家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   29


琥珀宮

積分: 169637


261#
發表於 22-4-16 14:51 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-16 14:46
本帖最後由 MissMaMa 於 22-4-16 14:48 編輯

花膠蟲草,都係我投資嘅一部份

本帖最後由 木土土 於 22-4-16 14:52 編輯

呢啲要自己整,也要長期食先有效用。
唔係錢問題,我自問無信心可以keep到長期咁有心機去整,做到既真係抵佢靚
所以我選擇食supplement算


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


262#
發表於 22-4-16 15:08 |只看該作者
木土土 發表於 22-4-16 14:51
本帖最後由 木土土 於 22-4-16 14:52 編輯

呢啲要自己整,也要長期食先有效用。

本帖最後由 MissMaMa 於 22-4-16 15:08 編輯

因為我好鍾意煮嘢食,又成日研究中醫食療去 keep 住身體機能,所以都okay 我唔鍾意食魚,所以有食 Omega 3 去保護心臟血管,唯一係呢樣 supplements。


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


263#
發表於 22-4-16 15:17 |只看該作者
junzi_HK 發表於 22-4-16 14:34
即係第一季可以休息?請俾多意見,多謝多謝。
我宜家只係花錢打斑同防曬,其他實在太貴。
...

本帖最後由 MissMaMa 於 22-4-16 15:18 編輯

買收息股係長線,一定盡量喺低位入,所以靜候時機,唔好急,好似銀行股,通常一年炒一次,真係要慢慢等佢大插插。

你打斑係打邊種?我打Picoway,袪班收毛孔,不過我會同傳統嘅1064隔住打,效果好d。呢兩樣光學療程,都係好平好平,所以keep 住做都完全冇肉痛。又離題


大宅

積分: 4478


264#
發表於 22-4-16 15:47 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-16 15:17
本帖最後由 MissMaMa 於 22-4-16 15:18 編輯

買收息股係長線,一定盡量喺低位入,所以靜候時機,唔好急 ...
我唔識睇圖最多睇下買入買出活唔活躍。
到插到嘔泡嘅時候,我自己就驚。所以賺大錢無我份。

原本今年唔入巿,上年聖誕後就放晒大部分,只剩幾隻覺得可以揸到老嘅。點知隻煤氣咁跌。宜家係想換馬,中長線,呢排就望緊提過個幾隻。(我有諗過跌到8蚊再入溝淡佢...但...呢個唔係我買股策略)
打斑打皮秒,叫做保養下咁囉。對你哋可能係平,對我嚟講,唔貴,但都要想清楚。


伯爵府

積分: 19602


265#
發表於 22-4-16 16:32 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-16 14:46
本帖最後由 MissMaMa 於 22-4-16 14:48 編輯

花膠蟲草,都係我投資嘅一部份

如果可以用幾千$的天然食材達到幾萬$的醫美效果,係好值得投資
我唔識食,只會買千零$的筒仔,一次過發好廿三十隻用保鮮紙分好放冰格,煮面時同丸菇等配料當cheap 野食


伯爵府

積分: 19602


266#
發表於 22-4-16 16:36 |只看該作者
junzi_HK 發表於 22-4-16 15:47
我唔識睇圖最多睇下買入買出活唔活躍。
到插到嘔泡嘅時候,我自己就驚。所以賺大錢無我份。

點解覺得$8值得入3?佢既非高息業務亦冇增長前景


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


267#
發表於 22-4-16 16:43 |只看該作者
Ocean419 發表於 22-4-16 16:32
如果可以用幾千$的天然食材達到幾萬$的醫美效果,係好值得投資
我唔識食,只會買千零$的筒仔,一次過發好 ...

花膠我有時都會用細隻嘅筒仔滾湯同整糖水,因為細隻易煮,好方便。其實食花膠都係有限錢,食蟲草先貴,之前C6 同阿仔鼻敏感,我就每日加十幾條蟲草煲飯食,有效,但真係好貴。

呢方面我好捨得,其他方面我比較節儉,例如首飾名錶包包,我就唔多需要。


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


268#
發表於 22-4-16 16:45 |只看該作者
Ocean419 發表於 22-4-16 16:36
點解覺得$8值得入3?佢既非高息業務亦冇增長前景

煤氣 $8 的確仍要諗諗,佢最多值七八蚊


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


269#
發表於 22-4-16 16:49 |只看該作者
junzi_HK 發表於 22-4-16 15:47
我唔識睇圖最多睇下買入買出活唔活躍。
到插到嘔泡嘅時候,我自己就驚。所以賺大錢無我份。

如果真係換馬,留意電訊龍頭嗰隻。
哈哈,話過唔推介 自己搵適合嘅價位入


伯爵府

積分: 19602


270#
發表於 22-4-16 16:54 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-16 16:49
如果真係換馬,留意電訊龍頭嗰隻。
哈哈,話過唔推介 自己搵適合嘅價位入
...

香港定大陸龍頭先?


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


271#
發表於 22-4-16 16:58 |只看該作者
Ocean419 發表於 22-4-16 16:54
香港定大陸龍頭先?

9字頭識得郁嗰隻


伯爵府

積分: 19602


272#
發表於 22-4-16 17:02 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-16 16:58
9字頭識得郁嗰隻

我愛股,抱住佢過人世


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


273#
發表於 22-4-16 17:04 |只看該作者
Ocean419 發表於 22-4-16 17:02
我愛股,抱住佢過人世

真係,的確冇得輸


禁止訪問

積分: 12573


274#
發表於 22-4-16 17:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


275#
發表於 22-4-16 17:50 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-16 17:36
我又無對花膠特別有喜好,我不嬲都係平均主義,乜都食下,所以唔會特別一樣捨得花多啲,食海味我都唔係從 ...

我會食適量,唔會食過量。飲食方面好簡單,都係以養生為主,注重營養,食得相對清淡和簡單。我少食牛肉,所以對牛扒和牛都係一般般,亦少食生嘅食物,刺身幾乎唔會食,海鮮我喜歡,但人到中年樣樣都節制,淺嚐一下就好。


禁止訪問

積分: 12573


276#
發表於 22-4-16 17:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


277#
發表於 22-4-16 18:01 |只看該作者
chitchit0520 發表於 22-4-16 17:54
所以大家花錢既方式都唔同。

你哋講既,我全部都做:飲食、運動、supplements 、醫美、化妝、買 ...

以前後生都會追求名牌,而家唔再需要呢d ,人大咗追求嘅嘢簡單咗,生活簡約樸實。唯一由細到大冇變嘅,就係鍾意去旅行,呢樣最捨得花錢


大宅

積分: 4478


278#
發表於 22-4-16 18:08 |只看該作者
MissMaMa 發表於 22-4-16 16:43
花膠我有時都會用細隻嘅筒仔滾湯同整糖水,因為細隻易煮,好方便。其實食花膠都係有限錢,食蟲草先貴,之 ...
仲收唔收養契女?我識自己去廁所,唔會周圍嘔同屙。只係氣管唔多好,得閒無聊餵d蟲草就得架啦!

會留意下個隻龍頭股。


水晶宮

積分: 59198

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


279#
發表於 22-4-16 18:54 |只看該作者
junzi_HK 發表於 22-4-16 18:08
仲收唔收養契女?我識自己去廁所,唔會周圍嘔同屙。只係氣管唔多好,得閒無聊餵d蟲草就得架啦!

會留意下 ...



禁止訪問

積分: 12573


280#
發表於 22-4-16 19:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo