夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   110


男爵府

積分: 5888

陪月勳章


2181#
發表於 18-4-10 11:33 |只看該作者
wing1388 發表於 18-4-10 10:11
我唔係因為轉天氣而病,係長期嘅病,不斷求醫不斷食藥,直至最近醫生自己都話束手無策,再加上家中老貓亦 ...
保重呀


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


2182#
發表於 18-4-10 12:34 |只看該作者
~小樹兒~ 發表於 18-4-10 11:17
你好似有啲綜合性亞健康狀態,都唔識照顧自己嘅

自從公司搬咗落CWB之後,我嘅身體一日比一日差,好大可能係空氣同環境唔好影響...我十年前身體不知幾好,而家真係久病不起。
百花叢裡過,片葉不沾身。


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


2183#
發表於 18-4-10 12:37 |只看該作者
~小樹兒~ 發表於 18-4-10 11:20
不嬲跳緊!

百花叢裡過,片葉不沾身。


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


2184#
發表於 18-4-10 12:39 |只看該作者
mimiNbaby 發表於 18-4-10 11:32
我咪又係, 啲朋友見到我地, 以為我地已經無左事, 話完全睇唔出有問題. 返到屋企, 佢有佢打機, 成晚大家都可 ...

佢唔傾,妳就唔會摟佢傾咩?還是二人已經冇話題?還是一開口又扯返去「舊史」度?

百花叢裡過,片葉不沾身。


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


2185#
發表於 18-4-10 12:43 |只看該作者
mimiNbaby 發表於 18-4-10 11:33
保重呀

我一病就即刻睇醫生,已經唔拖,普通科唔得睇專科,專科唔得睇中醫,為求醫得好,已經唔計錢嘅問題!但日復日咁食藥但又唔好,每日就係食藥但病程冇進展,人就會變得沮喪...鬱鬱埋埋到今日,我都仲未尋死已經算正能量了!所以我好明白啲人因病厭世嗰一種感覺!
百花叢裡過,片葉不沾身。


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


2186#
發表於 18-4-10 13:05 |只看該作者
wing1388 發表於 18-4-10 10:11
我唔係因為轉天氣而病,係長期嘅病,不斷求醫不斷食藥,直至最近醫生自己都話束手無策,再加上家中老貓亦 ...
師兄,你呢D叫亞健康,唔係真係病,
但總是唔多舒服,
試下食靈芝丸丶六味地黃丸啦,我老公食左好好多。



男爵府

積分: 5173


2187#
發表於 18-4-10 13:21 |只看該作者
wing1388 發表於 18-4-10 10:21
分開咗咁耐做咩仲望返轉頭?最近興講「佛系」,有緣嘅自然會一齊啦!
...

大病過後,加上佢又wts app話不如重新開始,先1516


大宅

積分: 4540


2188#
發表於 18-4-10 13:27 |只看該作者
wing1388 發表於 18-4-10 10:11
我唔係因為轉天氣而病,係長期嘅病,不斷求醫不斷食藥,直至最近醫生自己都話束手無策,再加上家中老貓亦 ...

食藥食到抑鬱...... 我都試過。不如轉吓中醫啦,呢啲好睇夾唔夾。


大宅

積分: 4540


2189#
發表於 18-4-10 13:37 |只看該作者
mimiNbaby 發表於 18-4-10 09:38
睇見你既情況, 我預計到遲啲我會遇到一樣既事...... 最後一個月了, 個心開始好亂, 到底到時攤牌後會點? 我 ...

其實最想可以傾到個辦法去相處啫,呢種人就只識逃避,真係好麻煩。我琴日再問佢願唔願意大家一齊去做改變,佢終於都好簡單咁回覆我ok。希望今次大家真係做得到,而我自己都要學習調整心態,唔想俾啲自私嘅人影響自己變唔開心。


男爵府

積分: 5888

陪月勳章


2190#
發表於 18-4-10 14:12 |只看該作者
wing1388 發表於 18-4-10 12:39
佢唔傾,妳就唔會摟佢傾咩?還是二人已經冇話題?還是一開口又扯返去「舊史」度?
...
一黎我都已經冇諗住再救, 唔傾咪唔傾囉, 二黎, 佢忙住打機, 我同佢講野, 佢一係只應我一句, 都唔係一個正常既交流, 有傾有講. 一係就嫌我阻住佢打機咁款, 有時佢分一分心答完我, 結果佢個game輸左, 佢又會話我同佢講野攪到佢咁, 你話我仲有心機同佢講野咩. 之前又試過, 佢喺廳打機, 我沖完涼出到黎佢又輸左, 佢會有啲暗示我一出現就會輸囉.


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


2191#
發表於 18-4-10 14:14 |只看該作者
soso1227 發表於 18-4-10 13:05
師兄,你呢D叫亞健康,唔係真係病,
但總是唔多舒服,
試下食靈芝丸丶六味地黃丸啦,我老公食左好好多。
其實我都有搵中醫調理,但就係找唔到個病根,所以醫極都唔好囉!
百花叢裡過,片葉不沾身。


男爵府

積分: 6156


2192#
發表於 18-4-10 14:15 |只看該作者
本帖最後由 ~小樹兒~ 於 19-6-16 11:00 編輯

.


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


2193#
發表於 18-4-10 14:15 |只看該作者
noelbabab 發表於 18-4-10 13:21
大病過後,加上佢又wts app話不如重新開始,先1516

難得佢咁有心,又唔係走投無路先搵返妳,咪俾個機會大家囉...不過...

如果妳一心想試下「新嘢」就要三思啦...
百花叢裡過,片葉不沾身。


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


2194#
發表於 18-4-10 14:16 |只看該作者
GabKar2012 發表於 18-4-10 13:27
食藥食到抑鬱...... 我都試過。不如轉吓中醫啦,呢啲好睇夾唔夾。

中醫我都轉咗幾個了!
百花叢裡過,片葉不沾身。


男爵府

積分: 6156


2195#
發表於 18-4-10 14:16 |只看該作者
本帖最後由 ~小樹兒~ 於 19-6-16 11:01 編輯

.


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


2196#
發表於 18-4-10 14:17 |只看該作者
GabKar2012 發表於 18-4-10 13:37
其實最想可以傾到個辦法去相處啫,呢種人就只識逃避,真係好麻煩。我琴日再問佢願唔願意大家一齊去做改變 ...

其實又咁諗,咁辛苦為乜?
百花叢裡過,片葉不沾身。


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


2197#
發表於 18-4-10 14:18 |只看該作者
mimiNbaby 發表於 18-4-10 14:12
一黎我都已經冇諗住再救, 唔傾咪唔傾囉, 二黎, 佢忙住打機, 我同佢講野, 佢一係只應我一句, 都唔係一個正 ...

真係好鬼細路仔!
百花叢裡過,片葉不沾身。


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


2198#
發表於 18-4-10 14:19 |只看該作者
~小樹兒~ 發表於 18-4-10 14:15
去到近50復原力會越來越差,加埋環境因素,成日病病哋

係呀,次次操拳都斷氣咁滯!
百花叢裡過,片葉不沾身。


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


2199#
發表於 18-4-10 14:22 |只看該作者
~小樹兒~ 發表於 18-4-10 14:16
咁有咩病徵?

成日頭痛,有時會暈,天旋地轉眼前一黑咁,手腳成日都唔暖,仲有就係不停咁乾咳,一抖氣大啖啲都咳,又好易聲沙,成日唔夠氣咁,又瞓唔到覺,兩三個鐘就醒,醒咗又瞓唔返...
百花叢裡過,片葉不沾身。


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


2200#
發表於 18-4-10 14:33 |只看該作者
wing1388 發表於 18-4-10 14:14
其實我都有搵中醫調理,但就係找唔到個病根,所以醫極都唔好囉!
同我老公一樣啦,工作壓力大+年紀大,
中佬係咁上下
去華潤堂買樽北京同仁堂嘅六味地黃丸,

幾十蚊嗻,不妨試試,
記住買濃縮裝,唔使食咁多粒。
如果仍然唔得,可能係情緒問題,
或者要睇西醫,補充腦血清素。


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo