Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?
NaughtyLuiLui,
恭喜哂呀 , 醫師咁講得, 你十拿九穩啦!!
至於我......... 醫師話...."仲未打到有BB"= 即係無囉. 佢咁講, 都係唔想我咁傷心啫 !! 我明既 ! 況且佢同我打脈都無好似你哋咁..... !
醫師口中所講既第3個, 一定唔係我囉. :cry:
如果打中文暈既話, 你係咪打英文囉. 我諗SISTER們都明既!
好好保重身體啦, 唔好餓親呀 !
NaughtyLuiLui 寫道:
魚魚,
我都係尋日早上去覆診,王ec點同你講呀?
王ec幫我把左邊脈時,好似好用神,佢話都有d機,不過唔可以肯定.跟住把右手,佢話上星期有7成似,今次有8成似,不過我d血壓比較低(只係剛剛係正常水平)要過多一個星期再check會穩陣d(睇果日day24).王ec好似幾開心,佢話計埋我剛剛好有3個人好似我甘,d脈唔太強,但成數好高.但因為未係10成,我怕係炸糊,唔敢高興住,老公係甘問我,我都係話未知.
你會唔會係ec話果3個其中一個呀!!!唔好灰心住,可能有機呢!
其實我今個星期都有d暈陀陀,如果你見到我d post打英文,就係暈緊,打中文就係精神好o既時候.
而家唔可以坐太耐,仔條腰有d痛,好唔想係m前d痛,m嬸m嬸,你唔好黎呀!最好過10個月先黎打招呼,到時先聚舊啦!
好緊張呀!!
:wth: :wth: [size=medium]魚 ~ [img]