在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3479


2461#
發表於 04-8-4 18:00 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau 寫道:
lokching, pakma,
yes, agreed with pakma.
how long for being late to office ah? 15 mins or 30 mins?


canau,你問我呀 ,都係咁上下姐!是乎時間而定啦,不過我一定會早過boss返工既


男爵府

積分: 7286


2462#
發表於 04-8-4 23:01 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakMa,

JoJo.......................21套 $5,040.-PAID
lokching.................. 2套 $480.-PAID
canau..................... 1套 $240.- PAID today
JC.......................... 1套 $240.

You come to office earlier to your boss......5 mins? :mrgreen:
canau


男爵府

積分: 5962


2463#
發表於 04-8-4 23:06 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
我公司舊年都無雙糧,今年就要睇生意額而定,據說今年已到左7成既數.雙糧在望la.


男爵府

積分: 5962


2464#
發表於 04-8-4 23:16 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

死火la,剩低我未比$咋,pakpakmami,唔好追殺左我呀.

lokching,
我在21/8 Sat晨早出發,25/8返來


大宅

積分: 3479


2465#
發表於 04-8-5 00:10 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JC 寫道:
死火la,剩低我未比$咋,pakpakmami,唔好追殺左我呀.

lokching,
我在21/8 Sat晨早出發,25/8返來


JC,
唔緊要啦,你一係等收貨時先比我囉,我幫你電住先啦
你去日本好羨慕呀

canau,
你入左數啦咩 ,又唔通知我check


男爵府

積分: 7286


2466#
發表於 04-8-5 08:26 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakMa,
以家咪通知妳囉!

JC,
Have a nice trip. Need to prepare more things?
canau


男爵府

積分: 7286


2467#
發表於 04-8-5 08:33 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakMa,
I find some mama asked alone about the logout problem. The following is his replied:

您們可嘗試在Internet Explorer的「工具」菜單中選「網際網路選項」,然後在彈出的視窗中按「刪除擋案」。

刪除擋案後,便將所有Internet Explorer的視窗關閉,然後重啟Internet Explorer。希望能解決問題。



canau


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2468#
發表於 04-8-5 09:11 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位,
早晨呀..

JC,
相信你好期待日本之旅呢.. 記得影多d相喎.. 

melvinma,
長隆相有得睇未呀..

lokching, Pakma,
我公司都冇13個月糧啦.. 以前好正.. 有14個月家.. 而家冇lu...

遲到早退呀.. 我有時都會做.. (如..遲少少返要睇醫生.. 早少少走要睇醫生)
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


2469#
發表於 04-8-5 09:55 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

JOJO, JC :
heeheee.....原來有你地陪我無雙糧 :mrgreen:

jc :
希望你今年有雙糧出請我地食飯啦

jojo :
遲到早退呀.. 我有時都會做.. (如..遲少少返要睇醫生.. 早少少走要睇醫生)
我耐唔耐都會咁架

pakpakmami :
我永遠都早唔過我老細返工架...因為佢8:30已返到
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7286


2470#
發表於 04-8-5 10:20 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

dear all,
our company also cut the double pay.

lokching,
your boss comes to office so early. read the newspaper? :mrgreen:
canau


男爵府

積分: 8348


2471#
發表於 04-8-5 10:43 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau :
ready newspaper.......yes, you are right
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


大宅

積分: 3479


2472#
發表於 04-8-5 10:43 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

canau 寫道:
PakMa,
I find some mama asked alone about the logout problem. The following is his replied:
您們可嘗試在Internet Explorer的「工具」菜單中選「網際網路選項」,然後在彈出的視窗中按「刪除擋案」。
刪除擋案後,便將所有Internet Explorer的視窗關閉,然後重啟Internet Explorer。希望能解決問題。


canau,
我都試過啦,都係唔得呀!算把啦,你地就當我24小時在線啦,瞓唔萻就上黎搵我嗲啦,知唔知


大宅

積分: 3479


2473#
發表於 04-8-5 10:46 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching 寫道:
jojo :
遲到早退呀.. 我有時都會做.. (如..遲少少返要睇醫生.. 早少少走要睇醫生)
我耐唔耐都會咁架



