家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   29


子爵府

積分: 14752


221#
發表於 22-4-15 00:22 |只看該作者
Ocean419 發表於 22-4-14 21:34
姐係由60到7x歲保費加左4倍
請問知唔知係買邊間公司同邊個plan?

細節唔太清楚。

期間曾claim過,唔知係咪因此會出現咁大嘅加幅呢


禁止訪問

積分: 12573


222#
發表於 22-4-15 10:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19606


223#
發表於 22-4-15 12:31 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-15 10:59
你醫美係咪plan定期做thermage嗰類?所以要咁大budget?

呢個budget包括醫療保險、健康同美容
如果買2人高緊療私家房65歲後,可能已經用得7788


大宅

積分: 4478


224#
發表於 22-4-15 12:57 |只看該作者
Ocean419 發表於 22-4-15 12:31
呢個budget包括醫療保險、健康同美容
如果買2人高緊療私家房65歲後,可能已經用得7788
...
退休仲可以有預算做醫美,好羨慕。我宜家都係仲有份工,先捨得俾dd錢打下斑。


大宅

積分: 4478


225#
發表於 22-4-15 13:00 |只看該作者
木土土 發表於 22-4-14 17:06
本帖最後由 木土土 於 22-4-14 17:43 編輯

其實現價計番市盈率及股息率,也不算太貴,起碼比煤氣抵買
再考慮下。不過我就唔會與煤氣比較,始終業務有d分別。


琥珀宮

積分: 169649


226#
發表於 22-4-15 13:18 |只看該作者
junzi_HK 發表於 22-4-15 13:00
再考慮下。不過我就唔會與煤氣比較,始終業務有d分別。

唔好誤會,我唔係推介1088,始終資源股有周期性,價格上落好大,不是人人適合
我自己仲有其他長年蟹貨資源股,有排都唔見到家鄉


大宅

積分: 4478


227#
發表於 22-4-15 14:32 |只看該作者
木土土 發表於 22-4-15 13:18
唔好誤會,我唔係推介1088,始終資源股有周期性,價格上落好大,不是人人適合
我自己仲有其他長年蟹貨資源 ...
中國神華?長建?
放心。大家討論討論。
我又點會無蟹貨呢?股票雖則係投資,但係我唔係專家又唔識睇圖,我身家$100,最多放$30落去。


琥珀宮

積分: 169649


228#
發表於 22-4-15 14:50 |只看該作者
junzi_HK 發表於 22-4-15 14:32
中國神華?長建?
放心。大家討論討論。
我又點會無蟹貨呢?股票雖則係投資,但係我唔係專家又唔識睇圖,我 ...

中煤、鞍鋼、馬鋼


禁止訪問

積分: 12573


229#
發表於 22-4-15 18:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19606


230#
發表於 22-4-15 22:37 |只看該作者
junzi_HK 發表於 22-4-15 12:57
退休仲可以有預算做醫美,好羨慕。我宜家都係仲有份工,先捨得俾dd錢打下斑。
...

所以而家好努力發掘同培養被動收入來源
以後仔女大晒樓又供晒,可以開始享受真正的優質生活


伯爵府

積分: 19606


231#
發表於 22-4-15 22:39 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-15 18:11
呢排好興既NMN, 我剛買左一盒最低濃度既來試,如果跟佢份量食,一個月已經要$900
...

食飯到幾多歲?計埋入退休後的budget 未?
如果唔計較牌子,Amazon US 通常係最平


大宅

積分: 4478


232#
發表於 22-4-15 23:03 |只看該作者
Ocean419 發表於 22-4-15 22:37
所以而家好努力發掘同培養被動收入來源
以後仔女大晒樓又供晒,可以開始享受真正的優質生活
...
除咗潮流版d會員有米,呢度d會員都好有米。
打工已經耗掉所有精力。


禁止訪問

積分: 12573


233#
發表於 22-4-15 23:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12573


234#
發表於 22-4-15 23:17 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19606


235#
發表於 22-4-16 08:26 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-15 23:14
食飯平咁多,nmn好貴喎!如果真系有效果,真係keep住食,仲貴過買保險。

多左個飯字
要預多少少for 呢啲健康食品,越老越入坑


子爵府

積分: 12796


236#
發表於 22-4-16 09:32 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 哈利媽 於 22-4-16 09:33 編輯

其實我唔係好識股票,不過都有用一部份錢買啲增加收入,我買嘅方法主要係只入高息股(4厘以上,主要籃籌,公用,內銀,最多人識嗰啲),如股價跌就持有,當股價升至多過全年收到嘅利息就放,其實呢個方法穩唔穩陣?


禁止訪問

積分: 12573


237#
發表於 22-4-16 09:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 12573


238#
發表於 22-4-16 09:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12796


239#
發表於 22-4-16 09:47 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-16 09:41
請問你買過邊隻公用股有咁好升幅?

本帖最後由 哈利媽 於 22-4-16 09:48 編輯

之前買啲電能,長江基建,中國銀行等都試過,我有個表計住每年派幾多息,如果到位派息位就放,唔駛等1年嘛,其實啲錢唔係好多,只係3-4千蚊


禁止訪問

積分: 12573


240#
發表於 22-4-16 10:57 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo