在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8348


2301#
發表於 04-7-28 17:32 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
下, 但係 k1都未讀wor

西田大減價又點, 無時間, 無精神去啦
你會唔會去 ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2302#
發表於 04-7-28 17:44 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching 寫道:
pakpakmami :
下, 但係 k1都未讀wor

西田大減價又點, 無時間, 無精神去啦
你會唔會去 ?


lokching,
我打算去昅下有無旬野買架?!因為我想買部steamer呀(高溫清潔機),可以清潔梳化同埋毛公仔等......好似西田減緊價呀! 不過又咁遠,都唔知去唔去?!不過佢7月29至8月8日都係on sale.


男爵府

積分: 8348


2303#
發表於 04-7-28 17:58 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
你去啦, 你有車, 又有婆婆睇住pakpak
睇下有咩平野掃都好呀
我好鐘意西田d bb衫架, 好日本feel, 好可愛
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2304#
發表於 04-7-28 18:07 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦


lokching,
bb衫??好日本feel,女都話姐?!仔wor..有乜好feel wor,咪又係t-shirt,短褲


男爵府

積分: 7286


2305#
發表於 04-7-29 08:56 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakma,
banana ma not yet replied my email. besides, have a branch of 西田 in HK side?
canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2306#
發表於 04-7-29 10:15 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
卓昀佢好叻仔呀.. 識得自已個戒片..而家俊廷都會周圍痾呀.. 不過帶佢去shu shu都會痾到.. 有時會大叫媽媽/爸爸, 咁你要立刻同佢去, 如果唔係一地都係..

Pakma, canau,
比你地笑死.. 阿禪.. :lol: :lol: :lol:

lokching,
而家睇定小學差唔多.. 香港既教育制度唔可以唔令家長緊張..

canau,
我原本都想問下蕉媽, 但我唔見左蕉媽個email address.. sorry..

Pakma,
份form要去買逢星期六經濟日報隨報附送既置業家居入面page 17有份form (要正本呀).. 又或者你可以獨立買一本置業家居($6)
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 1644


2307#
發表於 04-7-29 10:26 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau & pakpakmami
吾好題"呀蟬"! :cry:
我嘅人生大事"honey mood"就係同班呀蟬一齊去啦,果時係第一次跟團去韓國,由於吾夠25人所以無領隊,最慘仲係.......
4件6x歲雀友,7對6x嘅夫婦,一對母女,一件呀伯,同埋我同老公,佢地仲要跟住我地一齊行,沿路逐間去"運吉",我差d比d sales丙呀,真係好辛苦先捱完果4日咋,唸起都想喊!

jojo
我仔仲衰呀.....賴o左都算啦....仲要係度"玩水"!


男爵府

積分: 7286


2308#
發表於 04-7-29 10:30 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
canau


大宅

積分: 3479


2309#
發表於 04-7-29 11:34 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
西田係沙田呀!香港呢邊係無既....

jojo,canau,
不如打去問下蕉媽呀 :lol:

jojo,
初初介片係咁架啦,比d耐性啦 ,另外你個工人得唔得呀???

melvinma,
poor you honey moon同班阿禪阿伯一齊,真係乜mood都無晒啦!


男爵府

積分: 7286


2310#
發表於 04-7-29 11:40 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakma,
far away for me.
banana ma is out of office. i will call her again in this afternoon.
canau


大宅

積分: 3479


2311#
發表於 04-7-29 11:51 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位老友們,
你地有無興趣訂呀??我想訂呀,因為我地北角個邊唸住一齊訂,你地呢??


[size=large]訂 Phonics kids
~>CLICK~ Phonics kids 介紹
7折後= HK$240


男爵府

積分: 8348


2312#
發表於 04-7-29 12:32 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma :
俾你笑水啦, 咁個班阿嬋咪當左你地2個係佢d囝囡 ? 唔怪得要跟住你地啦

pakpakmami :
咁平既...??? 我同事剛剛收左貨, 要$304一套呀
等我諗諗訂唔訂先, 幾時deadline ?

jojo, canau, pakpakmami :
真係咁快要睇定小學架啦 ? 俾你地講到我都緊張埋tim
咁我都想訂1本啦, 係咪一齊訂 ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2313#
發表於 04-7-29 12:33 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakMa,
我有興趣, 我想問下$240係一隻碟定點呀.

我睇返個網話要$338既.. 即係點呀.. ?-( ?-(
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2314#
發表於 04-7-29 12:37 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma,
我比你笑死.. 一提亞禪就諗起呢單野.. 咁我想問下後尾有冇補 Honey Moon? :wink:
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 3479


2315#
發表於 04-7-29 12:39 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo,lokching,
成套架,有3本書,3隻cd等....你click入去睇下啦,
[size=large]訂 Phonics kids
~>CLICK~ Phonics kids 介紹
7折後= HK$240

我岩岩問過間野啦,如果我地order 1套-10套得9折,11-29套都係8折,30套以上就有7折,最多都係得7折咋,咁我都唔知幾時截止呀,只係聽講8月31日起開始加價囉,同埋依家都無乜貨啦,佢話如果我地order都要8月中先有貨呀!咁睇下我地夠唔夠30套就會即克訂架啦!


大宅

積分: 3479


2316#
發表於 04-7-29 12:40 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo 寫道:
PakMa,
我有興趣, 我想問下$240係一隻碟定點呀.

我睇返個網話要$338既.. 即係點呀.. ?-( ?-(


係呀依家係$338,如果30套以上有7折嗎,即$240囉,佢地8月31日起加到$388丫嗎...


大宅

積分: 3479


2317#
發表於 04-7-29 12:47 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位,
原來點都有7折架啦,要訂快手啦,因為佢地準備去order啦... :lol:


男爵府

積分: 8348


2318#
發表於 04-7-29 13:02 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
我要2套呀, 唔該
幾時要俾$你
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2319#
發表於 04-7-29 13:10 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakMa,
我都要住兩套.. 比錢出聲喎.!
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 3479


2320#
發表於 04-7-29 13:19 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo,lokching,
好呀!即每人2套,合共4套啦,ok!
比$$呀??無所謂啦,到時先再講啦!訂左先

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo