在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2281#
發表於 04-7-28 10:38 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
你未變身呀.. 好多謝你post呢個行程表呀.. 因為遲d 我地02年10媽咪會都有打算出年攪返次長隆團呀..

到時有野會問你家..

PakPakMaMi, canau,
睇到你d 相啦.. 嘩.. Edison咁大膽呀.. Kaylie 下次都係著得密實d 好.. :mrgreen: :mrgreen:
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


2282#
發表於 04-7-28 10:43 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma :
睇左啦, 好詳盡呀
你真係一個好好既首領
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 5962


2283#
發表於 04-7-28 10:51 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽, 入黎傾下啦

各位靚媽,
早晨呀.
有好消息!!!!
亞仔昨晚主動話自己大個仔啦,唔用片片訓覺,到左今朝7:30起身,真係無尿濕..其實佢之前已經夜晚無尿濕片都有幾個星期架啦,難得佢自己主動提出.真係大個仔左


大宅

積分: 3479


2284#
發表於 04-7-28 10:55 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦


melvinma,
嘩!好精彩呀!仲好羨慕呀!攪到我好想去呀!你幾時再攪姐!我等你再攪多次,我地實報名架



大宅

積分: 3479


2285#
發表於 04-7-28 10:57 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽, 入黎傾下啦

JC 寫道:
各位靚媽,
早晨呀.
有好消息!!!!
亞仔昨晚主動話自己大個仔啦,唔用片片訓覺,到左今朝7:30起身,真係無尿濕..其實佢之前已經夜晚無尿濕片都有幾個星期架啦,難得佢自己主動提出.真係大個仔左


JC,
嘩~卓昀哥哥好叻呀 :lol: ,不過如果佢話半夜唔再起身飲奶你仲開心呀,係唔係 :mrgreen: ,好羨慕呀!介夜片!你有無方法教我呀 ?-(


男爵府

積分: 5962


2286#
發表於 04-7-28 11:00 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

LOKCHING,
晴晴個樣唔同左,係咪無用夾仔既關係.


男爵府

積分: 8348


2287#
發表於 04-7-28 11:09 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC :
佢個樣無唔同, 只不過係呢幅相既問題
呢幅相佢好似好成熟咁

恭喜你呀, 卓盷好叻仔, 你以後可以唔駛再買片片啦
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2288#
發表於 04-7-28 11:15 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
係呀!呢幅相影到晴晴豬真係好成熟呀,仲要懶正經tim呀! ,不過我鐘意呀!你睇佢面珠仔幾好肉地


大宅

積分: 3479


2289#
發表於 04-7-28 11:28 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦


jojo,
你個email內個本書我想要呀!不過去邊度搵張form填姐??唔知我地叫蕉媽訂得唔得呢??


男爵府

積分: 7290


2290#
發表於 04-7-28 12:05 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo,
yes, i will.

lokching,
happy face for chingching.

jc,
it's a good news. your son grows up lar!

pakpakmami,
i try to ask banana ma by email.
canau


男爵府

積分: 5962


2291#
發表於 04-7-28 12:24 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami,
係呀,如果佢連夜奶都戒埋就v. good.

無方法架,只係留意下佢朝早有無濕片,如果幾個星期都無就可以試下戒夜片,我都已經想同佢戒架,不過包片仲有半包諗住用埋先,點知亞仔快我一步.


男爵府

積分: 7290


2292#
發表於 04-7-28 12:34 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jc,
did you put the blanket under the bed sheet if he has no diaper in night time?
canau


男爵府

積分: 5962


2293#
發表於 04-7-28 13:09 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
我買左張有d膠質既沙灘蓆放在床單下面,有d聲架,亞仔仲覺得好得意0係上面look來look去.


男爵府

積分: 8348


2294#
發表於 04-7-28 14:57 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau, pakpakmami :
小學攻略, 你地都岩 ? 未有來wor ?-(

canau :
張相係婆婆屋企影架, 佢同舅父玩得好開心

pakpakmami :
我又換左相啦,
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 1644


2295#
發表於 04-7-28 15:16 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

[size=medium]吾係首領....係發起人o者!

jojo....包團真係好好多!小女樂意為你們服務! :mrgreen:

jc.....恭喜仔仔.....介片成功!

lokching, jc, jojo, canau & pakpakmami
我地bb細,不如挍本地遊呀,想係入秋之後!
大佛團定行山食盤菜好呢?


男爵府

積分: 7290


2296#
發表於 04-7-28 16:20 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
如果個個好似妳咁好人就天下太平啦!(突然有感而發,因為看見有人吵架,關於報名換奶粉)
我試過帶亞女參加'鴨仔團'(議員辦事處攪),去流浮山吃海鮮及西貢遊,點知亞女一上到旅遊車便哭,可能當時架車巳有很多人(大部份是婆婆).
canau


大宅

積分: 3479


2297#
發表於 04-7-28 17:04 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
你好攪笑呀 ,比我係keylie都喊啦,成車"阿禪"wor....人地係美少女黎架嗎,點用斑阿禪一齊玩姐!(比我都唔去啦) :lol: :lol: :lol:


男爵府

積分: 7290


2298#
發表於 04-7-28 17:18 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakma,
話說我地想佢試下同D陌生人一齊去旅行,佢grand-mom有票叫我地去,還有姑媽,嬸嬸,叔叔,堂兄弟等一行九人.
canau


男爵府

積分: 8348


2299#
發表於 04-7-28 17:22 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau :
係旅遊車度cry, 咪好大鑊 ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2300#
發表於 04-7-28 17:24 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦


lokching,
小學既野梗係岩我地架啦,要搵定睇定架啦嗎!

canau,
蕉媽有無覆你email呀?

另外我想問下你地知唔知邊庶有d平同抵買既"填色簿"賣呀??

仲有呀??明天開始又係"西田"大減價啦,你地知唔知呀?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo