夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   110


珍珠宮

積分: 47021

開心吸收勳章


2301#
發表於 18-4-13 07:58 |只看該作者
soso1227 發表於 18-4-13 00:46
陳奐仁都得,凡事都有可能!

佢後生過我,有錢過我嘛⋯⋯
百花叢裡過,片葉不沾身。


大宅

積分: 2306


2302#
發表於 18-4-13 12:07 |只看該作者

回覆樓主

樓主,
C6 跟我說唔走是怕我自己生活唔到、冇能力管教好個仔。
這可憐而施捨的「恩」,令我百感交集。昨晚差點跟他說「離婚吧」
只有責任的關係都唔會長啦。


大宅

積分: 4540


2303#
發表於 18-4-13 14:42 |只看該作者
laiseenine 發表於 18-4-13 12:07
樓主,
C6 跟我說唔走是怕我自己生活唔到、冇能力管教好個仔。
這可憐而施捨的「恩」,令我百感交集。昨晚 ...

佢怕你自己一個生活唔到,都叫做對你仲有情。講責任,佢俾錢你同你分開都一樣。在我看來,你c6似乎好唔現實。假設佢同紅顏一齊,佢同所謂紅顏嘅情,只係夢想,實際上喺咪最終如佢咁進行呢?你同c6嘅情其實入咗骨化為一體,佢自己唔覺。你地嘅感情係活生生嘅,佢同紅顏嘅感情好虛無縹緲。你c6個人好唔現實囉~


大宅

積分: 2873


2304#
發表於 18-4-13 15:01 |只看該作者
laiseenine 發表於 18-4-13 12:07
樓主,
C6 跟我說唔走是怕我自己生活唔到、冇能力管教好個仔。
這可憐而施捨的「恩」,令我百感交集。昨晚 ...

換個角度諗,你c6亦係有關心你


大宅

積分: 2306


2305#
發表於 18-4-13 15:29 |只看該作者
GabKar2012 發表於 18-4-13 14:42
佢怕你自己一個生活唔到,都叫做對你仲有情。講責任,佢俾錢你同你分開都一樣。在我看來,你c6似乎好唔現 ...

C6 講紅顏對他亦有保留,因紅顔要C6跟我離婚才肯跟同居男友分手,不肯先行一步。可能他倆對對方也沒有完全信任。
唉,為了有瓦遮頭,我現在無可選擇地忍耐。


大宅

積分: 2306


2306#
發表於 18-4-13 15:30 |只看該作者
知知姐 發表於 18-4-13 15:01
換個角度諗,你c6亦係有關心你

可能佢念在我們仲有個仔。

芝芝姐,妳情況點呀?


大宅

積分: 4540


2307#
發表於 18-4-13 17:20 |只看該作者
laiseenine 發表於 18-4-13 15:29
C6 講紅顏對他亦有保留,因紅顔要C6跟我離婚才肯跟同居男友分手,不肯先行一步。可能他倆對對方也沒有完全 ...

你c6同佢紅顏都唔信任對方,佢地對大家都係充滿計算,你唔覺佢地好幼稚同攪笑咩?你唔好再focus係佢度喇,c6唔走你就好計劃一下自己將來點打算吧啦~ 假設你c6真係為個囝唔走,咁個囝一大咗咁你點吖!Plan吓自己老咗點生活好過啦!浪費哂啲時間諗你c6係為責任留低,個心只有紅顏呢啲,咁都唔會改變到啲咩。


大宅

積分: 2306


2308#
發表於 18-4-13 17:43 |只看該作者
GabKar2012 發表於 18-4-13 17:20
你c6同佢紅顏都唔信任對方,佢地對大家都係充滿計算,你唔覺佢地好幼稚同攪笑咩?你唔好再focus係佢度喇, ...

GabKar2012,
妳真係好有正能量㗎。
現階段,我會盡量叫 C6 轉多D錢比我。希望成功!
係,佢哋未去到為對方放棄自己的階段。


珍珠宮

積分: 47021

開心吸收勳章


2309#
發表於 18-4-13 17:56 |只看該作者
laiseenine 發表於 18-4-13 12:07
樓主,
C6 跟我說唔走是怕我自己生活唔到、冇能力管教好個仔。
這可憐而施捨的「恩」,令我百感交集。昨晚 ...

其實究竟妳想點呢?之前又話C6唔離婚就可以了,佢已經滿足咗妳個願望啦!
百花叢裡過,片葉不沾身。


大宅

積分: 2306


2310#
發表於 18-4-13 17:57 |只看該作者
wing1388 發表於 18-4-13 17:56
其實究竟妳想點呢?之前又話C6唔離婚就可以了,佢已經滿足咗妳個願望啦!
...

我知衰了。
人總是貪心的。


大宅

積分: 2873


2311#
發表於 18-4-13 18:59 |只看該作者
wing1388 發表於 18-4-12 14:16
有得享福唔享就笨!

我唔係有福唔識享,係怕退休之後冇人陪,自己一個又冇細藝,成日跟住c6,我知亦無可能,我已經同c6講咗,話我會跟住佢,佢反應話咁樣唔洗半年就玩完,原因係冇曬私人空間喎,當然佢都唔想我跟住佢喇


大宅

積分: 2873


2312#
發表於 18-4-13 19:01 |只看該作者
laiseenine 發表於 18-4-13 15:30
可能佢念在我們仲有個仔。

芝芝姐,妳情況點呀?

情況叫做有d進展喇,c6話以後唔同小三聯絡,聽住先喇。


大宅

積分: 2306


2313#
發表於 18-4-13 19:07 |只看該作者
知知姐 發表於 18-4-13 19:01
情況叫做有d進展喇,c6話以後唔同小三聯絡,聽住先喇。

至少叫有交待比妳吖


大宅

積分: 4540


2314#
發表於 18-4-13 19:22 |只看該作者
laiseenine 發表於 18-4-13 17:43
GabKar2012,
妳真係好有正能量㗎。
現階段,我會盡量叫 C6 轉多D錢比我。希望成功!

你又唔駛話咁刻意諗轉錢呢啲,你估你c6傻嘅咩。我意思係你而家係要諗吓點計劃自己同個囝嘅將來。人變起上嚟,話反面就反面。你c6第時仲會唔會照顧你你都唔知啦,你要諗吓點搵多啲錢俾自己將來養老,同埋諗點幫個仔儲錢讀書呀嗰啲。


子爵府

積分: 11029


2315#
發表於 18-4-14 10:36 |只看該作者
好多謝樓主開呢個post ,令我學到好多野同釋放好多嘢!以前我好執着咩都以c6為中心,搞到冇左自己.自從我開始去做義工同學跳舞之後,個人放開咗,同c6關係亦有改善!在這祝樓主同各位JM早日解決問題,生活愉快!


大宅

積分: 1353


2316#
發表於 18-4-14 12:13 |只看該作者
GabKar2012 發表於 18-4-13 19:22
你又唔駛話咁刻意諗轉錢呢啲,你估你c6傻嘅咩。我意思係你而家係要諗吓點計劃自己同個囝嘅將來。人變起上 ...

本帖最後由 teaonetea 於 18-4-14 12:16 編輯


.


大宅

積分: 2197


2317#
發表於 18-4-14 23:54 |只看該作者
wing1388 發表於 18-4-13 07:58
但寫信個感覺又覺得實在啲,有誠意啲嘅⋯⋯正如收花同時,妳會想收埋張卡,還是收個短訊?
你講得好啱,所以個男人一定有可疑,否則點會做D咁有誠意嘅事呢?


珍珠宮

積分: 47021

開心吸收勳章


2318#
發表於 18-4-15 08:59 |只看該作者
CC827 發表於 18-4-14 10:36
好多謝樓主開呢個post ,令我學到好多野同釋放好多嘢!以前我好執着咩都以c6為中心,搞到冇左自己.自從我開 ...
唔係所有問題都可以憑自己一人之力去解決!好似離婚咁,大部份人都會係第一次面對,冇經驗自然會徬徨無助,從他人嘅經驗當中可以對自己有幫助,而呢個POST亦希望當有人想一時衝動離婚時,可以俾自己停一停諗一諗。
百花叢裡過,片葉不沾身。


珍珠宮

積分: 47021

開心吸收勳章


2319#
發表於 18-4-15 09:03 |只看該作者
本帖最後由 wing1388 於 18-4-15 09:05 編輯
yau2012 發表於 18-4-14 23:54

咁又唔可以咁陰謀論嘅!好似我本人覺得,當對方收到親筆信時,見到字跡,係對方一筆一筆寫出嚟時會感覺到嗰份心意,就正如點解上網已經可以睇到咁多文章,但依然仲有人喜歡拎住本書嚟睇一樣,感覺比較實在。
百花叢裡過,片葉不沾身。


珍珠宮

積分: 47021

開心吸收勳章


2320#
發表於 18-4-15 09:09 |只看該作者
laiseenine 發表於 18-4-13 19:07
至少叫有交待比妳吖
妳C6唔係冇交代俾妳,只係唔係妳心想嗰個答案啫!
百花叢裡過,片葉不沾身。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo