Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦
上sat真係好好玩呀, 個club hosue真係好正, 好多野玩, 多謝蕉媽既招呼 & pakpakmami既安排, 不過最可惜就係晴晴怕醜, 玩得唔夠盡慶
pakpakmami :
pakpak真係好可愛呀, 一上車就要戴黑超, 好好笑, 又識講咁多野, 真係羨慕死人啦
jc :
你個囝好多野講, 無時無刻都聽到佢把聲
canau :
kaylie好靚女, 好少女feel, 我最like佢隻眼, 好大隻, 好靚
佢果日俾人胸襲, 夜晚有無發惡夢呀 ?
你尋日去左沙灘 ?
蕉媽 :
又一次見唔到蕉仔啦, 希望下次可以抱下佢, 感受下佢既重量啦 :mrgreen:
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P