你係耐唔耐 ,唔係經常性咩 ,你同睡魔有路呀,成日都依依不捨丫嗎


大宅

積分: 3479


2474#
發表於 04-8-5 10:53 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

訂 Phonics kids
(加送一張"精美硬卡海報 - 多功能英文字母筆順")
7折後= HK$240

JoJo.......................21套 $5,040.-[size=small]PAID
lokching.................. 2套 $480.-[size=small]PAID
canau..................... 1套 $240.-.-[size=small]PAID
JC.......................... 1套 $240..-[size=small]PAID


JoJo,lokching,canau,jc,
多謝晒!我已經收晒$啦,可以走佬啦


王國長老

積分: 68775

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 王國長老


2475#
發表於 04-8-5 11:10 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

PakMa,
你就永遠在線上..我呢就永遠見唔到自已在線上喎.. 真係摸不著頭腦 ?-( ?-(
主愛我
生活世上幸福多,樣樣豐富主愛我;
天父造人像首歌,開心音符天天播。
星為我伴奏,風跟我握手;
天地海合奏,都表明主的愛。


男爵府

積分: 8348


2476#
發表於 04-8-5 11:31 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

pakpakmami :
死野, 係咪要咁樣踢爆我先
同睡魔有路, 少少啦, 我對佢真係又愛又恨架


[/quote]

你係耐唔耐 ,唔係經常性咩 ,你同睡魔有路呀,成日都依依不捨丫嗎 [/quote] :lol: :lol:
大家好!我叫"晴晴", 我係2002年12月4日出世架 ! 我係媽咪爸爸的心肝寶貝 :-P


男爵府

積分: 7286


2477#
發表於 04-8-5 11:55 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
死野, 係咪要咁樣踢爆我先

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Bosses come to office due to:
1) read newspaper or browse to internet
2) eat breakfast
3) check their subordinates can come on time
4) misc. works

PakMa,
We can issue the poster, 'WANTED', in NP district. :mrgreen:
canau


大宅

積分: 3479


2478#
發表於 04-8-5 12:13 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

lokching,
我都想經常同睡魔約會架

我老細唔會咁早返工架! 所以我一定會早過佢!


大宅

積分: 3479


2479#
發表於 04-8-5 12:41 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

各位,
我今日好開心呀! :lol: 因為今朝pakpak起身,條片無濕到呀,我前日開始同佢講叫佢唔好屙落片片度呀,因為大個仔啦嗎!,咁佢瞓前同我講要去v v wor(個時已著左片架啦),跟住瞓啦,到今朝起身又話要v v wor,跟住我睇下條片無濕到wor! :mrgreen: 你地話係唔係好開始呀!所以我好happy呀,希望佢快d "mit"甩夜片就好啦(我就慳返唔少囉 ).

話說以上要多謝阿卓昀哥哥啦,因為我同pakpak講!

pakma : 卓昀哥哥已經唔駛再用片片啦,因為卓昀哥哥話佢大個仔啦嗎唔再片片lu,所以佢媽咪帶佢去日本睇thomas & friends 呀!
pakpak : thomas火車係邊度呢??
pakma : 係日本囉!如果pakpak乖,好似卓昀哥哥咁呢,媽咪就帶你去日本,日本有好多thomas & friends架 (我開住空頭支票咋 )
pakpak : 日本點去呢,行路去架??
pakma : 要搭飛機去架.
pakpak : oh,好呀!我要同卓昀哥哥一樣............

點知今朝佢真係無濕片wor....(不過我唸係咁arm姐),要睇耐d先知呀 ,如果唔係到時真係要我帶佢去日本呀 (我仲未子彈去架嗎),不過我當然都希望佢可以快d介啦


大宅

積分: 1644


2480#
發表於 04-8-5 12:43 |只看該作者

Re: 北角返工既媽媽,入黎傾下啦

我老公公司都正式宣佈05年無雙糧啦,所以離開都係時候!

jojo....比你提一提...死...d相仲未添!

lokching....我plan緊去台灣/泰國/新加坡!...有無興趣? :mrgreen:

jc, pakpakmami & canau
我12年無去過海洋公園啦,女就跟學校去過一次!
所以都唸緊入秋之後帶melvin仔去!

pakpakmami
恭喜晒啦,幾時到我仔呢!~~~
睇完你果段o野,唸起"麥乜故事"添!....馬以代夫"棷林樹影! 呀媽,係咪我吾賴尿就帶我去o架!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo