在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8348


2201#
發表於 04-7-21 15:23 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
已收到pm, 完全明白, 唔該晒
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 5962


2202#
發表於 04-7-21 15:28 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching 寫道:
pakpakmami :
咁我地係邊樹集合呀 ? 我人生路不熟架


me too :lol:


男爵府

積分: 5962


2203#
發表於 04-7-21 19:52 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami,
收到啦, 4:00見
see u all Sat


男爵府

積分: 7290


2204#
發表於 04-7-22 08:13 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami,
received your pm. thanks
see you then

canau


男爵府

積分: 7290


2205#
發表於 04-7-22 08:34 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
小心身體呀!
日日都好早返公司,唔想同人迫.
canau


男爵府

積分: 8348


2206#
發表於 04-7-22 09:33 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau :
你真係好早wor, 果然係好員工
咁你出門口時kaylie起左身未架 ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 1644


2207#
發表於 04-7-22 09:47 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching, jojo, JC, canau, 蕉媽 & pakpakmami
[size=medium]早晨啦!因為怕melvin仔太辛苦啦,所以我聽工人講吾帶佢去!希望仔吾好怪媽咪偏心啦! 我去完會影多d相番嚟o架!呢排忽冷忽熱你地都要保重,大家玩得開心d啦!


男爵府

積分: 8348


2208#
發表於 04-7-22 10:10 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma :
咁又係, 帶melvin去你又辛苦, 佢又辛苦
你工人都幾識幫你諗

今日開始有番d太陽, sat一定好好天, 玩得開心d, 影多d靚相俾我地睇
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


2209#
發表於 04-7-22 10:21 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
enjoy your trip.

lokching,
no way! I don't like to 迫.
she does not wake up when i left. it's good ah. she will say '媽咪唔好返工啦 ' if i did not leave.
i always say to her that chingching will not play with you if you are naughty. :lol:
canau


男爵府

積分: 8348


2210#
發表於 04-7-22 10:44 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau :
haha......用晴晴黎威脅佢有無效呀 ? 有無真係乖左 ?


大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2211#
發表於 04-7-22 11:51 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦


早晨各位!

嘩~~嘩~~太陽出來了 ,好野!...我地星期六又可以玩indoor又可以玩outdoor啦....好happy呀!

melvinma仲happy啦,去旅行


大宅

積分: 2155


2212#
發表於 04-7-22 19:46 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

hello everybody~~~, i miss you all very much ar!

今個禮拜六, 3-4點都無問題, 我點零就返到屋企架喇! 唔知係咪呢輪熱同埋成日落雨呀, club house都幾多小朋友呀, 希望你地唔好失望喇!

Canau~囡囡呢個round的大頭相失色左DD喎, 咁暗ge?

Melvinma~have a nice trip!!可憐的melvin, 要孤仱仱一個人係屋企囉!! :mrgreen:


男爵府

積分: 7290


2213#
發表於 04-7-23 08:49 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

蕉媽,
立刻tone過D色
canau


男爵府

積分: 8348


2214#
發表於 04-7-23 09:22 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Good Morning

好開心, 聽日又見到你地 & 你地既bb, 尤其係jc & 蕉媽個囝, 都係第一次見

蕉媽 :
我地聽日約左4:00係jusco等
咁我地到左你屋苑再call你啦
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


2215#
發表於 04-7-23 09:25 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
Thanks for your coordination to Banana Ma. See you tomorrow.
I went to HK Book Fair last night (Fee is $10 after 6:00 p.m.) I have bought 3 story books (@$10) to my daughter.
canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2216#
發表於 04-7-23 09:36 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位,
早晨呀..

melvinma,
一路順風呀..

JC, PakPakMaMi, lokching, canau, 蕉媽,
明日玩得開心d..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2217#
發表於 04-7-23 09:44 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
想問下$10圖書係邊個攤位呀..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7290


2218#
發表於 04-7-23 10:10 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
妳好返晒啦!
我係Longman檔位買(Hall 1). 有橙色sticker, buy 5 get 1, 不過選擇唔多, 我買了2本故仔書,1本Poem.
Hall 5 係兒童天地但有一半地方是賣文儀用品,另外還有$10圖書的選擇是柏雅圖書,如唐詩(五言及七言),三字經,成語故事,世界童話(中英對照). 我囡囡很喜歡看,有些唐詩她巳懂唸.
妳會去書展嗎?
canau


大宅

積分: 1644


2219#
發表於 04-7-23 10:25 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

[size=large]大家咁話啦!

尋日朝早9點半,油街果度有車禍呀,一架白色跑車撞o左埋安全島,司機下午仲死o左添!我每朝都行果度o架!真係好驚!


男爵府

積分: 8348


2220#
發表於 04-7-23 10:44 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau :
$10書真係好抵wor, 不過我都無時間 & 精力去 :cry:

melvinma :
下, 乜咁大鑊呀
真係好驚wor :cry:
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo