Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦
lokching, JC,
唔好咁快下定論住, 我姑奶, 姑仔都不知付出幾多心血呀.
我都覺多得BK, 如果唔係我唔而家咁淡定咁plan好讀邊間幼稚園.. (等拎表)
PakMa, JC,
其實做家長, 個個都想個仔出人頭地, 搵到好學校=有前途=搵到工..
佢地大個係點.. 我地唔知, 我正係為佢鋪定我預計到既路比佢, 得唔得都仲要靠佢自已呢
St. Joseph, 我check過K2至可以入, 冇K1..仲有讀St. Joseph Kindergarten, 並唔代表可以直入St. Joseph小學呀.
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。