立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
翡翠宮
積分: 81530
KEMOSABI 發表於 12-4-18 13:53 得我地2個咋???!!!
公爵府
積分: 26949
原帖由 Cayee 於 12-04-18 發表 入面d野都好易整
伯爵府
積分: 19998
tp168 發表於 12-4-18 13:53
natalielin 發表於 12-4-18 13:54 一陣去買返本先
子爵府
積分: 14865
原帖由 Raggedy 於 12-04-18 發表 味道好ok 架!(但跟so 肥個果仲好味)不過自己可以係佢跟機manual 再自己加變化,我整過baileys 好正! 但 ...
大宅
積分: 3081
monmon 發表於 12-4-18 12:55 唔使幫我買啦, Kitty 話佢樓下有幫我買, 都講聲唔該先
男爵府
積分: 6880
wyfpoon 發表於 12-4-18 13:02 大但冇用,最埋個角位擺唔到嘢。
別墅
積分: 553
原帖由 chowbbhk 於 12-04-18 發表 攪到佢自己停,會吾會好易消機呀?
珍珠宮
積分: 37201
瑪瑙宮
積分: 135797
Raggedy 發表於 12-4-18 13:59 So far 部機由06年到而都冇事,雖然唔係成日整!
tp168 發表於 12-4-18 13:49 你知唔知邊間 tas. 呀 ?
tp168 發表於 12-4-18 13:04 其實而家新會已好少人種柑,正式的新會柑是少之又少, 就算係新會買的柑都多數唔係新會種的,
katrinafu 發表於 12-4-18 13:58 我家廚房又細, d位又騎呢...
複式洋房
積分: 232
積分: 38086
Cayee 發表於 12-4-18 13:19 發完酵臨焗前噴少少水,因為我唔記得噴,所以焗完出黎比較乾,d可可粉裂左
tp168 發表於 12-4-18 14:04 鑽石形 ??
原帖由 hallonatalie 於 12-04-18 發表 攪到佢自動停, 要幾多個鐘架 ? 我 hb 叫我去搵定可 recharge 嘅 CR 充電器, 充電池買喎 ~!
原帖由 stephenietam 於 12-04-18 發表 好好珍惜媽媽奶呢段時間, 雖說辛苦, 但真係好sweet, 我囡囡食左3年10個月~ XP
原帖由 hallonatalie 於 12-04-18 發表 Raggedy, 係咪每次最多整 500 ml 架咋 ?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy