烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   14


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2761#
發表於 12-4-18 13:53 |只看該作者
KEMOSABI 發表於 12-4-18 13:53
得我地2個咋???!!!


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2762#
發表於 12-4-18 13:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+glorialeebaby+於+12-04-18+

原帖由 Cayee 於 12-04-18 發表
入面d野都好易整
一陣去買返本先




[/url]


伯爵府

積分: 19998

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


2763#
發表於 12-4-18 13:54 |只看該作者
本帖最後由 KEMOSABI 於 12-4-18 14:00 編輯
tp168 發表於 12-4-18 13:53

TP168,

1/5去唔去buffet????


伯爵府

積分: 19998

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


2764#
發表於 12-4-18 13:55 |只看該作者
natalielin 發表於 12-4-18 13:54
一陣去買返本先

勞動節buffet, 去唔去哎???


子爵府

積分: 14865


2765#
發表於 12-4-18 13:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+12-04-18+發

原帖由 Raggedy 於 12-04-18 發表
味道好ok 架!(但跟so 肥個果仲好味)不過自己可以係佢跟機manual 再自己加變化,我整過baileys 好正!
但 ...
攪到佢自己停,會吾會好易消機呀?




大宅

積分: 3081


2766#
發表於 12-4-18 13:57 |只看該作者
monmon 發表於 12-4-18 12:55
唔使幫我買啦, Kitty 話佢樓下有幫我買, 都講聲唔該先
Okay!


男爵府

積分: 6880


2767#
發表於 12-4-18 13:58 |只看該作者
wyfpoon 發表於 12-4-18 13:02
大但冇用,最埋個角位擺唔到嘢。

我家廚房又細, d位又騎呢...


別墅

積分: 553


2768#
發表於 12-4-18 13:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Raggedy+於+12-04-18+發表味

原帖由 chowbbhk 於 12-04-18 發表
攪到佢自己停,會吾會好易消機呀?
So far 部機由06年到而都冇事,雖然唔係成日整!




珍珠宮

積分: 37201


2769#
發表於 12-4-18 14:00 |只看該作者

回覆:monmon 的帖子

你要兩包?




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2770#
發表於 12-4-18 14:02 |只看該作者
Raggedy 發表於 12-4-18 13:59
So far 部機由06年到而都冇事,雖然唔係成日整!
攪到佢自動停, 要幾多個鐘架 ?

我 hb 叫我去搵定可 recharge 嘅 CR 充電器, 充電池買喎 ~!


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2771#
發表於 12-4-18 14:03 |只看該作者
Raggedy 發表於 12-4-18 13:59
So far 部機由06年到而都冇事,雖然唔係成日整!
Raggedy,

係咪每次最多整 500 ml 架咋 ?

跟機食譜份量做出嚟係 500 ml, right ?


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2772#
發表於 12-4-18 14:04 |只看該作者
tp168 發表於 12-4-18 13:49
你知唔知邊間 tas. 呀 ?
要問番 chowbbhk 先知喎 !~~ mouth:


男爵府

積分: 6880


2773#
發表於 12-4-18 14:04 |只看該作者
tp168 發表於 12-4-18 13:04
其實而家新會已好少人種柑,正式的新會柑是少之又少,
就算係新會買的柑都多數唔係新會種的,

你就好啦.. 有人幫你曬呀 .. 我老爸比我是我姑丈比我, 他們新會家暫時都仲有種好多柑樹.

但每年我都香港會買來曬 .

不過係唔係新會出產柑已沒有所謂 , 我們都沒法控制 , 都可能係同品種種出來, 國內不停收地發展, 第日東莞都沒有荔枝都唔出奇呀 ..


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2774#
發表於 12-4-18 14:04 |只看該作者
katrinafu 發表於 12-4-18 13:58
我家廚房又細, d位又騎呢...
鑽石形 ??


複式洋房

積分: 232


2775#
發表於 12-4-18 14:05 |只看該作者
本帖最後由 花師奶. 於 12-4-18 14:06 編輯

大家好,

我首次加入這個大家庭,麵包機行列,P 機做出來的麵包真的不錯呀,我是從代理那處由台灣買回來BM-103T, 攪到我現在每天都要整包,新鮮出爐一日清光。

請問各位有無全麥麵包的食譜呢,可否分享。謝謝


珍珠宮

積分: 38086

好媽媽勳章


2776#
發表於 12-4-18 14:06 |只看該作者
本帖最後由 amypekkle 於 12-4-18 14:07 編輯
Cayee 發表於 12-4-18 13:19
發完酵臨焗前噴少少水,因為我唔記得噴,所以焗完出黎比較乾,d可可粉裂左

咦, 可能D包表面沾了可可粉而我冇在入爐前噴水, 所以昨晚一焗起個包, 個皮是硬的. 好在放涼後就軟番.
多謝你的分享. 我下次會試.



phibow,
"個D時間姐姐洗緊碗" ~ 你搵個適當時間, 就算早點落定料都得, 差不多9:30就開著部機搓, 咁10:30就可以開波造型.



stephenietam,
果汁代水應該可以的, 不過要減番原食譜一些糖份.
我冇試過用果汁代水做麵包, 因為我覺得果汁其中一項重要營養是維他命, 焗過肯定有些維他命如Vit C會冇晒. 如果要果汁的顏色來幫包包上色, 我就有諗過.



re: Tea buffet
如果星期六唔得啊! 小朋友都有課外活動.

KEMOBASI ~ 30/4: 如果有多些人一齊, 我都可以那天下午leave.


男爵府

積分: 6880


2777#
發表於 12-4-18 14:06 |只看該作者
tp168 發表於 12-4-18 14:04
鑽石形 ??

yes


別墅

積分: 553


2778#
發表於 12-4-18 14:06 |只看該作者

引用:Quote:Raggedy+發表於+12-4-18+13:59+So+fa

原帖由 hallonatalie 於 12-04-18 發表
攪到佢自動停, 要幾多個鐘架 ?

我 hb 叫我去搵定可 recharge 嘅 CR 充電器, 充電池買喎 ~!
真係3個鐘到自己就停!粒電好㩒用!換過一次咋!不過如果成日整就用得快!呢D糖分極高既甜品,我都係耐不耐先整下過癮!因為平時仲會整其他甜品!




珍珠宮

積分: 37201


2779#
發表於 12-4-18 14:07 |只看該作者

引用:Quote:吉蒂小豬+發表於+12-4-18+12:01+我陪

原帖由 stephenietam 於 12-04-18 發表
好好珍惜媽媽奶呢段時間, 雖說辛苦, 但真係好sweet, 我囡囡食左3年10個月~ XP
你好三年多
我都希望餵到佢唔食,不過我隻奀豬唔識埋身食,泵出來食,一點close的感覺都冇,不過諗到佢可以健康啲就算,豬仔仲唔食冰奶




別墅

積分: 553


2780#
發表於 12-4-18 14:08 |只看該作者

引用:Quote:Raggedy+發表於+12-4-18+13:59+So+fa

原帖由 hallonatalie 於 12-04-18 發表
Raggedy,

係咪每次最多整 500 ml 架咋 ?
係喎!太多放唔唒入機,攪唔郁!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo