夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   110


大宅

積分: 2306


2241#
發表於 18-4-11 12:14 |只看該作者
wing1388 發表於 18-4-11 12:08
妳自己覺唔覺得矛盾?呢頭話個仔孝順關心妳,嗰頭話自己冇人理,會唔會自打咀巴咗少少呢?

講到底妳只係 ...

嗱 ⋯ 我都曾經係靚女嚟㗎,絶不是 pig!

我常常想大把後生女都嫁唔去啦,我呢D中年婦女又生過,邊有咁容易吖。



大宅

積分: 2306


2242#
發表於 18-4-11 12:16 |只看該作者
~小樹兒~ 發表於 18-4-11 12:11
確實私煙BB都搵到,其他人真係no excuse

呢個確係令人鼓舞的一件例子


男爵府

積分: 6156


2243#
發表於 18-4-11 12:22 |只看該作者
本帖最後由 ~小樹兒~ 於 19-6-16 11:05 編輯

.


大宅

積分: 2306


2244#
發表於 18-4-11 12:34 |只看該作者
~小樹兒~ 發表於 18-4-11 12:22
咁我又明女人老咗差好遠,我30歲前青春無敵,真係以橫行嘅狀態存在,而家响街有男人望我,我第一反應係「 ...

咁也要 keep, 唔係走下坡得仲快


珍珠宮

積分: 47021

開心吸收勳章


2245#
發表於 18-4-11 13:00 |只看該作者
laiseenine 發表於 18-4-11 12:14
嗱 ⋯ 我都曾經係靚女嚟㗎,絶不是 pig!

我常常想大把後生女都嫁唔去啦,我呢D中年婦女又生過,邊有咁容 ...

連樹妹都話NO EXCUSE,妳都係疊埋心水去搵過個啦!
百花叢裡過,片葉不沾身。


珍珠宮

積分: 47021

開心吸收勳章


2246#
發表於 18-4-11 13:03 |只看該作者
~小樹兒~ 發表於 18-4-11 12:22
咁我又明女人老咗差好遠,我30歲前青春無敵,真係以橫行嘅狀態存在,而家响街有男人望我,我第一反應係「 ...

所以話女人唔明男人點諗,其實好多男人,尤其係成熟嗰班,除非俾錢或逢場作戲,否則三十以下嘅妹妹仔根本唔係佢哋杯茶,搵老婆同長久伴侶一定係三十以上嘅女人先有吸引力!
百花叢裡過,片葉不沾身。


男爵府

積分: 6156


2247#
發表於 18-4-11 13:04 |只看該作者
本帖最後由 ~小樹兒~ 於 19-6-16 11:05 編輯

.


男爵府

積分: 6156


2248#
發表於 18-4-11 13:08 |只看該作者
本帖最後由 ~小樹兒~ 於 19-6-16 11:05 編輯

.


大宅

積分: 4540


2249#
發表於 18-4-11 13:13 |只看該作者
~小樹兒~ 發表於 18-4-11 12:22
咁我又明女人老咗差好遠,我30歲前青春無敵,真係以橫行嘅狀態存在,而家响街有男人望我,我第一反應係「 ...

我都試過好似你咁。20 30 40,唔同階段出街俾人望真係會有唔同感想架


大宅

積分: 4540


2250#
發表於 18-4-11 13:16 |只看該作者
~小樹兒~ 發表於 18-4-11 13:04
謝謝你 而家主要keep健康,樣會自然後生

年紀大咗真係要做番多啲運動,個樣睇落精神啲無咁殘差好遠。啲hip位瘦底都會鬆弛,做運動firm番啲,著衫感覺又會後生生啲啦~


大宅

積分: 4540


2251#
發表於 18-4-11 13:27 |只看該作者
mimiNbaby 發表於 18-4-11 12:06
係唔係要佢地認同我就唔肯定, 我肯定起碼我想佢地明白我既辛苦.

話就話離婚係我一個人既決定, 但畢竟佢地 ...

我明白你,好在我兄弟姊妹係點決定都撐我,我心理上有番啲支持個心會定啲啲。雖然我點決定最終都係我同個囡承受,但屋企親人心理上支持,點都會有作用。佢地唔支持又唔代表你要跟著去咁做咁諗,只係某程度上你要承受嘅壓力多咗,你要諗嘅範圍又大咗。起碼要諗住嘅問題啦~ 然後係啲細路讀書嘅開支同點照顧嘅問題。呢啲基本嘢攪唔掂,其實你真係唯有轉念一下。你屋企人可能諗到啲嘢,但無詳細分析俾你聽,只一味講唔好離婚。其實你試吓逐樣拆開諗,睇吓有無解決辦法,行唔行得通先。唔通唔掂,寧願忍一忍再製造有利自己嘅機會才做嘢嘛


大宅

積分: 4540


2252#
發表於 18-4-11 13:46 |只看該作者
wing1388 發表於 18-4-11 09:52
屋企多貓毛,全屋九成都係LED燈!

我試過去間餐廳食飯,頭頂盞LED燈照到我眼痛頭痛,一離開間餐廳即刻無事。LED燈有樣嘢叫頻閃,如果啲LED嘅頻閃太勁會引起頭痛的。房燈建議唔好用LED啦~


珍珠宮

積分: 47021

開心吸收勳章


2253#
發表於 18-4-11 14:05 |只看該作者
~小樹兒~ 發表於 18-4-11 13:08
你唔好講呢啲啦,我擺明虛有其表,你仲叫我用內在去吸引人


百花叢裡過,片葉不沾身。


男爵府

積分: 6156


2254#
發表於 18-4-11 14:14 |只看該作者
本帖最後由 ~小樹兒~ 於 19-6-16 11:05 編輯

.


男爵府

積分: 6156


2255#
發表於 18-4-11 14:16 |只看該作者
本帖最後由 ~小樹兒~ 於 19-6-16 11:05 編輯

.


珍珠宮

積分: 47021

開心吸收勳章


2256#
發表於 18-4-11 14:17 |只看該作者
mimiNbaby 發表於 18-4-11 12:06
係唔係要佢地認同我就唔肯定, 我肯定起碼我想佢地明白我既辛苦.

話就話離婚係我一個人既決定, 但畢竟佢地 ...

盡咗力都唔得就要放手㗎啦!


百花叢裡過,片葉不沾身。


男爵府

積分: 6156


2257#
發表於 18-4-11 14:18 |只看該作者
本帖最後由 ~小樹兒~ 於 19-6-16 11:06 編輯

.


珍珠宮

積分: 47021

開心吸收勳章


2258#
發表於 18-4-11 14:19 |只看該作者
GabKar2012 發表於 18-4-11 13:13
我都試過好似你咁。20 30 40,唔同階段出街俾人望真係會有唔同感想架 ...

唉!我呢啲肥矮凸大叔搭地鐵直頭要舉高雙手以示清白添啦!
百花叢裡過,片葉不沾身。


珍珠宮

積分: 47021

開心吸收勳章


2259#
發表於 18-4-11 14:22 |只看該作者
GabKar2012 發表於 18-4-11 13:46
我試過去間餐廳食飯,頭頂盞LED燈照到我眼痛頭痛,一離開間餐廳即刻無事。LED燈有樣嘢叫頻閃,如果啲LED嘅 ...

我平時返屋企只會開一盞地燈,鎢絲燈膽的!
百花叢裡過,片葉不沾身。


珍珠宮

積分: 47021

開心吸收勳章


2260#
發表於 18-4-11 14:23 |只看該作者
~小樹兒~ 發表於 18-4-11 14:14
「虛有其表」係講緊我平時啲留言囉..

外表冇架喇,過咗30係靠Keep

我相信天生麗質難自棄!
百花叢裡過,片葉不沾身。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo