烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   198


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2181#
發表於 11-12-8 12:42 |只看該作者
cat_man_man 發表於 11-12-8 12:15
呢個熱門烘焙店, 去貨好快, 唔係太怕係死貨,
不過, 個日本粉係唔係堅日本...呢....
大6 粉佢都有, 平幾蚊 ...
我唔敢用大 6 粉, 情願買貴些少 ~~


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2182#
發表於 11-12-8 12:44 |只看該作者
cat_man_man 發表於 11-12-8 12:30
日清邊度有得賣?
Jusco 超巿, 南豐 7/F


大宅

積分: 1277


2183#
發表於 11-12-8 12:45 |只看該作者

引用:Quote:carmanmama 發表於 11-12-8 12:31 我

原帖由 cat_man_man 於 11-12-08 發表
我都想咗成個星期呀, 始終要拖隻大牛, 不過, 夠位, set 好咗又唔覺隻牛的存在~
好彩我媽間屋係黑 ...


呢個黑洞好好笑,
不過我好羨慕



點評

hallonatalie    發表於 11-12-8 12:46


珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


2184#
發表於 11-12-8 12:49 |只看該作者
hallonatalie 發表於 11-12-8 12:31
自己揸車入去大埔車, 都唔太化算 ~~

最好佢哋有送開貨, 一包都可以送上樓就最好, 又或者送到樓 ...


好似有間可送貨, 但要2百幾一包...

點評

hallonatalie    發表於 11-12-8 13:25

Stay Hungry , stay foolish !!


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2185#
發表於 11-12-8 13:27 |只看該作者
Hi all,

我想問你哋用乜方法量酵母, 然後倒入酵母格呀 ?

我用甜品杯裝住然後去秤重, 之後要倒入酵母格, 就倒到周圍都係 ~~ mouth:

點評

88328mama  ME 2,  我同 HINHIN_MA 1 樣  發表於 11-12-9 00:28
hinhin_ma  我用佢隻"膠更", 放晌個磅一斉磅...  發表於 11-12-8 16:37


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


2186#
發表於 11-12-8 13:31 |只看該作者

引用:Quote:So肥+發表於+11-12-8+01:53+今日又去

原帖由 hinhin_ma 於 11-12-08 發表
....果把黑色係MUG來GA??

點評

hallonatalie    發表於 11-12-8 13:54
        


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


2187#
發表於 11-12-8 13:39 |只看該作者

引用:Quote:cat_man_man+發表於+11-12-8+11:54+

原帖由 hinhin_ma 於 11-12-08 發表
平時D粉...我去價真X到買, 16-18/KG, 有泰國,韓國, 都OK...不過果日去PK 買左盒金象..25.9/KG, 軟身好多, ...
我買全象係60/5kg,13/1kg,元朗



點評

Sorriso  邊度呀?  發表於 11-12-8 21:57
        


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2188#
發表於 11-12-8 13:54 |只看該作者
So肥 發表於 11-12-8 13:39
我買全象係60/5kg,13/1kg,元朗
Where ? 有無地址 ?


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


2189#
發表於 11-12-8 14:00 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享

Bk 又short咗,冇咗d字嘅



點評

hallonatalie    發表於 11-12-8 14:06
        


大宅

積分: 3991

陪月勳章


2190#
發表於 11-12-8 14:06 |只看該作者

引用:Quote:hallonatalie+發表於+11-12-8+12:26+

原帖由 cat_man_man 於 11-12-08 發表
其實有想過搵人分, 但分粉果度又煩.....
好似做大拆家, 分粉
真是好煩架,頸驚比C6罵,好彩剩係叫我分完就做包




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2191#
發表於 11-12-8 14:08 |只看該作者
giftfromgod 發表於 11-12-8 14:06
真是好煩架,頸驚比C6罵,好彩剩係叫我分完就做包


大宅

積分: 3991

陪月勳章


2192#
發表於 11-12-8 14:11 |只看該作者

引用:Quote:giftfromgod+發表於+11-12-8+11:43+

原帖由 hallonatalie 於 11-12-08 發表
其實波蘿麵包 mode, 都係需時 2 hrs 15 mins 咋, 同快速 mode 差不多 ~~
因為昨晚無冰水




大宅

積分: 1538


2193#
發表於 11-12-8 14:30 |只看該作者

引用:Quote:hinhin_ma+發表於+11-12-8+12:06+平

原帖由 cat_man_man 於 11-12-08 發表
3.6 牛奶~~ 正喎~~

我見之前金象50lb 係HKD164, 去大埔抬..
我估雪一部份喺雪櫃,臨尾先用應該ok的~




大宅

積分: 3991

陪月勳章


2194#
發表於 11-12-8 14:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cat_man_man+於+11-12-08+發

原帖由 JoeyNip 於 11-12-08 發表
我估雪一部份喺雪櫃,臨尾先用應該ok的~
50lb 好多架,我個雪櫃好細



點評

hallonatalie  mouth:  發表於 11-12-8 16:12


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


2195#
發表於 11-12-8 18:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hinhin_ma+於+11-12-08+發表.

原帖由 So肥 於 11-12-08 發表
用黎
        


珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


2196#
發表於 11-12-8 18:11 |只看該作者
So肥 發表於 11-12-8 18:04
用黎


....要分開幾次來答....制造緊張....
Stay Hungry , stay foolish !!


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2197#
發表於 11-12-8 18:18 |只看該作者

引用:Quote:So肥+發表於+11-12-8+18:04+用黎+...

原帖由 hinhin_ma 於 11-12-08 發表
....要分開幾次來答....制造緊張....


仲未答到




珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


2198#
發表於 11-12-8 18:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hinhin_ma+於+11-12-08+發表.

原帖由 hallonatalie 於 11-12-08 發表
仲未答到
都唔知BK發生乜事,係咁食哂我d字



        


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


2199#
發表於 11-12-8 18:21 |只看該作者

引用:Quote:So肥+發表於+11-12-8+18:04+用黎+...

原帖由 hinhin_ma 於 11-12-08 發表
....要分開幾次來答....制造緊張....
唔係我想製造緊張,係bk食字,嗰把係用嚟
        


大宅

積分: 1538


2200#
發表於 11-12-8 18:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hinhin_ma+於+11-12-08+發表.

原帖由 So肥 於 11-12-08 發表
唔係我想製造緊張,係bk食字,嗰把係用嚟
係呀!我尋晚都重裝咗三次,攪乜鬼㗎BK




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo