你地之前講乜啦,又唔記得問喎 ?-(

我個仔會在飲葯前會先lam個蓋試下味


JC,
你攪笑唔攪笑呀 ,我post左幾日囉噃...你依家先問.... ,係呢你星期六可以幾點出來呀??

canau,
蕉媽有無回覆呀


男爵府

積分: 7290


2180#
發表於 04-7-21 08:35 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami,
nothing
canau

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo