在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5962


2261#
發表於 04-7-27 13:19 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
唔該哂,幫我答左佢地既問題.我覺得唔貴,我個仔食到而家仲未食哂,又唔需要比足4片佢食,你呢個係咪牛初乳,如果係羊奶片可以食多d.

lokching, jojo
亞仔好che身,佢又鐘意睇住我煮飯,有時會拉張椅入來企在椅上睇我煮,心情唔好時就要抱(好慘)我就要千方百計要佢企在椅上. :-|

lokching,唔好咁驚啦,我個仔特別che身姐.


男爵府

積分: 7290


2262#
發表於 04-7-27 13:43 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jc,
點分?卓昀癡婆婆定妳多些?
canau


大宅

積分: 3479


2263#
發表於 04-7-27 13:43 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位:有相睇

724 Playroom


JOJO,
點解我係個724 Playroom打唔到color


男爵府

積分: 5962


2264#
發表於 04-7-27 14:11 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
當然我啦.
點分? u mean 牛初乳 & 羊奶片., 如果有promoter佢地會有介紹,我記得羊奶片都幾大樽,每日最多可食10粒,當然唔會比佢食足,最多食2-3粒. 牛初乳好似細樽d,每日食4粒.
牛初乳=人初乳,係最有營養既,我以會貴過羊奶片.


男爵府

積分: 7290


2265#
發表於 04-7-27 14:19 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jc,

i did not aware of the difference. the sales just told me that it has a good benefit for audit and children, eat 4 time per day,.....so i don't know there is 2 types牛初乳 & 羊奶片
canau


男爵府

積分: 7290


2266#
發表於 04-7-27 14:24 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami,
抗議抗議!
我囡囡被人........ (photo no.18)
canau


男爵府

積分: 5962


2267#
發表於 04-7-27 14:25 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami,
睇左啦,pakpak大膽照,不過你好似無同晴晴影相bor.


男爵府

積分: 5962


2268#
發表於 04-7-27 14:28 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau 寫道:
pakpakmami,
抗議抗議!
我囡囡被人........ (photo no.18)

canau,
抗議唔成立啦.因為你都讚成 :mrgreen:


男爵府

積分: 7290


2269#
發表於 04-7-27 14:42 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jc,
當然唔係啦!我唔夠edisson手快.
canau


男爵府

積分: 5962


2270#
發表於 04-7-27 14:54 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
唔緊要,下次叫kaylie對edison做返同一動作,咁咪level law :-P

你可以去Jusco果間千島葯房睇下,佢只有羊奶片賣.


大宅

積分: 3479


2271#
發表於 04-7-27 15:08 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jc,
係囉,我影相個時,晴晴唔知走左去邊庶玩呀,影唔到佢呀,唔開心呀 :-(

canau,
你抗議咩呀,車......鬼叫你幫keylie著件有"那"既衫引水人咩

拿!拿!你地唔好咁心邪呀!我個仔唔係你地唸得咁xx架.....知唔知道呀


男爵府

積分: 8348


2272#
發表於 04-7-27 15:09 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami, canau :
haha.....睇左相啦, 我真係好like果幅胸襲相呀,
估唔到pakpak人仔細細, 學人做咸豬手 :mrgreen: :mrgreen:

jc :
唔好怪pakpakmami, 晴晴果時玩緊自閉, 梗係影唔到晴晴啦
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 1644


2273#
發表於 04-7-27 16:12 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

[size=medium]各位...我番嚟啦!
天公做美,一切順利!一行46人開開心心,小朋友無走失無整親,真係好感動,終於完結啦!....不過.....
唯一美中不足竟然係,我.....居然吾記得帶女嘅回鄉卡!
好彩可以辦"一次通行證"盛惠$380大元! :lol:

我今日好攰,明天會整理晒將行程再post一次!
到時留意我係"戶外topic"嘅長隆3天團啦!

你地玩得好開心喎!....canau....我有睇張18相,勁挍笑! :mrgreen:


男爵府

積分: 8348


2274#
發表於 04-7-27 16:20 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma :
我覺得你好勁, 好有領導才能, 1個人可以搞一個40幾人既團, 好佩服
嘩, 去完仲要整理行程tim呀, 你做野真係好上心呀, 俾著我就寧願訓覺啦.......heehee

做乜咁失策呀, melody既回鄉咭都唔記得帶, 好彩用$可以解決姐 :mrgreen:

大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7290


2275#
發表於 04-7-27 16:49 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
looking for your photos.

jc, pakpakmami, lokching,
妳定啦!下次唔著DeepV 'law'! :mrgreen:
canau


大宅

積分: 3479


2276#
發表於 04-7-27 17:06 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦


hi melvinma
你返來啦!!好玩嗎??? ,無幫melody帶回鄉卡 ?你真係大頭蝦bor


男爵府

積分: 8348


2277#
發表於 04-7-27 17:09 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
你又變身呀 ? 呢排做乜成日變做cartoon人物呀
幾時變做性感尤物引下我地姐
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2278#
發表於 04-7-27 17:26 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching 寫道:
pakpakmami :
你又變身呀 ? 呢排做乜成日變做cartoon人物呀
幾時變做性感尤物引下我地姐


係呀!我都好鐘意呢d卡通公仔架!不過幅幅都好靚都唔知用邊個好.. ?-( (真係好無聊呀我) ,今日真無聊呀,我唸我就係比人炒架啦..咁鬼屎懶


男爵府

積分: 5962


2279#
發表於 04-7-27 18:19 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
乜得你咁大頭蝦,無辦法你要顧咁多野,下次一早收埋先.


民房

積分: 40


2280#
發表於 04-7-28 10:10 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

[size=medium]大家睇住先!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo