立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4108
複式洋房
積分: 123
子爵府
積分: 10537
珍珠宮
積分: 44662
男爵府
積分: 6179
積分: 2697
積分: 11369
bobosweet 寫道: amy, 梅 我都係成日都唔記得食醫生比d維他命丸呀!! 一星期都唔知有無3日, 成日都懶食!! 我32wks果陣小b有4磅幾, 唔知出世會有幾多磅, 我都好擔心小b會過輕呀 而家盡量要自己食多d野, 尤其係飯,麵, 同麵包, 不過要食返d生果, 我而家都開始食綠豆沙lee d 涼野啦! 你地呢? 另, 你地知唔知bb唔over幾多磅唔比出院架?
積分: 4676
積分: 1727
evon 寫道: yy 妳係咪講緊呢個呀,記唔記得我係pg時都有跟妳講過我會join呢,我報左名喇 <<<春天親子劇團>>>
evon 寫道: 梅梅 唔駛casting架 ,當pg咁玩架咋 :lol: 不過佢地嘅上課地點就"格sit"左d囉,得沙田同觀磄咋 :-|
tunghei1025 寫道: 悠媽, felix 媽, 就係呢個啦..... 悠媽, 妳咁快就報左名啦, 妳 "簡" 左邊日呢, 幾時開始呀?????咁小悠咪星期六 同 星期日都要返 pg 囉, 我地會唔會辛苦左的呢.........但我又好想俾的的玩下wor, 點算好呢????
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy