烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   14


珍珠宮

積分: 38086

好媽媽勳章


2781#
發表於 12-4-18 14:09 |只看該作者
So肥 發表於 12-4-18 13:07
我所有步驟要係飯枱整添呀

Me 2! 我個廚房都唔夠枱面工作. 同埋呢, 我鍾意在餐枱整, 覺得企得舒服D.



首領,
"用手搽可可粉就靚仔好多,出爐無乜粉末,外表似蕃薯皮多d" ~ 謝謝分享!
今朝帶左少少包俾幾個同事食, 其中一個愛黑朱古力的, 佢勁讚!
下次我試下手搽, 同埋仔女食的可試用美祿/華田.
不過我的To Do list 仲有幾樣野要整, 要遲D至再番整番薯包.


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2782#
發表於 12-4-18 14:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+natalielin+於+12-04-18+發表

原帖由 glorialeebaby 於 12-04-18 發表
你唔算肥,唔好爭
我而家應該超過150lbs喎,5尺1高,咁都唔肥
你唔好氹我啦,自從學整包,我肥又都唔G,上星期我媽黎話我肥左,我沖涼照鏡,真係肥左好多呀




[/url]


珍珠宮

積分: 37201


2783#
發表於 12-4-18 14:10 |只看該作者

引用:+本帖最後由+花師奶.+於+12-4-18+14:06+編

原帖由 花師奶. 於 12-04-18 發表
本帖最後由 花師奶. 於 12-4-18 14:06 編輯

大家好,
Part 2 page 1 有快啲溫書




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2784#
發表於 12-4-18 14:10 |只看該作者
Raggedy 發表於 12-4-18 14:06
真係3個鐘到自己就停!粒電好㩒用!換過一次咋!不過如果成日整就用得快!呢D糖分極高既甜品,我都係耐不耐 ...



子爵府

積分: 14865


2785#
發表於 12-4-18 14:11 |只看該作者

引用:Quote:So肥+發表於+12-4-18+11:37+唔係呀!

原帖由 monmon 於 12-04-18 發表
雪糕機搬入房咁搞野
係咪雜物房呀!




子爵府

積分: 10570


2786#
發表於 12-4-18 14:12 |只看該作者

引用:+本帖最後由+花師奶.+於+12-4-18+14:06+編

原帖由 花師奶. 於 12-04-18 發表
本帖最後由 花師奶. 於 12-4-18 14:06 編輯

大家好,





瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2787#
發表於 12-4-18 14:13 |只看該作者
Raggedy 發表於 12-4-18 14:06
真係3個鐘到自己就停!粒電好㩒用!換過一次咋!不過如果成日整就用得快!呢D糖分極高既甜品,我都係耐不耐 ...
我 hb 果晚拆包試機, 開機後轉咗幾下, 之後停咗部機, 即係話我衰咗, 買咗部壞機返嚟 ~~ :;pppp:

部機動作真係好散慢, 係郁幾下, 之後要等十分鐘到, 先再郁幾下 !!! mouth:

點評

tp168    發表於 12-4-18 14:19


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2788#
發表於 12-4-18 14:13 |只看該作者
katrinafu 發表於 12-4-18 14:04
你就好啦.. 有人幫你曬呀 .. 我老爸比我是我姑丈比我, 他們新會家暫時都仲有種好多柑樹.

但每年我都香港 ...


自己有種樹就最好不過呀 ! 你同姑母 friend 唔 friend ?可以請她幫你曬嘛。



珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


2789#
發表於 12-4-18 14:13 |只看該作者
baby_king 發表於 12-4-18 09:42
我都好想買部H牌雪櫃,不過我睇中果部,要$1X,XXX ...



...SAME...我個TARGET ...6門,,,係咪?? 不過唔平....

...煩惱中....
Stay Hungry , stay foolish !!


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2790#
發表於 12-4-18 14:14 |只看該作者
Raggedy 發表於 12-4-18 14:08
係喎!太多放唔唒入機,攪唔郁!
ic ...


別墅

積分: 553


2791#
發表於 12-4-18 14:14 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 10]

請賜教!
尋日用零失敗食譜+一條蕉蓉,用左快速mode, 結果得11cm 高,係咪發酵時間不足?要用返4小時mode? 味道既好架!質感似蛋糕!
myphoto.jpg




男爵府

積分: 7165


2792#
發表於 12-4-18 14:14 |只看該作者
吉蒂小豬 發表於 12-4-18 14:00
你要兩包?


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2793#
發表於 12-4-18 14:15 |只看該作者
KEMOSABI 發表於 12-4-18 13:54
TP168,

1/5去唔去buffet????
多謝要請 !我唔去喇,你地傾得開心d啦


侯爵府

積分: 20309


2794#
發表於 12-4-18 14:15 |只看該作者

引用:Quote:wyfpoon+發表於+12-4-18+13:38+佢啲

原帖由 hallonatalie 於 12-04-18 發表
呢期玩直昇機
好厲害呀




珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


2795#
發表於 12-4-18 14:15 |只看該作者
baby_king 發表於 12-4-18 12:50
6門雪櫃,made in Japan,機身60cm闊,之前睇過,要$12,000!!!!!
R-SF42AMH

...你E個價係現金價??? 之前問過工聯會, 11XXX, 但CASH 價....
Stay Hungry , stay foolish !!


侯爵府

積分: 20309


2796#
發表於 12-4-18 14:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wyfpoon+於+12-04-18+發表你

原帖由 So肥 於 12-04-18 發表
等我睇下c6有冇放假先
Ok




侯爵府

積分: 20309


2797#
發表於 12-4-18 14:17 |只看該作者

引用:Quote:wyfpoon+發表於+12-4-18+13:02+大但

原帖由 katrinafu 於 12-04-18 發表
我家廚房又細, d位又騎呢...
我果個都好騎哩架




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2798#
發表於 12-4-18 14:17 |只看該作者
Raggedy 發表於 12-4-18 14:14
請賜教!
尋日用零失敗食譜+一條蕉蓉,用左快速mode, 結果得11cm 高,係咪發酵時間不足?要用返4小時mode? ...
水多, 香蕉茸會出水架, 要減番 d 水 ~~


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2799#
發表於 12-4-18 14:17 |只看該作者
amypekkle 發表於 12-4-18 14:09

"用手搽可可粉就靚仔好多,出爐無乜粉末,外表似蕃薯皮多d" ~ 謝謝分享!


今朝帶左少少包俾幾個同事食, 其中一個愛黑朱古力的, 佢勁讚!


下次我試下手搽, 同埋仔女食的可試用美祿/華田.


不過我的To Do list 仲有幾樣野要整, 要遲D至再番整番薯包.

美祿/華田 可口好多,小朋友一定鍾意


子爵府

積分: 14865


2800#
發表於 12-4-18 14:17 |只看該作者

引用:我突然想起我仲有一個將件牛油切粒的器具,

原帖由 tp168 於 12-04-18 發表
我突然想起我仲有一個將件牛油切粒的器具,
呢個唔知可唔可以將生果成蓉,我未試過,
我未見過!




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo