Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦
pakpakmami :
唔該晒
pakpak去到ocean park有無好興奮, 佢第幾次去呀 ?
各位 :
唔記得講d開心野俾你地知tim,自從上個week有一日我同晴晴講話出街街要自己行之後, 佢真係肯自己行呀, 需然有時行行下佢想我抱, 不過我又同佢講要自己行, 佢又行wor, 依家出街佢7成自由行, 3成要抱, 我已心滿意足啦, 起碼唔駛”壯士斷臂”麻 (不過行得好慢, 趕時間就唔掂)
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P