自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 13148

好媽媽勳章


2241#
發表於 07-8-15 13:59 |只看該作者
原文章由 Panny8856 於 07-8-15 13:57 發表


hi 校董,009,kat, it 老師

黎幾日涼咗好多呀, 大家出入要帶件外套呀:)


Thanks Panny


公爵府

積分: 27320


2242#
發表於 07-8-15 13:59 |只看該作者
原文章由 Panny8856 於 07-8-15 13:57 發表


hi 校董,009,kat, it 老師

黎幾日涼咗好多呀, 大家出入要帶件外套呀:)

係呀,而家係屋企唔駛開fan都得


大宅

積分: 3957


2243#
發表於 07-8-15 14:01 |只看該作者
原文章由 katherine612 於 07-8-15 01:51 PM 發表
頭先嘗試俾姐姐幫大舊B沖涼,他初時都幾抗拒,後來見我陪住佢都肯俾姐姐幫他沖涼,我好驚佢唔肯跟姐姐點算呀:cry: :cry: :cry:


係咪初時唔習慣咋


民房

積分: 3461

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2244#
發表於 07-8-15 14:04 |只看該作者
Thanks 會長提醒 :loveliness: :loveliness:

原文章由 Panny8856 於 07-8-15 13:57 發表


hi 校董,009,kat, it 老師

黎幾日涼咗好多呀, 大家出入要帶件外套呀:)


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


2245#
發表於 07-8-15 14:04 |只看該作者
原文章由 rubytang 於 07-8-15 13:20 發表


其實件事都拖左成年架啦~,唔係今年先發生,
舊年bb女出世時已經知道, 只不過當時我妹坐緊月,
我地唔想刺激佢, 驚佢有產後抑鬱, 所以, 係過左年佢地先至嘈啫~
個 c 6 有乜錢丫, 咪又係我妹既, keep到 ...


....上年生bb時就知..點解今年重整多件3年抱2?
c6冇都要keep嘛
keep到佢一個仙都冇,食又冇,住又冇


公爵府

積分: 27320


2246#
發表於 07-8-15 14:05 |只看該作者
原文章由 Panny8856 於 07-8-15 14:01 發表


係咪初時唔習慣咋

今日我叫姐姐自已去接佢,佢拖住姐姐但就週圍揾舊姐姐仲叫佢個名,俾佢激C,我唸佢未完全明白舊姐姐已經走左,


民房

積分: 3461

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2247#
發表於 07-8-15 14:08 |只看該作者
Kat~~
唔使咁煩啦, 新工人一定需要d時間適應, 慢慢黎啦, 最緊要bb唔抗拒個工人就得喇, 過多幾日希望會好d啦 :) :)

原文章由 katherine612 於 07-8-15 13:57 發表
好煩惱


子爵府

積分: 13148

好媽媽勳章


2248#
發表於 07-8-15 14:09 |只看該作者
原文章由 katherine612 於 07-8-15 14:05 發表

今日我叫姐姐自已去接佢,佢拖住姐姐但就週圍揾舊姐姐仲叫佢個名,俾佢激C,我唸佢未完全明白舊姐姐已經走左,


希望慢慢習慣:D :D :D :D :D


男爵府

積分: 6521


2249#
發表於 07-8-15 14:09 |只看該作者
hi hi & bye bye各位


子爵府

積分: 13148

好媽媽勳章


2250#
發表於 07-8-15 14:10 |只看該作者
原文章由 dolphin 於 07-8-15 14:09 發表
hi hi & bye bye各位



大宅

積分: 3957


2251#
發表於 07-8-15 14:10 |只看該作者
原文章由 ChingChan 於 07-8-15 02:08 PM 發表
Kat~~
唔使咁煩啦, 新工人一定需要d時間適應, 慢慢黎啦, 最緊要bb唔抗拒個工人就得喇, 過多幾日希望會好d啦 :) :)


係呀~比d 時間新姐姐啦:)


珍珠宮

積分: 41557


2252#
發表於 07-8-15 14:13 |只看該作者
kat

唔洗甘擔心啦,最緊要係大舊b唔抗拒姐姐就ok啦~

[ 本文章最後由 小小靖 於 07-8-15 14:15 編輯 ]


子爵府

積分: 13148

好媽媽勳章


2253#
發表於 07-8-15 14:13 |只看該作者
space 整好嗱 我見有D嘢睇


子爵府

積分: 12706


2254#
發表於 07-8-15 14:14 |只看該作者
原文章由 Panny8856 於 07-8-15 13:39 發表



係呀~koko 妳個妹應該企硬d呀,要攞晒c6 d $


佢唔係唔想企硬, c 6本身都無錢,
咁佢又無話唔俾贍養費, 佢都話會養d細路~
我妹日頭返工就帶埋bb去, 放工返黎就煮飯做家務,
個c 6 番黎就有得食, 又唔洗幫手做家務,
我妹同佢一齊食飯就要連飯都幫佢裝埋,
又要另外裝一個細湯碗俾佢面前, 服侍周到,
食完飯就例牌斟埋杯熱茶俾佢, 我地成鬼日都話我妹似妹仔,
洗唔洗服侍到佢好似皇帝咁款呀~
跟住夜晚就幫佢燙定聽朝返工著既衫褲,
放假就一定約62 & 99去唐人街飲茶,
過時過節, 逢家人邊個生日, 做足人情 & 禮物,
c 6 話鐘意朋友黎屋企聚會, 我妹又打掃又整野食,
招呼朋友, 永無失禮佢d朋友, 個個都話佢賢妻良母,
佢都仲要咁對我妹~
:-( :-( :-( :-( :-( :-(


男爵府

積分: 6521


2255#
發表於 07-8-15 14:15 |只看該作者
我琴晚仲諗住今日會有奇蹟, 希望我space可以出番哂d野添, 依家乜都無呀 , 真係乜鬼心機都無哂呀, 等我仲不知咁努力咁沉迷去整........
我諗都要放棄佢一陣, 看看大臣有無機會整得番先至再搞呀, 如果唔係...佢一句唔該都無, 又無哂d野都唔知要傷心幾耐呀


民房

積分: 3461

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2256#
發表於 07-8-15 14:15 |只看該作者
Hi 完 又 bye

原文章由 dolphin 於 07-8-15 14:09 發表
hi hi & bye bye各位


子爵府

積分: 12706


2257#
發表於 07-8-15 14:17 |只看該作者
原文章由 ChingChan 於 07-8-15 13:50 發表
午安呀 校董, 會長, 009, 靖靖, 高高, 希希


hi, ching,
頭先我俾經理嚇鬼 c 呀~
失驚無神由大陸落左黎喎~
但又一陣衝風咁又走左去旺角lu~
依家又上黎再傾過~


大宅

積分: 3957


2258#
發表於 07-8-15 14:17 |只看該作者
原文章由 magee009 於 07-8-15 02:13 PM 發表
space 整好嗱 我見有D嘢睇


本來想到大家的space留毛,但又怕會再del晒,都唔知留唔留毛好


子爵府

積分: 13148

好媽媽勳章


2259#
發表於 07-8-15 14:19 |只看該作者
原文章由 dolphin 於 07-8-15 14:15 發表
我琴晚仲諗住今日會有奇蹟, 希望我space可以出番哂d野添, 依家乜都無呀 , 真係乜鬼心機都無哂呀, 等我仲不知咁努力咁沉迷去整........
我諗都要放棄佢一陣, 看看大臣有無機會整得番先至再搞 ...

space有D嘢睇到啦


民房

積分: 3461

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2260#
發表於 07-8-15 14:20 |只看該作者
我同你一樣, 比左唔少心機去整, 哎.....
我而家唔敢整住, 怕佢又再死, 又或者大臣佢地救得返, 咁再整都係白費, 所以諗住睇定d先再整囉 :cry: :cry: :cry:

原文章由 dolphin 於 07-8-15 14:15 發表
我琴晚仲諗住今日會有奇蹟, 希望我space可以出番哂d野添, 依家乜都無呀 , 真係乜鬼心機都無哂呀, 等我仲不知咁努力咁沉迷去整........
我諗都要放棄佢一陣, 看看大臣有無機會整得番先至再搞 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo