跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4108


201#
發表於 07-4-27 15:27 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

yoyo,
其實你又唔駛咁緊張既﹐小朋友既將來好多時都要小朋友自己行出來。未來既事我地亦唔控制得咁多﹐話唔定遲d你地會搬去香港島﹐又或者你又想小魚讀香港嗰邊既primary都唔定呢 咁你搵咗地方比小魚讀中文未?


複式洋房

積分: 123


202#
發表於 07-4-27 15:29 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

hi all,

多謝大家意見. 我今日買左thum (兒科醫生介紹) 戒咬指甲水, 我搽自己指甲試味, '拿拿地', 有pepper味但唔苦. 我囡囡只會晚上自己臨睡前咬 (不是日日咬, 10日有7-8日咬), 平日不會咬的, 希望有效. 擔心佢戒唔到, 頭先我搽左佢手指, 佢貪得意'孫'左少少, 但冇也反應 ?-( ?-( ?-( 平日佢乜都食, 希望佢唔好當thum係D新既finger food 就好喇.


子爵府

積分: 10537


203#
發表於 07-4-27 16:11 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V


cat_house:

幼稚園我都係打算自己教下, 買本local kinder既 中文text book番黎照住教咋 都係兩年je... 有幸升到佢既小學.. 有中文學架 :lol: :lol:


大宅

積分: 4108


204#
發表於 07-4-27 16:29 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

yoyo,
都好吖﹐好似felix咁﹐我地都係自己教佢英文﹐唔係好指意學校架咋。我都唔係好擔心佢英文唔fluent﹐so far佢根本就鍾意同我地講英文﹐就算我用廣東話同佢講野﹐佢要我用英文同佢講添呀。但嫲嫲同佢講佢又肯用中文講喎。你自己教到佢中文你會好有成功感架 :lol:

講開又講...你既variety都幾大...由根德國到esf


子爵府

積分: 10537


205#
發表於 07-4-27 17:29 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V


cat_house:

其實我考既學校唔多, 只係三間野~ 但採取左兩極端之最既投考方式..... 只因當時唔太明確自己走邊條way?? 加上要人地肯收留我先有資格去考慮, 所以咪出現左兩極端之最出黎囉:lol::lol:

另.. 望就係咁望啦, 我一定唔會放棄中文架~ 我要下好多D苦功教佢寫&認中文字先得啦, so far佢對於認中文字好有興趣, 希望能夠keep住進步啦 我唸定架啦.. 如果形勢退步(大吉大吉), 我會比佢補習中文架


珍珠宮

積分: 44662


206#
發表於 07-4-27 20:02 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V


潔潔
其實如果你平時同小魚係以中文對答, 唔洗驚佢唔識中文啦! 不過中國語文文法博大精深, 如果學校無得教就真係要補習先得囉!! 我好同意cat_house所講, 小朋友好多時將來會自己走自己嘅路, 幼稚園就攪到你咁煩, 真係有排你煩架, 唔好諗咁多, 選好左就唔好理咁多, 升小學到時先再算囉!! 我都係咁咋!!

楓楓真係好like返緊而家果間nursery呀, 元朗呢講口碑都幾好, 校舍好大, 只係無戶外地方比佢玩, 所以返半日係我嘅宗旨, 返到home大把地方佢反, 有個大球場, 細細地樓下反下又得, 間學校每3個月就一份學生喺學校所有表現嘅長盡report比家長睇, 每個月一次健康紀錄, 真係唔錯架!!


amy, 梅
我都係成日都唔記得食醫生比d維他命丸呀!! 一星期都唔知有無3日, 成日都懶食!! 我32wks果陣小b有4磅幾, 唔知出世會有幾多磅, 我都好擔心小b會過輕呀 而家盡量要自己食多d野, 尤其係飯,麵, 同麵包, 不過要食返d生果, 我而家都開始食綠豆沙lee d 涼野啦! 你地呢? 另, 你地知唔知bb唔over幾多磅唔比出院架?


男爵府

積分: 6179


207#
發表於 07-4-28 00:35 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

JAS媽,小魚媽,
雖然甩左3日msn, 我都估到你地咩事. 小魚媽, 你又轉左軑呀? 咁即係好近我屋企果樹?

玲,
呢幾日真係精力透支晒, 開左幾日會..個腦係諗野諗野諗野..俾人不停問野, 我直頭同佢講, 我頂唔住喇, 你真係好多"why?", 我無法子答到...因為我做左2個月, 乜都未熟, 乜都唔識答...
雖然近排忙左好多..但係見多左好多野, 視野廣闊左好多, 咁就更加覺得之前有幾井底....


大宅

積分: 2697


208#
發表於 07-4-28 09:35 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

維比
我o向新公司做都係忙到甩肺, 日日做到唔停, 不過好enjoy, 因為同你一樣, 覺得自己之前好井底.........而家學多好多野~


子爵府

積分: 11369


209#
發表於 07-4-30 09:41 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

Morning

[size=small]♡玲妹,魚媽,Felix媽,維比,
我終於解脫左啦...雖然都有少少失落,但係我堅信今次嘅決定唔會係錯嘅...老實講,自己感情上一路都好想比Jas一個開心同free嘅學習環境,但係心底裡自己知道Jas其實係可以配合到傳統有規矩嘅教育模式...同老公再傾果時(星期五果日煩左佢N次),雖然老公無堅決拒絕ESF,但係佢有猶豫,我唔想第時為左個女嘅教育問題同佢有咩爭執,所以我終於放棄左ESF啦!

我無後悔,仲好looking forward to個女新嘅kindergarten life,我會同佢一齊努力,盡力做好我份工!


子爵府

積分: 11369


210#
發表於 07-4-30 09:45 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

[size=small]♡楓媽,
唔水咁擔心喎,32週有4磅幾ok喎,小b會响後期發力架,細size會易生d,唔好愁啦...健康就ok架啦,我估你個b出世應該會有6磅at least,一定出到院啦,好似出世5磅幾要住氧氣箱呀,我老公個姪仔出世果時都係呢個磅數要住箱架,不過依家成5歲啦,鬼咁肥呀!:lol:

bobosweet 寫道:

amy, 梅
我都係成日都唔記得食醫生比d維他命丸呀!! 一星期都唔知有無3日, 成日都懶食!! 我32wks果陣小b有4磅幾, 唔知出世會有幾多磅, 我都好擔心小b會過輕呀 而家盡量要自己食多d野, 尤其係飯,麵, 同麵包, 不過要食返d生果, 我而家都開始食綠豆沙lee d 涼野啦! 你地呢? 另, 你地知唔知bb唔over幾多磅唔比出院架?


大宅

積分: 4676


211#
發表於 07-4-30 10:21 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

MORNING~~~

jas 媽,
聽到妳能放手, 放開懷抱就好咯, 我都堅信jas一定配合到傳統教育

all,

想問下大家有冇見到 bk 有段宣傳, 好似係 話唔之咩咩音樂劇既course, 我手快快click 過左呀, 有人知道係咩來可唔可以話我知呀


大宅

積分: 4108


212#
發表於 07-4-30 11:35 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

yy,

好似係呢條link:
my musikbox

另外﹐其實我都好有興趣春天﹐你點睇?


大宅

積分: 1727


213#
發表於 07-4-30 11:38 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

yy

妳係咪講緊呢個呀,記唔記得我係pg時都有跟妳講過我會join呢,我報左名喇

<<<春天親子劇團>>>


大宅

積分: 4108


214#
發表於 07-4-30 11:45 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

yy,

好似係呢條link:
my musikbox

另外﹐其實我都好有興趣春天﹐你點睇?


子爵府

積分: 11369


215#
發表於 07-4-30 11:57 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

幾interesting喎...不過會唔會早左d呢?同埋要唔要casting架?係咪係人都會收架?
evon 寫道:
yy

妳係咪講緊呢個呀,記唔記得我係pg時都有跟妳講過我會join呢,我報左名喇

<<<春天親子劇團>>>


大宅

積分: 1727


216#
發表於 07-4-30 12:02 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

梅梅

唔駛casting架 ,當pg咁玩架咋 :lol: 不過佢地嘅上課地點就"格sit"左d囉,得沙田同觀磄咋 :-|


大宅

積分: 4676


217#
發表於 07-4-30 12:18 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

悠媽, felix 媽,

就係呢個啦..... 悠媽, 妳咁快就報左名啦, 妳 "簡" 左邊日呢, 幾時開始呀?????咁小悠咪星期六 同 星期日都要返 pg 囉, 我地會唔會辛苦左的呢.........但我又好想俾的的玩下wor, 點算好呢????


子爵府

積分: 11369


218#
發表於 07-4-30 12:24 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

唔該evon
evon 寫道:
梅梅

唔駛casting架 ,當pg咁玩架咋 :lol: 不過佢地嘅上課地點就"格sit"左d囉,得沙田同觀磄咋 :-|


子爵府

積分: 11369


219#
發表於 07-4-30 12:27 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

[size=small]♡的媽,
喂,你係咪有興趣呀?me too呀,你會响邊樹上堂&上邊日呀? 睇下可唔可以一齊呀?
tunghei1025 寫道:
悠媽, felix 媽,

就係呢個啦..... 悠媽, 妳咁快就報左名啦, 妳 "簡" 左邊日呢, 幾時開始呀?????咁小悠咪星期六 同 星期日都要返 pg 囉, 我地會唔會辛苦左的呢.........但我又好想俾的的玩下wor, 點算好呢????


大宅

積分: 4676


220#
發表於 07-4-30 12:30 |只看該作者

Re: ★2004年10月媽媽會★ - Part V

Jas 媽,

依家星期六的的已經返緊 pg, 若真係報我會 "簡" 星期日大圍, 不過我需要詳細考慮清楚先得.....星期六, 日都要同佢返pg, 會死人架wor

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo