在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5962


2401#
發表於 04-8-2 13:30 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

mummyamy,
你好呀.你用在返工上既車程都唔少喎,咁遠.

lokching, pakpakmami,
Sat 我都有返工架,不過星期六返親工都唔得閒上bk,到我得閒時你地又放工了
我地呢d一介平凡c9,幫佢地諗學校都頭疼,st joseph咁好個個都想入,你有無諗住pakpak報st joseph幼稚園

jojo,
俊廷先天優良,你唔駛驚入唔到好學校.


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2402#
發表於 04-8-2 13:41 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching, JC,
唔好咁快下定論住, 我姑奶, 姑仔都不知付出幾多心血呀.

我都覺多得BK, 如果唔係我唔而家咁淡定咁plan好讀邊間幼稚園.. (等拎表)

PakMa, JC,
其實做家長, 個個都想個仔出人頭地, 搵到好學校=有前途=搵到工..

佢地大個係點.. 我地唔知, 我正係為佢鋪定我預計到既路比佢, 得唔得都仲要靠佢自已呢

St. Joseph, 我check過K2至可以入, 冇K1..仲有讀St. Joseph Kindergarten, 並唔代表可以直入St. Joseph小學呀.
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 3479


2403#
發表於 04-8-2 13:50 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo,
我之前都check過st. joseph架,都係同你一樣啦!不過我k2都有唸住試下報架....不過仲未有耐到啦..


男爵府

積分: 7286


2404#
發表於 04-8-2 14:17 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
chingching's tee is beautiful! 多謝俾面.

canau


男爵府

積分: 8348


2405#
發表於 04-8-2 14:42 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau :
係呀, 我好like果件tee架, 好靚呀
我多謝你至真

pakpakmami, jojo :
st.joseph係咪男校黎架 ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2406#
發表於 04-8-2 16:08 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
晴晴張相我睇唔到呀

St. Joseph 係男校黎家.. 華仁都係呀..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


2407#
發表於 04-8-2 16:21 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo :
我自己都係間歇性睇到咋 :-x
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2408#
發表於 04-8-2 16:29 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位,
我地幾時去tea buffet呀??!! :lol: 好想快d佢地又出黎玩呀


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2409#
發表於 04-8-2 16:43 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
upload to snapfish, will be much better!

http://www.snapfish.com
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


2410#
發表於 04-8-2 16:50 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
幾時都得啦, 今個week都得
tim :mrgreen: :mrgreen:

jojo :
snapfish我都知可以upload, 但我懶
sign up呀
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 8348


2411#
發表於 04-8-2 17:36 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JOJO :
我終於"的起心肝"整左啦
thanks
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


複式洋房

積分: 243


2412#
發表於 04-8-2 22:00 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakPakmami,
"hop-yat-tong"? is it the one locate in Cloudview Road or another ones? When did yr son born ar?
Nursey, that means, he need go to school 9-12 Mon-Fri??

I have registry the playgroup for my son in Victoria...it will be started on 14 Aug. Hope my son will like it as i took him for visit before. He cried and don't want go into the school timm..If it was his K1 interview, then must be failed....


大宅

積分: 3479


2413#
發表於 04-8-2 22:17 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

mummyamy,
係啦!就係cloud view road 個間合一堂啦,我個仔係2002年3月出世既


複式洋房

積分: 243


2414#
發表於 04-8-2 22:34 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Pak Pak MaMi, how long your son have been studying in there ar? What is the advantage in there? Is one of my choice on the list, also would pick SO CHek and Liang liang tong. aa.BTW, which part do u live in NP nei?


男爵府

積分: 5962


2415#
發表於 04-8-3 02:53 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
晴晴笑得好開心呀. :lol:

我比亞仔睇相,佢識得叫Kaylie呀,介話要睇門門,佢記得同kaylie玩嚇人


男爵府

積分: 7286


2416#
發表於 04-8-3 08:49 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo,
a new big head photo for Justin.

lokching,
chingching likes the ball ball pool.

jc,
my daughter can say your son's name but sometimes she wll call the wrong name intentionally.
canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2417#
發表於 04-8-3 09:16 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau,
係呀. 係呢個炎炎夏日最好食返支冰涼雪條啦
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


2418#
發表於 04-8-3 09:27 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JOJO :
justin食唔食得晒成支雪條 ?

jc :
卓昀淨係記得"性感小美人kaylie"咋
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2419#
發表於 04-8-3 10:18 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
俊廷得家.. 不過比我呢個媽食幾啖咁啦 :mrgreen: :mrgreen:

PakMa,
我收錢收得七七八八, 麻煩比定個A/C 我過數比你..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 3479


2420#
發表於 04-8-3 10:24 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

早晨呀各位!

lokching,
今個星期六我唔得閒去tea buffet呀,要再訂日子啦!

jojo,
好呀!我pm個a/c比你啦!thank you 晒!
justin請ee食啖呀....

canau,
你收唔收到我pm呀??

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo