在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7290


2221#
發表於 04-7-23 11:34 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
係呀!今朝睇internet newspaper,有相片,很恐怖
canau


男爵府

積分: 5962


2222#
發表於 04-7-23 12:54 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
張相即刻靚返.

melvinma,
大家咁話,大家都玩得開心d.

大家明天見,我朋友都可能來(上次一齊tea buffet果個)


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2223#
發表於 04-7-23 13:51 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
我同你一樣, 朝朝都會橫過呢條馬路家.. 我昨日放工見人燒野, 冇留意原來有車禍喎.. 願死者安息.. :cry: :cry:

canau,
我唔去啦..我幫人問下咋.
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 3479


2224#
發表於 04-7-23 17:11 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,canau,jc,
聽日有咩再電聯啦 :wink: ....聽日見啦...


男爵府

積分: 8348


2225#
發表於 04-7-23 17:12 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
ok ! 聽日見

pakpak做乜變左隻老鼠 ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2226#
發表於 04-7-23 17:56 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching 寫道:
pakpakmami :
ok ! 聽日見

pakpak做乜變左隻老鼠 ?



大宅

積分: 2155


2227#
發表於 04-7-23 18:16 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

hihi

lokching, 唔該哂你呀!你地到左就call我喇! 聽日見喇大家!


大宅

積分: 3479


2228#
發表於 04-7-24 10:39 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

hi...jojo ,
你今日駛唔駛返工架?我仲以為得我一個返tim :mrgreen:


男爵府

積分: 5962


2229#
發表於 04-7-24 14:42 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami,
仲有我,不過唔得閒上bk姐.


男爵府

積分: 7290


2230#
發表於 04-7-25 10:20 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

banana ma & pakpakmami,
thanks for your arrangement. hope can meet to banana son soon.

pakpakmami, jc, lokching,
nice to have the gathering yesterday. hope we can meet in next time.
pls check email.

thanks
canau
canau


男爵府

積分: 8348


2231#
發表於 04-7-26 09:32 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

上sat真係好好玩呀, 個club hosue真係好正, 好多野玩, 多謝蕉媽既招呼 & pakpakmami既安排, 不過最可惜就係晴晴怕醜, 玩得唔夠盡慶

pakpakmami :
pakpak真係好可愛呀, 一上車就要戴黑超, 好好笑, 又識講咁多野, 真係羨慕死人啦

jc :
你個囝好多野講, 無時無刻都聽到佢把聲

canau :
kaylie好靚女, 好少女feel, 我最like佢隻眼, 好大隻, 好靚
佢果日俾人胸襲, 夜晚有無發惡夢呀 ?

你尋日去左沙灘 ?

蕉媽 :
又一次見唔到蕉仔啦, 希望下次可以抱下佢, 感受下佢既重量啦 :mrgreen:
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 8348


2232#
發表於 04-7-26 09:35 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau :
好快手wor, 睇左d相啦, 影得幾好呀
我影果d好唔掂, 因為唔知點解我較左閃光燈自己都唔知, 影出黎d相好光好白
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2233#
發表於 04-7-26 11:00 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

早晨呀各位!

喂...你地駛唔駛咁客氣呀! 大家一齊玩都不知幾happy 我影個d相都ok架(等別個幅胸襲相,真係笑到我look地呀) ,等我今晚得閒email比你地睇先!

lokching,
我實在太鐘意晴晴啦 ,可惜佢唔比我抱呀 ,不過我唔會放棄架,下次再黎過 .

canau
你個女真係成個"美少女"咁!對眼真係羨慕死人啦 :lol: ,你噚日去沙灘咩??去邊個沙灘??

JC,
我個仔返到屋企仲係度叫"卓昀哥哥" 阿卓昀哥哥真係好乖(我覺得)

蕉媽,
多謝你招待我地呀!不過可惜就係見唔到巨B蕉仔囉,失望 :-( ,不過等下次囉!

仲有我問pakpak今日同邊個玩呀,佢話同"卓昀哥哥"啦,晴晴妹妹啦,kaylie姐姐啦,仲有蕉仔弟弟啦.. ?-( (跟住我話蕉仔弟弟今日都無黎到

JoJo,
可惜你唔得閒啦!又無黎,下次啦,我地等你!

不如下次去食tea buffet呀!襯佢地仲未駛比$$住丫嗎!!


男爵府

積分: 8348


2234#
發表於 04-7-26 12:11 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
pakpak好醒wor, 咁多名都記得晒, 勁呀

好呀, 下次搞tea buffet啦, 我最鐘意食架啦

係呀, 唔該晒車我2母女返屋企呀, many thanks
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


2235#
發表於 04-7-26 12:35 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
you are welcome. i am not capture the good shot (some of them are out-foc).

jc,
same as pakpak, my daughter called the wrong name to your son. i like to talk you son. he is so cute.

pakpakmami,
my husband laughed that the name界女王. i like pakpak's baby language.
canau


男爵府

積分: 7290


2236#
發表於 04-7-26 12:36 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
we went to repulse bay yesterday evening. kaylie likes playing the sand and stepping the wave.
more chinese tourisms over there.
canau


大宅

積分: 3479


2237#
發表於 04-7-26 12:56 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau 寫道:
pakpakmami,
my husband laughed that the name界女王. i like pakpak's baby language.


canau,
我個仔叫edison丫嗎,我初初都無唸住佢要似"陳x希"架,因為佢爸爸叫eddy咁佢爸爸like叫佢做eddy既son丫嗎,先叫佢做edison之嗎..


大宅

積分: 3479


2238#
發表於 04-7-26 12:58 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching 寫道:
pakpakmami :
pakpak好醒wor, 咁多名都記得晒, 勁呀

好呀, 下次搞tea buffet啦, 我最鐘意食架啦

係呀, 唔該晒車我2母女返屋企呀, many thanks


lokching,
唔駛咁客氣啦 ,傻女黎既....


係呢??你地有無發覺我地睇唔到自己在線水既,個個都好似logout左咁既 ,BK真係short short 地呀! :evil:


男爵府

積分: 5962


2239#
發表於 04-7-26 13:22 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Sat亞仔玩得好開心又好支力,返屋企全程要我抱,唔肯行,當晚仲9:30就叫訓覺(未試過).不過第二日就8:00起左身.
佢同人熟d仲多野講.

canau,
我都好鐘意kaylie對大眼睛,好精零.

lokching,
晴晴都係細,好怕陌生.來多次tea buffet 都好呀.

pakpakmami,
pakpak都好乖,當晚覺覺時,我門問卓昀今日同邊個玩,佢都話pakpak,係來仲話自己係pakpak.
上個星期bk都short左,剩係睇到別人的個人資料,久唔久都係咁.

蕉媽,
下次一定要見蕉仔呀.有d失望呀見唔到佢. :-|


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2240#
發表於 04-7-26 13:56 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位,
你地玩得好開心喎.. 點解冇相睇既..

canau,
新大頭照好正喎..

PakPakMaMi,
點解唔post pak pak 相片, 而用左Mickey Mouse呢 ?-( ?-(

lokching,
Office Space要下個月尾至動工, 而家暫時做住其他野先.. 又有排等呢

JC, 蕉媽,
Just to say Hi

melvinma,
玩得開心嗎?
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo