在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3479


2381#
發表於 04-8-1 23:54 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo,
我有收到email呀!我仲識過跟住做tim,不過都係死都要迫人"在線上"呀!我係logout到架,但仍然在線上呀


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2382#
發表於 04-8-2 09:33 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakMa,
你可以send email 問下Alone/大臣, 我諗同呢排佢upgrade server有關呢..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


2383#
發表於 04-8-2 09:36 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

早晨呀各位

pakpakmami :
我又係成日logout唔到架, 好激氣

我想問trendyland個倉度有無hello kitty雨褸呀 ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2384#
發表於 04-8-2 10:19 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

早晨

JoJo,
我有email去問架,佢地都無回覆我 ,有佢啦!你地就當我7-11咁啦,24小時營業啦! ?-( (咁你地得閒多d上黎陪我傾啦 )

lokching,
trendyland係無hello kitty既野架


大宅

積分: 1644


2385#
發表於 04-8-2 10:25 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

[size=medium]早晨啦各位!~~~
溫書先! :mrgreen:


複式洋房

積分: 243


2386#
發表於 04-8-2 10:27 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Jo Jo, deadline already.. OK la, thanks for your info. Heng-Fa-Chuen, is too far from my home la. NOrth Point have many schools but not good nei..Most of my choice are in Wan Chai District ar....

Canau, udnerstand Joseph an Wah Yan is not in NP net but it's my dream school for my son ar...

PakPak Mami, i'm workiing mummy ar..and also work in Chek Lap Kok, it's far away form my Home NP..It's no way la, i need to earn my money to support my son ar-ma. How about you nei, where do u live ar?

Nice to talk to you all


大宅

積分: 1644


2387#
發表於 04-8-2 10:36 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

mummyamy....你好!我住係藍田work係炮台山嘅媽咪!好高興認識你!

jojo & all~~~
alone通常會1-2個禮拜先回覆o架! 不過我知佢呢排挍緊o野!所以chat room都成日死! :evil: 希望遲d會順番晒啦!


大宅

積分: 3479


2388#
發表於 04-8-2 10:38 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

mummyamy 寫道:
PakPak Mami, i'm workiing mummy ar..and also work in Chek Lap Kok, it's far away form my Home NP..It's no way la, i need to earn my money to support my son ar-ma. How about you nei, where do u live ar?


mummyamy,
我都係住北角架!你所講既2間學校都係我既dream school黎架 不過我都唔係個區既! 我個仔今年會返nursey啦,佢讀"合一堂"既.


大宅

積分: 3479


2389#
發表於 04-8-2 10:42 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

melvinma..

你下次要去邊庶旅行呀????
我好想帶阿仔去日本呀同埋馬來西亞呀(浮羅交怡),好唔好呀?不過咩時間去再平呀??(plan下姐,未有子彈去 )


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2390#
發表於 04-8-2 11:07 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

mammyamy, PakMa,
相信呢兩間學校都係所有有仔既媽媽既Dream School, 我亦都係呀..

我姑仔佢個仔就分到St. Joseph, 今年九月讀P1 啦..

另外我姑奶個兩個仔都讀緊華仁呢.. (一個讀緊中學, 一個讀緊P3 啦)

我諗到時揀學校都係誇區啦.. ?-( ?-(
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 3479


2391#
發表於 04-8-2 11:11 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo 寫道:
mammyamy, PakMa,
相信呢兩間學校都係所有有仔既媽媽既Dream School, 我亦都係呀..

我姑仔佢個仔就分到St. Joseph, 今年九月讀P1 啦..

另外我姑奶個兩個仔都讀緊華仁呢.. (一個讀緊中學, 一個讀緊P3 啦)

我諗到時揀學校都係誇區啦.. ?-( ?-(


jojo,
係呀!我同你一樣呀!因為係有仔既媽咪都想入呢2間架啦 ,嘩!你d親戚咁勁呀!咁你咪好大壓力 ,咁你姑仔個仔係讀邊間幼稚園架


男爵府

積分: 7290


2392#
發表於 04-8-2 11:15 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo,
誇區得10% chance
canau


男爵府

積分: 8348


2393#
發表於 04-8-2 11:21 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo :
你d親戚d細路好勁wor,個個都入名校
係囉, 我都想知佢地讀邊間k ?

canau :
誇區得10%咁少 ?
你意思誇區係咪 = 自行派位呀 ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2394#
發表於 04-8-2 11:27 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau, lokching,
係囉.. 我知跨區機會好低.. 但出生率低呀嘛, 變相機會率咪大左囉..

PakMa, lokching,
唔多唔少有呀..
老爺最想俊廷讀皇仁添..

我姑奶個仔讀跑馬地聖馬加利大 , 不過姑奶話而家差左喎..

姑仔個仔讀西灣河浸信會培理幼稚園.. 因為佢老公識人refer到入去St. Joseph呀..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 3479


2395#
發表於 04-8-2 11:30 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo 寫道:
姑仔個仔讀西灣河浸信會培理幼稚園.. 因為佢老公識人refer到入去St. Joseph呀..


jojo,
咁你唔駛怕啦!有人事幫下手都掂啦 :lol:


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2396#
發表於 04-8-2 11:34 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakMa,
唔知到時點呀.. 因為之前聽人講分小學時遲d 連宗教個5分都冇呢.. (我同我個仔係天主教徒)
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 3479


2397#
發表於 04-8-2 11:39 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo 寫道:
PakMa,
唔知到時點呀.. 因為之前聽人講分小學時遲d 連宗教個5分都冇呢.. (我同我個仔係天主教徒)


jojo,
我正想問你呢個問題呀??真係會無左呢5分咩??唔會呱.....

另外:你開始收$$未?因為要係5/8前入數比我,跟住我比佢地啦!我pm左你


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2398#
發表於 04-8-2 11:47 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Pakma,
我都唔知呀.. 不過亦有人講, 就算佢地冇左5分, 係收生時學校都會睇下你係未教徒而衡量比唔比你入家.... 我都係聽返黎囉.

你PM左我, 幾時呀.. 我而家收緊錢啦.. 我仲話你地星期一/二收錢添..

等我check下PM先..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


2399#
發表於 04-8-2 12:54 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo :
睇黎你地屋企係名校世家wor, justin掂既

pakpakmami, jojo :
佢地讀書真係好多野煩, 好彩有bk俾我地交流下, 如果唔係我實好傍煌
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2400#
發表於 04-8-2 13:02 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦


lokching,
係呀!真係好煩架!又想讀d出名d既學校又想唔駛$$既(即係津校個d啦)....唉!我呢廷c9正一"又窮又多嗜好"呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo