立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 13148
原文章由 Panny8856 於 07-8-15 13:57 發表 hi 校董,009,kat, it 老師 黎幾日涼咗好多呀, 大家出入要帶件外套呀:)
公爵府
積分: 27320
大宅
積分: 3957
原文章由 katherine612 於 07-8-15 01:51 PM 發表 頭先嘗試俾姐姐幫大舊B沖涼,他初時都幾抗拒,後來見我陪住佢都肯俾姐姐幫他沖涼,我好驚佢唔肯跟姐姐點算呀:cry: :cry: :cry:
民房
積分: 3461
珊瑚宮
積分: 119925
原文章由 rubytang 於 07-8-15 13:20 發表 其實件事都拖左成年架啦~,唔係今年先發生, 舊年bb女出世時已經知道, 只不過當時我妹坐緊月, 我地唔想刺激佢, 驚佢有產後抑鬱, 所以, 係過左年佢地先至嘈啫~ 個 c 6 有乜錢丫, 咪又係我妹既, keep到 ...
原文章由 Panny8856 於 07-8-15 14:01 發表 係咪初時唔習慣咋
原文章由 katherine612 於 07-8-15 13:57 發表 好煩惱
原文章由 katherine612 於 07-8-15 14:05 發表 今日我叫姐姐自已去接佢,佢拖住姐姐但就週圍揾舊姐姐仲叫佢個名,俾佢激C,我唸佢未完全明白舊姐姐已經走左,
男爵府
積分: 6521
原文章由 dolphin 於 07-8-15 14:09 發表 hi hi & bye bye各位
原文章由 ChingChan 於 07-8-15 02:08 PM 發表 Kat~~ 唔使咁煩啦, 新工人一定需要d時間適應, 慢慢黎啦, 最緊要bb唔抗拒個工人就得喇, 過多幾日希望會好d啦 :) :)
珍珠宮
積分: 41557
積分: 12706
原文章由 Panny8856 於 07-8-15 13:39 發表 係呀~koko 妳個妹應該企硬d呀,要攞晒c6 d $
原文章由 ChingChan 於 07-8-15 13:50 發表 午安呀 校董, 會長, 009, 靖靖, 高高, 希希
原文章由 magee009 於 07-8-15 02:13 PM 發表 space 整好嗱 我見有D嘢睇
原文章由 dolphin 於 07-8-15 14:15 發表 我琴晚仲諗住今日會有奇蹟, 希望我space可以出番哂d野添, 依家乜都無呀 , 真係乜鬼心機都無哂呀, 等我仲不知咁努力咁沉迷去整........ 我諗都要放棄佢一陣, 看看大臣有無機會整得番先至再搞 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy