自由講場

跳至

首頁

尾頁
   17


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


261#
發表於 12-11-20 09:35 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 02:06
我係C6
我係廣東南海人
我都係廣東南海佛山人, 無聽見過你所講嘅例.
我都係一個好迷信嘅人, 幾個算命先生都曾經告誡我最好唔好去醫院探病 / 殯儀館, 因為我係好容易招惹靈體, 我亦試過唔聽話去出席一個長輩嘅禮, 而我又真係撞到汚糟野, 病左2個幾月, 最後係要問開壇搞掂, 但我無後悔出席個喪禮, 因為長輩生前對我十分好, 我估我唔出席先會後悔.

我唔知你幾多歲點解咁執著, 你唔可以話你父母將來可接受個孫唔參加佢地個喪禮, 就要你老婆一樣, 你估真係嫁出去嘅女等於潑出去嘅水, 同女家一D關連都無.




男爵府

積分: 6296

育兒性格勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


262#
發表於 12-11-20 09:36 |只看該作者
睇左樓主個post,我好大感覺.
我老公好好,可能因為佢係教徒.佢唔會話邊度唔去得,邊度去得.

(1) 我外公同爺爺已經過左身.我細佬係長子嫡孫,爺爺好錫佢,我地兩個都係爺爺湊大.但係自從我姪仔出世到而家,佢都未帶過我姪仔去拜山.就係話唔知會見到d乜,外家話去呢度地方唔好.

(2) 我媽咪之後一直放工後去外家接走個孫湊.前几個月,媽咪懷疑cancer,佢外家即刻當我媽咪愛滋.話姪仔唔可以過我daddy mummy屋企,我媽咪去佢度都唔可以touch個孫.

我作為旁觀者,真係覺得佢地好過份囉.如果c6唔係寬心咁話:"一齊去啦!",咁同要脅冇分別.
  


用戶要求終止服務

積分: 42699

好媽媽勳章


263#
發表於 12-11-20 09:37 |只看該作者

引用:Quote:EMILY428+發表於+12-11-20+02:06+我

原帖由 艾莉 於 12-11-20 發表
我一樣係廣東南海人, 無你呢D例呀!!
我係我10歲左右我外公既婆婆過身都有去! [包括我D 細佬, 佢UNDER 4歲添 ...
好耐無見




公爵府

積分: 25021

hashtag影視迷勳章 BK Milk勳章


264#
發表於 12-11-20 09:37 |只看該作者
回覆 EMILY428 的帖子

樓主老公, 得罪d問句, 他日情況到你時, 你又會點揀? 我婆婆走個陣我囡囡一歲都冇, 我就冇俾佢去, 但都會由老公代囡囡戴孝, 你會唔會同樓主傾下, 有冇方法可以表孝心, 但又唔駛小朋友去? 或者坐夜去躹躬? 又或者教小朋友寫心意咭or信俾婆婆?


男爵府

積分: 9872


265#
發表於 12-11-20 09:37 |只看該作者

回覆:EMILY428 的帖子

會帶




伯爵府

積分: 15375


266#
發表於 12-11-20 09:38 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

一定會

凡勞苦擔重擔的人,
可以到我這裡來,
我就使你們得安息。

太 11:28


大宅

積分: 2719


267#
發表於 12-11-20 09:39 |只看該作者
我之前都有係呢度問過同樣問題, 因我自己唔係咁想, 但老爺走了, 仔仔得3歲, 呢度每個媽媽都支持帶佢去, 所以最後都帶了. 現在想返轉頭, 其實真係應該帶的!


大宅

積分: 1940


268#
發表於 12-11-20 09:41 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-20 00:03
我真係好傷心(最難過是老公唔支持我)。但我5歲女兒說都想送婆婆上山,送婆婆最後一程。我現在心好痛。



...
樓主不要太難過,樓主c6,成件事都同我無關,我只不過睇唔過眼,你老婆都係想上來呻下,如你真係講到只是比意見,一切由佢自己決定,就不需大費周章响度留言解釋,司馬超之心路人皆見,樓主有空就上來吹下水啦.,加油


珍珠宮

積分: 37269

畀面勳章


269#
發表於 12-11-20 09:41 |只看該作者
一定要帶,不帶是不孝
都5歲了

下次老爺奶奶不在時才不帶吧

點評

ivory0915  agreed ~  發表於 12-11-20 10:53


珍珠宮

積分: 47850

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


270#
發表於 12-11-20 09:41 |只看該作者
EMILY428 發表於 12-11-19 23:52
老爺奶奶就話不建議帶(出殯當日),因怕殯儀館對小朋友不好。我就覺得那是我親生母親。在生前非常疼錫唯一 ...
我自己媽媽早幾年過身
我個仔8個月
由去靈堂到上山
我都有帶個仔去
因為果個係我亞媽係我個仔婆婆!


珍珠宮

積分: 39064

畀面勳章


271#
發表於 12-11-20 09:43 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

梗係帶啦,咪鬼理佢地男家婆婆咁親


男爵府

積分: 7807

好媽媽勳章


272#
發表於 12-11-20 09:46 |只看該作者
咁親會帶囉, 我爸爸走時, 几個細d既孫/曾孫都係得歲半/2歲/3歲/4歲全部都出席.樓主c6 既然你都話你爸媽只係建議, 咁咪尊重下你老婆囉, 你地有你地家規, 娘家亦有娘家家規, 到你地果邊有人去世, 咪守返你地既家規囉.


大宅

積分: 1940


273#
發表於 12-11-20 09:46 |只看該作者
本帖最後由 包包王子 於 12-11-20 09:55 編輯


伯爵府

積分: 17160


274#
發表於 12-11-20 09:51 |只看該作者
其實只要有個大人幫手睇住小朋友,就算睇到破地獄都OK,因為大半年前我老公其中一個哥哥過身,阿囡都有去足全程,做法事的時候我帶左她出去坐,佢都望到D儀式的進行架,問係好正常,慶幸亦都好乖,就算去化寶/做D乜野佢都好合作,好懂事,最多守夜果日早D去早D走,第二日至跟足囉!!!!!

最後想講:樓主主老公你放心啦,如果你係愛錫太太的就比小朋友跟埋出席,呢個時候太太已經好傷心架啦,又要忙婆婆身後事的野,又要忙屋企,又要忙工作,如果再為左呢個問題去糾纏不休,影響埋大家的感情就得不償失啦,我諗你都唔想架麻,係咪???


伯爵府

積分: 17160


275#
發表於 12-11-20 09:51 |只看該作者
本帖最後由 野人好索子 於 12-11-20 09:58 編輯

DEL


超級版主

積分: 92962

2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 超級版主 環保接龍勳章 大廚勳章 親子王國15週年勳章


276#
發表於 12-11-20 09:52 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在

唔洗問~~~帶

雖然我在線,但可能行開左


珍珠宮

積分: 37269

畀面勳章


277#
發表於 12-11-20 09:53 |只看該作者
剛看了男方的回應
他是不是沒有受過教育的,講嘢咁的

支持樓主要帶,下次老爺奶奶不在時才不帶吧,就是大個了18歲也不好帶去,因為靈堂陰氣重,對成人也不好的


男爵府

積分: 6400

畀面勳章 BK Milk勳章


278#
發表於 12-11-20 09:54 |只看該作者
幾個月前我婆婆過身, 我都有帶我3歲既囡囡去, 我其他親人都有帶佢地既小朋友去(最細歲半), 不過破地獄時就帶佢地入房, 佢地咩事都無.

始終百行孝為先, 如果你唔俾囡囡去, 你老婆心入面一定有條刺. 呢個時候佢最需要係老公既體諒同支持, 千祈唔好將亞女將來既頭暈身慶賴老婆.


伯爵府

積分: 19396

叻叻勳章 畀面勳章


279#
發表於 12-11-20 09:54 |只看該作者

回覆:急問:應否帶5歲女兒送婆婆最後一程?(c6回應在#125 p.7)

帶,一定帶,細個送亞公個畫面我仲記得




侯爵府

積分: 20671

遊學勳章 畀面勳章


280#
發表於 12-11-20 09:55 |只看該作者

回覆:EMILY428 的帖子

兩公婆要有共識,否則有咩事就鬧交


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo