在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3479


2421#
發表於 04-8-3 10:38 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

訂 Phonics kids
(加送一張"精美硬卡海報 - 多功能英文字母筆順")
7折後= HK$240


JoJo.......................21套 $5,040.-
lokching.................. 2套 $480.-
canau..................... 1套 $240.-
JC.......................... 1套 $240.



lokching,canau,jc,
我pm我個a/c比你地,如果你地唔方便去bank都唔緊要,到時先比我都ok!


男爵府

積分: 8348


2422#
發表於 04-8-3 10:56 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
ok, 過左數話你知

今個week唔得唔緊要, 再定時間啦 :-P

jojo :
嘩, justin都好大胃wor, 成支雪條都食得晒, 佢唔怕凍呀 ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2423#
發表於 04-8-3 11:14 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
好呀!你想幾時?下個再下個week??(因為你short week)?? :mrgreen: right?

jojo,
咁你幾時得呀?????幾時先可以同我地gathering呀???

btw:我問過city garden個tea buffet啦,係$68+10%(今個月就,如有A.E.卡有85折,其他都有9折價).

canau,lokching,JC,
check pm,我pm左a/c比你地啦!


大宅

積分: 1644


2424#
發表於 04-8-3 11:35 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo & pakma
教育署D政策成日轉,所以先有咁多人簡直資同私校之嘛,挍挍下都吾知又有咩花臣,總知就煩死我地班媽咪啦!:evil:

pakma
而家亞洲區正處於"航空公司平價機票減價戰!"包括馬航,所以你大可問定先啦,可能會有驚喜! :mrgreen:


大宅

積分: 3479


2425#
發表於 04-8-3 11:38 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦


melvinma

e....咁耐先閃出來架.............都話依家無子彈囉.....有幾驚喜都無用啦.....


男爵府

積分: 7286


2426#
發表於 04-8-3 11:43 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakma,
got your pm.
many thanks for your arrangement.
pls check the email.
canau


男爵府

積分: 8348


2427#
發表於 04-8-3 12:05 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
ok, no problem ah, 21/8我short week呀
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2428#
發表於 04-8-3 12:11 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakMa,
Pls check email!
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 3479


2429#
發表於 04-8-3 13:21 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo 寫道:
PakMa,
Pls check email!


做乜要人check email姐,pm唔得咩.... ,等陣,依家去馬....


大宅

積分: 3479


2430#
發表於 04-8-3 13:26 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakPakMaMi 寫道:
[quote]
JoJo 寫道:
PakMa,
Pls check email!


做乜要人check email姐,pm唔得咩.... ,等陣,依家去馬.... [/quote]

車....舊mail黎既,我都覆左你啦,你收到未呀??


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2431#
發表於 04-8-3 14:17 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakMa,
sorry sorry. 咁我都要話返比班媽咪知我過左數比你呀嘛.. :mrgreen: :mrgreen: Many Thanks!!!
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 3479


2432#
發表於 04-8-3 17:42 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JOJO,
我已收到$$啦,準備走佬啦 驚唔驚呀!

講正經先,please check pm


男爵府

積分: 5962


2433#
發表於 04-8-3 19:35 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami,
我會入$比你.
你個login 係咪short short 地,昨夜半夜3點見到你仲o係度.

lokching,
梗係,性感小女孩喎,男女都記得.下次我叫卓昀咀你晴晴你唔好驚呀.
21/8(Sat) 我唔得,我地去飛啦,但係呢個星期六我放假.


大宅

積分: 3479


2434#
發表於 04-8-3 19:43 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jc,
我係庶!你有無溫書姐,都話bk short short地架啦,係都要迫人"在線",我依家做左"seven丫"24小時營業呀
oh...你今個星期六又放假咁正呀,同lokching一樣呀,不過我唔得呢?我地去BBQ呀,一係你地都一齊來呀!好嗎.... :lol: :lol:


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2435#
發表於 04-8-3 23:27 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Pakma,
真係做7-11

星期六去邊樹BBQ? 我星期六去Ocean Park呀
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 3479


2436#
發表於 04-8-3 23:51 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo 寫道:
Pakma,
真係做7-11

星期六去邊樹BBQ? 我星期六去Ocean Park呀


星期六去北角庶bbq呀!我上星期六去左ocean park啦,熱到我水水下...你記得帶多件衫比阿仔換呀同埋楂d防晒啦,知唔知?!我短期內都唔會再去ocean park啦,因為實在太熱啦......9月度啦,我地約埋一齊去呀


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2437#
發表於 04-8-4 08:57 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

Pakma,
我係黃昏至去呀..5:30pm - 11:00pm.. 公司攪既.. 好多人參加, 見Ticket便咪去囉..

我一定會帶定d 衫.. 昨晚無線有做關於Ocean Park 既節目.. 好似幾好玩咁..
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 1644


2438#
發表於 04-8-4 09:36 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami
plan住先o者!....plan plan下就成事o架啦! :mrgreen:

lokching....靚女自然多人"猴"住o架啦!

canau jojo & jc just to say hi!~~~

蕉媽~~~好忙呀呢排!


男爵府

積分: 7286


2439#
發表於 04-8-4 09:43 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo,
same as me. my company also booked the venue in the evening. i went to there in mid of may. my daughter did not scare to catch the cable car but she had no patient to watch the program in 'ocean theatre'. ha!

lokching,
i went to trendyland warehouse on Monday. they have a little bit of Hello Kitty goods to sell. the price is similar to their big sale in Times Square.
canau


男爵府

積分: 8348


2440#
發表於 04-8-4 09:46 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JOJO :
乜ocean park咁夜先close咩 ? 定係你公司包左夜晚 (你公司都幾好benefit呀)

jojo, pakpakmami :
我仲未同過晴晴去ocean park呀, 因為我怕辛苦又怕熱, 我諗住等佢2歲先同佢去

jc :
卓昀飛擒大咬, 唔知晴晴受唔受呢 ?

melvinma :
下次trip plan左去邊未呀 ?
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo