在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3479


2341#
發表於 04-7-30 10:47 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦


Update下先,依家總結下先:

jojo,
17 套

lokching,
2套

canau,
1套

JC,
1 套

如果係7月31日前再加,要再通知我啦.


男爵府

積分: 5962


2342#
發表於 04-7-30 11:36 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami, lokching,
咁夜當然o係公司,如果唔係點上網喎.


男爵府

積分: 8348


2343#
發表於 04-7-30 11:46 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jc:
凌晨仲係公司, 唔係化, 你公司收買人命咩
咁卓盷係婆婆屋企過夜 ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 5962


2344#
發表於 04-7-30 12:32 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
我公司一向都係咁.[唔好問公司對你有幾好,只要你對公司非常好]
我老公放工去接卓昀返屋企,會夜d.佢未試過在其他地方過夜.


大宅

積分: 3776


2345#
發表於 04-7-30 12:41 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

del


大宅

積分: 3479


2346#
發表於 04-7-30 12:41 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Update下先,依家總結下先:

jojo,
21 套 (岩唔岩數)

lokching,
2套

canau,
1套

JC,
1 套

deadline都係7月30日5:00前啦....


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2347#
發表於 04-7-30 14:21 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Pakma,
有更改呀.. 截數而家係21 set呀..

Thanks very much! 人地以為你拎去賣呀.. :lol: :lol:
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7288


2348#
發表於 04-7-30 14:29 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakma,
i confirmed to your order. please advise when i can settle the payment to you. thanks! :wink:

jc,
do you need the 'primary school guidebook'?

ca
canau


男爵府

積分: 8348


2349#
發表於 04-7-30 14:33 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jc :
咁你係咪經常性要ot到咁夜架 ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2350#
發表於 04-7-30 15:22 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JOJO,
OK,總共21套丫嗎,無問題!咁你去收$$啦,收完先過比我ok.

canau,jojo,
下星期先入$$比我啦,到時再話你地知個a/c


男爵府

積分: 8348


2351#
發表於 04-7-30 15:26 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
ok, 到時入$俾你啦
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2352#
發表於 04-7-30 15:29 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
得喇 到時通知你呀!


大宅

積分: 3479


2353#
發表於 04-7-30 15:44 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦


[size=large]報料先

Trendyland 卡通熱賣嘉年華

暑假又黎喇! Trendyland由7月28日起至8月10日於時代廣場舉辦特賣嘉年華,超過萬呎場地擺滿過千種米奇、小熊維尼、Hello Kitty、Monchhichi、大口仔、Precious Moments及史諾比的各項精選卡通精品、毛公仔、文具、傢俬和小家電,全部以超抵優惠價發售,最低達至二折!天天新品種,萬勿錯過。各位大朋友小朋友快d一齊黎帶晒所有摯愛既卡通精品番屋企,過個開開心心的暑假啦!

特賣嘉年華詳情:
日期:2004年7月28日至8月10 日
時間:上午11時至晚上9 時
地點:銅鑼灣時代廣場蘇格蘭皇家銀行大廈13樓
(電梯設於2樓大堂)

Times Square Bazaar 位於時代廣場蘇格蘭皇家銀行大廈13樓,佔地超過一萬呎,環境舒適,定期舉行不同類型的名牌特賣,為顧客提供另一個購物新天地。如有興趣獲得Times Square Bazaar的最新資訊,請將閣下之電郵地址傳送至[email protected]


男爵府

積分: 8348


2354#
發表於 04-7-30 15:55 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
咁你去唔去trendyland呀 ?
係wor, 你有無去西田掃野 ? :mrgreen:
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2355#
發表於 04-7-30 15:58 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
你返工開OT, 開到咁夜, 怕唔怕呀.. 你老公有冇黎接你呢

PakMa,
而家你做左報料專員喎.. :mrgreen: :mrgreen:

Many Thanks, confirmed the order is 21 set (我會收錢)
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 7288


2356#
發表於 04-7-30 16:11 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakma,
thanks for your arrangement.
my office is near to trendyland warehouse which is located at Cheung Sha Wan Plaza. i will take a look in next week.
canau


大宅

積分: 3479


2357#
發表於 04-7-30 16:14 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
我噚晚飛左去西田啦,買左部steamer啦!最平係佢架啦!跟住都無乜野特別平囉!
另外:仲有好多mickey mouse既野賣囉!不過我又無乜點睇到呀!

jojo,
仲有無d乜野旬website呀,等我print出黎比個仔填色,唔駛買丫嗎 :lol: .


男爵府

積分: 5962


2358#
發表於 04-7-30 16:22 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
都慣左,逢星期一及四都係咁,因二,五出書,所以......

我老公,好難啦,會叫我快d返來,係睇亞仔,我地遲走有得claim 的士$.可能佢都慣左.

canau,
想要呀,明天睇下公司有無經濟先,有我會買,如果你可以幫到我就最好啦.

pakpakmami,
唔該哂你.

jojo,
你係咪拎去炒呀,趁低吸納.


男爵府

積分: 8348


2359#
發表於 04-7-30 16:38 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC :
唔係化, 逢一, 四都係咁, 做水人咩, 有無ot錢先, 不過有都補唔番啦, 咁你咪成日唔夠訓 ?

canau, pakpakmami :
長沙灣果個trendyland倉好多年架啦..我新婚時成日去買果度掃d杯, 碗, 碟, 毛巾......好似唔駛$咁
依家就淨係掛住個囡d野lor
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7288


2360#
發表於 04-7-30 16:43 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jc,
please send your details (name, tel, add, email) to me thru email. thanks

lokching,
may be i will go to this warehouse this evening.
canau

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo