家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   29


水晶宮

積分: 59202

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


201#
發表於 22-4-14 11:55 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-14 11:39
無,其實係我去檢查眼,問眼科醫生,點解啲人換晶體就可以無晒老花近視散光?
咁我可唔可以換?我開始有輕 ...

應該冇乜人會因為老花而去做白內障手術,換人工晶體。手術後係有較高風險出現另一些眼疾,例如視網膜脫落,眩光。如果真係想治療老花散光等,有激光矯視。


禁止訪問

積分: 12573


202#
發表於 22-4-14 11:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12573


203#
發表於 22-4-14 11:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12573


204#
發表於 22-4-14 12:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19602


205#
發表於 22-4-14 12:10 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-14 11:19
哇,你開支好龐大!我都有做光學美容療程,但唔貴。btw,我而家嘅醫療保險,只係每年比$5000幾(保費愈來 ...

兩個人,對將來老左醫療服務的質素有一定要求,冇得平
我都係剛剛開始研究點樣買法先最平同最全面保障

https://www.bowtie.com.hk/zh/about-us/leadership
呢d咁新嘅保險公司信唔信得過?


伯爵府

積分: 19602


206#
發表於 22-4-14 12:11 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-14 12:00
收租都可以逆按揭。

關於住院醫療,#202覆你。

Thanks


禁止訪問

積分: 12573


207#
發表於 22-4-14 13:02 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4478


208#
發表於 22-4-14 13:13 |只看該作者
我諗我都要研究埋醫療保險。


伯爵府

積分: 19602


209#
發表於 22-4-14 13:34 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-14 13:02
你有冇見到有邊款住院可以响世界其他地方都保到呢?定其實而家嗰啲已經可以呢?
因為退休後我都打算周圍玩 ...

印象中我份bupa 包外地醫療費用,早幾年plan 去旅行時call 上CS有提過類似去旅行有事要入院有條hotline 專for 外國緊急支援。如果你指長期離開香港在外地定居情況可能不同,最好call 去問清楚


大宅

積分: 4478


210#
發表於 22-4-14 13:43 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-14 11:55
應該冇乜人會因為老花而去做白內障手術,換人工晶體。手術後係有較高風險出現另一些眼疾,例如視網膜脫落 ...
我估佢意思係臨退休前就用醫療保做晒d小手術。
我公司有同事退休,又真係俾佢搵到d身體小毛病。用公司醫保cover 到。


水晶宮

積分: 59202

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


211#
發表於 22-4-14 13:55 |只看該作者
junzi_HK 發表於 22-4-14 13:43
我估佢意思係臨退休前就用醫療保做晒d小手術。
我公司有同事退休,又真係俾佢搵到d身體小毛病。用公司醫保c ...

唔係,#199 樓呢位JM 有講想做白內障手術去治療老花,我就唔敢咁勇,冇迫切需要一定唔會幫對眼開刀。


大宅

積分: 4478


212#
發表於 22-4-14 15:05 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-14 13:55
唔係,#199 樓呢位JM 有講想做白內障手術去治療老花,我就唔敢咁勇,冇迫切需要一定唔會幫對眼開刀。
...
我會咁理解,等過幾年比較“熟”(政府眼科係要等夠熟夠矇先做排期手術),宜家只係認知上知道手術後可以改善某些視力毛病。
我都有朋友五十幾歲做咗,醫生話,反正都做順便做埋佢,唔使老咗再做。佢本身要做一個更大嘅眼部手術。

另外,請問你熟唔熟#1038?上年放咗,賺嘅。想再買。我都喜歡高息股,只不過我想買港股多d。


水晶宮

積分: 59202

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


213#
發表於 22-4-14 15:23 |只看該作者
junzi_HK 發表於 22-4-14 15:05
我會咁理解,等過幾年比較“熟”(政府眼科係要等夠熟夠矇先做排期手術),宜家只係認知上知道手術後可以改 ...

嗰位JM 話自己冇白內障,只係希望做白內障手術去矯正老花散光

#1038係我C6愛股,我就冇貨。而家呢個位好高,你想入?


禁止訪問

積分: 12573


214#
發表於 22-4-14 15:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4478


215#
發表於 22-4-14 15:44 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-14 15:23
嗰位JM 話自己冇白內障,只係希望做白內障手術去矯正老花散光

#1038係我C6愛股,我就冇貨。而家呢個位好 ...
未到好愛,但係後悔咁早放,橫咗大半年,自己無耐性。既然諗住換馬,樣樣都考慮。我都覺得$53好貴。


琥珀宮

積分: 169637


216#
發表於 22-4-14 16:10 |只看該作者
junzi_HK 發表於 22-4-14 15:44
未到好愛,但係後悔咁早放,橫咗大半年,自己無耐性。既然諗住換馬,樣樣都考慮。我都覺得$53好貴。
...

1038我都有入係for 收息,由一開始最貴$59.x開始入,最平入到$40.x
佢派息幾穩定,我自己係見平就入d慢慢儲


大宅

積分: 4478


217#
發表於 22-4-14 17:02 |只看該作者
木土土 發表於 22-4-14 16:10
1038我都有入係for 收息,由一開始最貴$59.x開始入,最平入到$40.x
佢派息幾穩定,我自己係見平就入d慢慢 ...
可能佢$4x橫行太耐,所以覺得$53太貴。


琥珀宮

積分: 169637


218#
發表於 22-4-14 17:06 |只看該作者
junzi_HK 發表於 22-4-14 17:02
可能佢$4x橫行太耐,所以覺得$53太貴。

本帖最後由 木土土 於 22-4-14 17:43 編輯

其實現價計番市盈率及股息率,也不算太貴,起碼比煤氣抵買

睇番過去5年股價及派息圖,現價也不算價

不過,只要有耐性等及留意,要等到平d應該也不難。



myimage.jpg
myimage.jpg


水晶宮

積分: 59202

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


219#
發表於 22-4-14 17:13 |只看該作者
Ocean419 發表於 22-4-14 12:10
兩個人,對將來老左醫療服務的質素有一定要求,冇得平
我都係剛剛開始研究點樣買法先最平同最全面保障

呢間唔知,我之前睇過C字頭嗰間,非常唔錯


伯爵府

積分: 19602


220#
發表於 22-4-14 21:34 |只看該作者
bhamcy 發表於 22-4-14 11:23
老人家的醫療保險加幅好驚人,我屋企人7x歲,$40000/年,1x年前只係10000。
...

姐係由60到7x歲保費加左4倍
請問知唔知係買邊間公司同邊個plan?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo