在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8348


2241#
發表於 04-7-26 14:22 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PAKPAKMAMI :
嘩, 一個叫eddy, 一個叫edison, 好
fit呀

jc :
晴晴當晚都係9:30訓左, 我諗佢地都好累
唔係化 卓盷回程要你抱全程??? 我好驚呀, 晴晴又係唔肯落地行, 都唔知要抱到佢幾大, 我就黎斷臂啦

jojo :
唔緊要啦, 有野咪做lor, 煮到黎就食
d相canau send左email俾我地呀, 不如我forward去你email account度啦 
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2242#
發表於 04-7-26 15:33 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching, JC,
乜你地個b 咁似俊廷, 佢又係要我抱喎..

我想講.. 可以阿Q d, 自我安慰一返, 而家要你抱..大d 莫講話抱連拖都唔比時, 就好冇癮啦..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 3479


2243#
發表於 04-7-26 15:38 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo 寫道:
lokching, JC,
乜你地個b 咁似俊廷, 佢又係要我抱喎..

我想講.. 可以阿Q d, 自我安慰一返, 而家要你抱..大d 莫講話抱連拖都唔比時, 就好冇癮啦..



jojo,
岩呀!我個仔依家都好少要我地抱架啦,不過有時我又鐘意抱佢呀..

唔記得答你添,pakpak無靚相啦post出黎呀!同佢影相仲難過乜咁


男爵府

積分: 8348


2244#
發表於 04-7-26 15:40 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo :
晴晴唔算重我都覺得好辛苦, 但justin...咁重量級...好難想像呀...咁佢肯唔肯俾爸爸抱 ?
晴晴好跟我, 未必次次都肯俾爸爸抱

咁我地唯有阿q d啦∼∼

send左email俾你啦

大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 8348


2245#
發表於 04-7-26 15:45 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
(我個仔依家都好少要我地抱架啦,不過有時我又鐘意抱佢呀)
你係唔係咁晒野呀 :-x :-x
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2246#
發表於 04-7-26 16:04 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching 寫道:
pakpakmami :
(我個仔依家都好少要我地抱架啦,不過有時我又鐘意抱佢呀)
你係唔係咁晒野呀 :-x :-x


梗係唔係啦 ,即係我想回應jojo到佢地大d就唔想比我地抱架啦!如果晴晴肯比我抱的話,我都唔介意抱佢成日bor :lol:

lokching,我唔記得同你講,我問我個仔記唔記得晴晴妹妹,跟住佢話仲有becky e e呀!(佢又知你地係1 pair wor,真係好攪笑呀) :lol:


男爵府

積分: 7290


2247#
發表於 04-7-26 16:38 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jc, lokching, pakma,
my daughter went to sleep in MTR train around 10:15 p.m., over and overtired.

jc,
the brand name of your milk calcium is 'Healthway'? there is a promotion in jusco, $85/bottle (300 nos.), need to eat 4 nos/day, has 3 tastes (original, strawberry, chocolate).
your son's favor is same as my daughter. they can share and exchange the toys.

jojo,
sorry that i did not send the link to you. hope you can join in next time.
sometimes we need to have the 'Q spirit' in our office life.

lokching,
thanks for your sending to jojo. i am happy that chingching could let me hold.

pakpakmami, jc,
your sons have the good friendship since last weekend. :lol:

pakpakmami,
want to hold pakpakmami but no chance. he is a handsome boy ma! woo! forgot he is 'Eddy...son'.

melvinma,
good trip?
canau


男爵府

積分: 7290


2248#
發表於 04-7-26 16:39 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
yes, i agreed your wordings:

你係唔係咁晒野呀

canau


男爵府

積分: 8348


2249#
發表於 04-7-26 16:46 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
pakpaka真係好勁wor, 連我呢個路人甲佢都記得

canau :
晴晴果日成個樹熊咁都肯跟你, 佢真係好鐘意你呀
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


2250#
發表於 04-7-26 17:02 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo,
my daughter can call your son's name...'JUSTIN'.

jc,
my daughter called the wrong name again 'Cheuk Kwan'...Ha! :lol:
canau


大宅

積分: 3479


2251#
發表於 04-7-26 17:05 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
你邊係路人甲姐,你同佢同車架嗎?佢實記得你架 :mrgreen:


男爵府

積分: 7290


2252#
發表於 04-7-26 18:13 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
chingching can be behavor to take photo! :lol:
canau


大宅

積分: 2155


2253#
發表於 04-7-26 19:46 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

實實在在太失敗喇,蕉仔係我返到屋企無耐就起身,唔得,下次一定唔比佢訓。

我都影左dd相,影得麻麻地,大部分都唔望鏡頭,除左呀edison,全部望鏡頭,佢真係好有camera face呀下

晴晴成日樹熊lokching,但佢個面珠「燈」實在太令人想「meet」落下。kaylie名符其實係美少女,對眼又大又靚。卓昀就好鬼乖,淡淡定,有錢剩呀下


男爵府

積分: 5962


2254#
發表於 04-7-27 00:49 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami,
你真係唔好曬命la, pakpak早熟,知道自己大個仔,如果比mami抱住點去界女喎.

我個仔就剩係識得玩,都唔知佢記唔記得有同晴晴玩過. ?-(

lokching,
係呀,全程tim呀,跟住仲要去街市買送.返到屋企仲想我抱住煮飯tim.攪幾耐至掂呀.陰公.
我都會咁我老公講,你唔抱得佢幾多年,大d就越叫越走,叫到你無氣只有嘔.要亞Q d至得.

canau,
係呢個牌子,佢食緊原味.
其實Kaylie係一個好強既女仔,唔駛驚比人哈.卓昀最多就係車.Kayie岩唔岩玩?
好多人都叫佢估卓"均".連健康院d姑娘,醫生都叫錯 :-P


男爵府

積分: 7290


2255#
發表於 04-7-27 08:37 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jc,
我估卓昀和Kaylie會傾得埋,2個都愛玩車及講野.
$85算唔算低?一日要吃4粒?
canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2256#
發表於 04-7-27 09:14 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching, canau,
我未收到你地既email, lokching send左邊個email a/c?

lokching,
我想講, 個仔就係要我抱.. 心情靚時都肯比爸爸抱.. 心情唔好就.. 樹熊咁攬實我..

canau,
Kaylie咁叻女識叫我個仔個名呀.

JC,
我想問下卓昀 個音應該係點讀.. 佢好勁仲要你抱佢煮飯.. :mrgreen: :mrgreen:

蕉媽,
你分析得好好.. 仲有.. PakPakMaMi話冇相..你剛巧影左咁多 Edison既相..岩晒比PakPakMaMi做大頭照..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


2257#
發表於 04-7-27 10:36 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC, CANAU :
$85算唔算低?一日要吃4粒?........你地講緊咩呀 ?

jojo :
我send去你yahoo個email account呀, 你收唔到咩 ?

蕉媽 :
佢地d野好難預計, 想佢訓又唔訓, 唔想佢訓佢就偏訓俾你睇, 唔緊要, 下次較岩時間

jc :
煮飯都要抱住 唔係化
你越講我越驚呀, 我好驚抱到3歲仲要抱 :cry:
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


2258#
發表於 04-7-27 11:14 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
I had sent the link to your email (not yahoo). Please check.

lokching,
$85/bottle and 4 times/day.....is talking about the New Zealand brand (Healthway) 牛奶鈣片. There is a promotional counter in Jusco. The sales lady said a man or child needs to eat 4片 per day. 4片 = 1 cup of milk. There is 3 tastes (milk, strawberry, chocolate)
canau


男爵府

積分: 8348


2259#
發表於 04-7-27 11:19 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

CANAU :
saw des lei

jojo :
岩岩又send左去你yahoo個account, 你check下啦
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


2260#
發表於 04-7-27 11:20 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo,
卓昀個音應該係讀 '雲'.
canau

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo