在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 8348


2441#
發表於 04-8-4 09:56 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
已入數, check check啦
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2442#
發表於 04-8-4 10:04 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching 寫道:
pakpakmami :
已入數, check check啦


lokching,
收到啦!多謝晒,我又準備走佬啦


大宅

積分: 3479


2443#
發表於 04-8-4 10:08 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦


訂 Phonics kids
(加送一張"精美硬卡海報 - 多功能英文字母筆順")
7折後= HK$240

JoJo.......................21套 $5,040.-[size=small]PAID
lokching.................. 2套 $480.-[size=small]PAID
canau..................... 1套 $240.-
JC.......................... 1套 $240.


JoJo,lokching,canau,jc,
個媽咪會係明天5/8收齊$$後才confirm到個數量之後馬上去order,到時我地就知幾時有貨囉啦!我知道後馬上通知各位


大宅

積分: 3479


2444#
發表於 04-8-4 10:21 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
ocean park依家有個主題叫"下水禮"咁上下啦 ,所以依家逢星期六都收11:00架,不過去到唔知8月幾就無啦(只係夏天).我都覺你唔會咁快帶晴晴去,因為實在太熱啦,遲d等天氣涼返少少我地再一齊去,順便食tea buffet


男爵府

積分: 8348


2445#
發表於 04-8-4 10:45 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
唔該晒
pakpak去到ocean park有無好興奮, 佢第幾次去呀 ?

各位 :
唔記得講d開心野俾你地知tim,自從上個week有一日我同晴晴講話出街街要自己行之後, 佢真係肯自己行呀, 需然有時行行下佢想我抱, 不過我又同佢講要自己行, 佢又行wor, 依家出街佢7成自由行, 3成要抱, 我已心滿意足啦, 起碼唔駛”壯士斷臂”麻 (不過行得好慢, 趕時間就唔掂)
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7286


2446#
發表於 04-8-4 10:59 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakma,
your paid notice seems to be a '江湖追殺令' to JC and me. :mrgreen:


lokching,
it's a good news.
canau


男爵府

積分: 8348


2447#
發表於 04-8-4 11:03 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

CANAU :
江湖追殺令.............. 俾你笑死:lol: :lol: :lol:
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2448#
發表於 04-8-4 11:20 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau 寫道:
pakma,
your paid notice seems to be a '江湖追殺令' to JC and me. :mrgreen:


canau,
梗係!諗住早D籌晒$$準備"走佬"啦嗎

lokching,
晴晴真係乖女啦!我鐘意呀!


男爵府

積分: 7286


2449#
發表於 04-8-4 11:41 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
梗係,唔係邊到有得笑喎!


pakma,
妳會走得去邊喎!咪係北角地頭.
canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2450#
發表於 04-8-4 12:01 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
如果係公司包左個場咁就唔止咁既價錢 ($50/位大人)..公司話唔係包場喎.. 即係會有外來人黎囉.. ?-( ?-(

晴晴好叻女.. 不過小朋友行係慢d.. 通常趕時間我都會抱佢行呀.. (e.g. 趕返playgroup)

canau,
你呢個 "江湖追殺令"笑到我肚痛 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Pakma,
你走佬, 走得去邊.. 你捨得個仔咩.. :-P :-P :-P
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


大宅

積分: 3479


2451#
發表於 04-8-4 12:02 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦


lokching,
pakpak去左好多次ocean park啦,因為我地買左個d叫"annual pass"即全年$495任去(大人),pakpak依家仲唔駛比$$住,3歲起就要比$$啦,咁我地依家已經回本啦,去左好多次啦 !
而每次去都係去"兒童王國"玩啦,都好多野玩架!之後就坐覽車過去食tea buffet,咁有時就去"海洋館"睇魚,有時去睇海豚表演囉,之後走啦!pakpak都好enjoy架,不過依家就真係熱左d啦!

canau,
haha話明走佬,梗係要沖出北角啦 :mrgreen:


大宅

積分: 3479


2452#
發表於 04-8-4 12:03 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JoJo 寫道:
Pakma,
你走佬, 走得去邊.. 你捨得個仔咩.. :-P :-P :-P


走!梗係"立"埋個仔走啦 :mrgreen:


男爵府

積分: 8348


2453#
發表於 04-8-4 12:22 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

jojo :
$50一位, 抵到爛啦, 玩得開心d啦, 影多d靚相俾我地睇

pakpakmami :
pakpak好威水wor, 人仔細細已經去左咁多次
ocean park, 玩下手仲去得多過我呢個老野
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 5962


2454#
發表於 04-8-4 13:23 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami,
我梗有溫書啦,不過無諗到你short咁耐.卓昀只去過ocean park一次咁多,我地打算在10月或11月至去過,都係因為而家太熱啦.
我未得閒入$比你,你遲d至走佬

lokching,
我會捉住卓昀唔比佢咁過份

jojo,
你玩得開心d

我星期五開始放假,因為要揍仔,星期一至返工


男爵府

積分: 7286


2455#
發表於 04-8-4 13:50 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching, JoJo, PakMa,
我哋係年初三時去過,勁多'自由行',我哋彷似'港燦'.
五月公司包場由4:30-10:30 p.m. $60 for adult, $30 for child, included 1 set of dinner box. Kaylie去到兒童王國玩到唔想走.

我哋lunch hour 早左,由12:30 開始.
canau


男爵府

積分: 8348


2456#
發表於 04-8-4 14:26 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC :
做乜要放假揍仔 ? 婆婆唔得閒 ?

係wor, 你就黎去旅行wor, 心情緊張嗎
你幾號出發呀 ?

canau :
嘩, 你地公司d benefit都幾好wor, 咁多活動搞, 我公司就乜都無 :-|
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2457#
發表於 04-8-4 16:34 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching 寫道:
canau :
嘩, 你地公司d benefit都幾好wor, 咁多活動搞, 我公司就乜都無 :-|


lokching,
我公司夠係乜benefit都無囉 :evil: ,唯一既好處係遲到早退唔駛扣人工姐


男爵府

積分: 8348


2458#
發表於 04-8-4 16:53 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
我諗你公司點差都唔及我公司差啦...我地無雙糧架 :cry: :cry:
一到年尾就食自己 :-x :-x
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2459#
發表於 04-8-4 17:08 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching 寫道:
pakpakmami :
我諗你公司點差都唔及我公司差啦...我地無雙糧架 :cry: :cry:
一到年尾就食自己 :-x :-x


lokching,
依家好多公司都係無雙量架!唉!總之就搵食艱難啦...


男爵府

積分: 7286


2460#
發表於 04-8-4 17:44 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching, pakma,
yes, agreed with pakma.
how long for being late to office ah? 15 mins or 30 mins?
canau

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo