在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8348


2361#
發表於 04-7-30 16:45 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau :
個倉d野真係平出面好多架, 只不過係舊款, 我就覺得無所謂, 舊款新款都咁靚
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 5962


2362#
發表於 04-7-30 19:07 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
以前都好d, dinner有津貼,而家乜都無,只有的士$,都要過左12:00走至有.果時懷亞仔時都要成10點走.
自從有左亞囝之後,唔知乜叫夠訓. :lol: :lol:


男爵府

積分: 8348


2363#
發表於 04-7-30 21:31 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC :
咁你真係好辛苦wor, 咁夜收工仲要晚晚揍阿囝返屋企, 好佩服呀, 我真係自愧不如呀 :-|
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 5962


2364#
發表於 04-7-30 21:42 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
唔駛客氣,個個亞媽都咁辛苦.


複式洋房

積分: 243


2365#
發表於 04-7-30 22:31 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Dear all,
i am not working in North Point but I live in North Point. My son borned on 2002 Sept 8. His age is quite same as your children...I do feel interest to share my experiecne and chatting with all you too..

aa...it's about thime for us to chose the kindergarten for our child..which kindergarten will you chose nei??


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2366#
發表於 04-7-31 11:01 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC,
原來如此..

我唔係拎去炒家.. 係幫我地班02年10月媽咪買咋.. 佢地都好有興趣呀.. :-P :-P
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


2367#
發表於 04-7-31 11:05 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JOJO :
原來你今日都要返工呀
好野, 有人陪..
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 8348


2368#
發表於 04-7-31 11:06 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

mummyamy :
hi
welcome to join us
north point幼稚園d野我唔清楚呀, 因我唔係north point住架
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2369#
發表於 04-7-31 11:15 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
錯啦..我今日係屋企, 我份工返5日咋

大少8點半起身.. 跟住暗佢訓返, 9點半再起過到而家 :cry:
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


2370#
發表於 04-7-31 12:07 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JOJO :
唉....原來係我表錯情
又係等番我1個 :cry: :cry: :cry:
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2371#
發表於 04-7-31 12:15 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
仲有我呀!我都返左工呀 !我噚日又去左o個個 tendyland啦,又買左少少野呀
買左
1件"新幹線既雨褸" $49
1盒winnie the pooh既木顏色 $29等等....


男爵府

積分: 7286


2372#
發表於 04-7-31 14:47 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

mummyamy,
welcome! my daughter is elder than your son a few months.
what is favour kindergarten? your house is near to NP or Fortress Hill?

pakma,
you are free to browse BK now wor!
canau


複式洋房

積分: 243


2373#
發表於 04-7-31 15:28 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Dear Canau,
I live in Cloudview Road but i lived in Shatin when I was single. Therefore i did not know Hong Kong side well ar...

Dear All
Is it any chance for me to get one set of your studying material ar?


禁止訪問

積分: 6837


2374#
發表於 04-7-31 16:15 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7286


2375#
發表於 04-7-31 16:25 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

MUMMYAMY,
what is the 'studying material'?
canau


複式洋房

積分: 243


2376#
發表於 04-7-31 22:05 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau, the "honics kids" learning sets ar.

Tlai: I would like to send him to St. Joseph or Wah Yan law.....I understand it really depands on how clever my son. IT just my wish. I perfer to send him in the Boys school rather than the girl and boy school...I may be little bit "old fashion"..BTW, which area do u live in NOrth Point.


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2377#
發表於 04-7-31 22:57 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

mummyamy,
你好呀.. 你住北角, 我覺得個校網唔錯呀.. 我個仔02年10月, 我而家已幫佢選定幼稚園 (會揀杏花村個聖道明), 近我屋企之如( 我住筲箕灣), 我見佢地分小學都唔錯呀..

你講既Phonics Kids? 好似截止囉喎..

canau,
又有新大頭照, 好可愛呢..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 3479


2378#
發表於 04-7-31 23:54 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦


canau,
BK 又short左啦:evil:都唔知做乜,我已logout左佢都係show左"在線上"激死呀! :-x

mummyamy,
hi 你住北角架!咁你係fulltime媽咪定係working 媽咪呀??同埋你個仔今年會唔會讀nursery?


男爵府

積分: 7286


2379#
發表於 04-8-1 09:38 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakmi,
it think BK is short. i find your name is online now (at 09:23). i think you are dreaming. :lol:

mummyamy,
st. joseph and wah yan is under NP school net?

jojo,
yes, her dadi likes to change the updated one.
canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2380#
發表於 04-8-1 13:26 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakMa,
唔知你有冇收到Alone 既Pm, 有關會員通訊呢.. 裡會有講到點樣可以logout呀.

****************************************
系統更新工程進行中
最近我們進行了大規模的系統升格,整個過程預料需要一個月的時間。我們會針對網站的軟體,找出拖慢瀏覽速度的原因,並改寫該部份的程式碼。

與此同時我們亦會重新規劃硬件,將現役的5台機器重新安排,務求令她們發揮出最大的效能。

於工程期間,我們需要進行大量測試及改動,故此服務會較不穩。希望國民明白這些不便都是為了打造一個更好的王國,並請包涵包涵。

登出不到怎麼辦?

由於王國最近新添了一台代理伺服器(Proxy Server),用作緩衝各伺服器的流量,所以有一少部份的國民或會於登出時出現問題。而這個問題特別容易出現在同時使用多個戶口的國民。

我們會盡力解決這些問題。但現階段國民當不能正常登出時,只要在Internet Explorer中的「工具」菜單選擇「網際網絡選項」(IE6) 或 「Internet 選項」(IE5),然後按「刪除檔案」後按「確定」便可(首次執行「刪除檔案」可能較為費時)。

完成後便可登出網站。

支持「一人一簽名相」

「簽名相」是親子王國的特色,但是不少國民的簽名相都過於大幅,影響了網站速度及閱讀。我們會視乎情況,於情況嚴重時限制會員的簽名相數量及大小。希望各位國民能發揮公德心,自行減少簽名相的數量及大小,只連結最有代表性的照片,讓所有會員都能受惠!

王國新功能快將登場

除了系統升格,我們亦開發了一些新功能,務求提供更貼心的服務。新功能的詳情暫且先賣個關子,當我們完成系統工程後,便會隨即推出。
**************************************
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo