Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦
PAKPAKMAMI :
嘩, 一個叫eddy, 一個叫edison, 好
fit呀
jc :
晴晴當晚都係9:30訓左, 我諗佢地都好累
唔係化
卓盷回程要你抱全程??? 我好驚呀, 晴晴又係唔肯落地行, 都唔知要抱到佢幾大, 我就黎斷臂啦
jojo :
唔緊要啦, 有野咪做lor, 煮到黎就食
d相canau send左email俾我地呀, 不如我forward去你email account度啦
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P