想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 7527


201#
發表於 05-11-23 10:00 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

GB,

我個陣都係飲5號仔架,佢同吉叔一樣都係話我宮寒 ?-( ?-( ,不過王EC就話唔係!!
幾時去睇係最好呀???-( ?-( 我自己就覺得早D去好D,好似我咁月初諗住月中黎M先去睇,點知無黎到,驗左又無,個肚又唔舒服,因為唔想浪費時間等M到,就去左睇王EC,等佢幫我推出黎,點知俾佢把脈話我肝屈腎陰虛,要調理幾個月先可以有BB,當時我真係好後悔點解唔早D睇,依家又要等多幾個月:-( :-( 我今晚會去覆診,等我幫你問下佢,再話你知!! :wink:


伯爵府

積分: 15199


202#
發表於 05-11-23 14:05 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

我睇吉叔睇左成年都未bingo, mc就比以前好d, 不過都只係得4,5個月cycle within 30days, 其他cycle都好長, 但我諗同我工作忙, 有壓力有關.

今個月停左, 冇去睇, 我諗住如果今個cycle又唔bingo就再睇返, 不過轉睇第二個醫師.

請問王ec响粉嶺邊樹? 有冇電話? 我住大埔, 好近


男爵府

積分: 7533


203#
發表於 05-11-23 14:07 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

happydino,
pls check pm.


禁止發言

積分: 445


204#
發表於 05-11-23 15:24 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 15199


205#
發表於 05-11-23 15:53 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,
收到! THANK YOU


男爵府

積分: 7533


206#
發表於 05-11-23 19:21 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

sausau2001,

pls check pm.


男爵府

積分: 7527


207#
發表於 05-11-24 09:57 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

plusplus,

我問左王EC啦,佢話唔一定係DAY 1 去睇,點解要DAY 1睇係多數for有黏連,經血有瘀滯,要清一清佢會比較好, 好似以我為例就咩時間睇都得.


別墅

積分: 715


208#
發表於 05-11-24 21:26 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

GB,

Thank you very much. 如果係可以隨時去的話,我可能會今個星期六去睇ec,你睇完ec,佢有d咩講呀?祝早日bingo

plusplus
GB 寫道:
plusplus,

我問左王EC啦,佢話唔一定係DAY 1 去睇,點解要DAY 1睇係多數for有黏連,經血有瘀滯,要清一清佢會比較好, 好似以我為例就咩時間睇都得.


男爵府

積分: 7527


209#
發表於 05-11-25 12:06 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

plusplus,

我因為肝鬱令到d m 今個月未黎,所以咪要通經咯 :-( :-( :-( ,我食左d藥尋晚終於黎左,跟住星期三再覆診!!
王ec之前話我有肝鬱腎陰虛要調理好先可以有bb :-( :-( :-( ,所以暫時睇都係要調理身體,未開始呀!! :-( :-( 所以都係早d睇,知道自己既體質係唔係可以有bb,免得浪費時間!!!


男爵府

積分: 7533


210#
發表於 05-11-25 14:45 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

GB,

如果你長期處於緊張,唔開心,擔憂及悲觀o既心情,肝鬱情況會好難改善.你要先放鬆自己,同自己講我一定要令自己健康,準備好一個健康o既環境(子宮)比bb.既然王醫師都話先要調理好d身體才會容易有bb,甘你呢段時間就當比自己o既心情放假,好好enjoy生活及同老公咩咩(唔好成日諗住要生bb才做),最好就係當正將生bb計劃推遲少少,等身體好左,心情愉快,可能有意想不到o既好處.
以上o既說話係我有一次睇中醫個姑娘同我講,之後我就開始學放鬆,估唔到只係調理左幾個月醫師就同我可以試生bb療程,比我預計中快.
開心d呀!笑下啦!


男爵府

積分: 7527


211#
發表於 05-11-25 16:44 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

好多謝你呀!! 我會聽話盡量放鬆,依家搵其他嘢學下,等自己唔好再成日諗

希望我地個個都早日BINGO


複式洋房

積分: 205


212#
發表於 05-11-25 18:27 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

GB,

係呀, 要放鬆心情先得架...

我做merchandiser, 成日呢度去果度去, 又日日同廠開戰,
搞到身體唔多好....3月尾quit左份工, 買定機票去旅行+做人,
結果4月尾想打針去旅行就check到有左, 而家下個月就生啦!!所以relax好緊要....
Charlotte



Baby


大宅

積分: 1628


213#
發表於 05-11-26 17:19 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

各位王醫師 fans,

今日我去王醫師度, 佢把到我有7成機會有左, 因我今日才day36, 但我周期通常40天, 所以要睇多一個禮拜先下定輪, 我今朝又再用david驗, 又係上深下淺, 未到上深下深, 又未過周期, 所以仲未100份之100相信自己有左.

我有轉機喇, 您地都要加油啊! :-P


男爵府

積分: 7527


214#
發表於 05-11-27 14:04 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

等待BB的小貓,

真係好開心呀!聽到你既好消息 你要好妹保重身體呀!!


大宅

積分: 1628


215#
發表於 05-11-27 14:22 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

GB,

多謝!

還未100%確定, 王 E C 建議我下周六才CHECK等過左周期先, 因佢話我D脈唔夠滑(滑脈=喜脈), 我到下周六再用多次驗孕棒驗跟住去睇王 E C. 其實 王 E C 話都有好大機會了! 佢話唔怕同你講, 有時就算會把到, 但又未必一定有, 相反地佢試過有個朋友有喜, 已經有左2個多月他都是把不出來, 因她身體頗弱, 所以佢話都要靠科學野黎DOUBLE CONFIRM(驗孕捧).


GB 寫道:
等待BB的小貓,

真係好開心呀!聽到你既好消息 你要好妹保重身體呀!!


大宅

積分: 2138


216#
發表於 05-11-27 18:51 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

等待BB的小貓

, 你應該無走雞架啦.

記住而家要小心d, 無野就早d訓 & 休息....keep 住食醫師d安胎藥, 等個b痴得穩d呀.

你也可買d孕婦milk飲下先啦.


大宅

積分: 1628


217#
發表於 05-11-27 21:09 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Emen,

多謝您呀! 我今日先第一次真真正正咁飲左我人生中第一支鮮奶, 原來冇咩味喎!

係喎! 您而家陀成點呀﹖ 仲有冇嘔得好犀利呀, 您而家係咪應該有兩個月有多了嗎﹖

其實我而家都食緊王 EC D葯, 但我個人有D擔心, 陀BB適唔適合食中或西葯呢﹖ 可能我以前一向都冇睇開中醫(我唔係唔信王EC), 但中葯都係葯, 我怕會有負作用(葯粉的制作過程中會唔會加入D化學野呢﹖)

我有呢個疑問, 都唔知邊個可以解答我呢﹖EMEN, 您點睇呀﹖

Emen 寫道:
等待BB的小貓

, 你應該無走雞架啦.

記住而家要小心d, 無野就早d訓 & 休息....keep 住食醫師d安胎藥, 等個b痴得穩d呀.

你也可買d孕婦milk飲下先啦.


複式洋房

積分: 433


218#
發表於 05-11-27 22:27 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?


大宅

積分: 1033


219#
發表於 05-11-27 23:21 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

等待BB的小貓



我想請問你睇左王ec幾耐,係咪同埋你老公一齊去睇,佢都有食中藥調理嘛?


大宅

積分: 1628


220#
發表於 05-11-28 09:29 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

小程程,

我睇左王EC只得3個禮拜, 推算返原來我未睇王EC之前數天就中了, 我老公都有去呀, 但王EC 冇建議我老公睇, 因佢見到我以之體溫低, 不達標, 所以由我開始入手, 我未睇王EC之前, 我睇開另一個中E, 不過我覺得佢不夠細心同沒KEEP病曆, 所以轉睇王EC, 其實這次BINGO功勞不算是王EC, 但佢都算旺我呢! 況且, 我以前間中會見暈, 但依家冇喇. 所以我都好多謝佢同欣賞佢一直咁有耐心看每一個病人, 我而家都仲睇緊佢架. 您睇左未呀﹖

小程程 寫道:
等待BB的小貓



我想請問你睇左王ec幾耐,係咪同埋你老公一齊去睇,佢都有食中藥調理嘛?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo