烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   14


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2801#
發表於 12-4-18 14:18 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-4-18 14:15
...你E個價係現金價??? 之前問過工聯會, 11XXX, 但CASH 價....
我會直接問大電器行攞個超筍現金價


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2802#
發表於 12-4-18 14:18 |只看該作者
Raggedy 發表於 12-4-18 14:14
請賜教!
尋日用零失敗食譜+一條蕉蓉,用左快速mode, 結果得11cm 高,係咪發酵時間不足?要用返4小時mode? ...
用香蕉蓉要減水份,你有無減 ?


伯爵府

積分: 19998

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


2803#
發表於 12-4-18 14:19 |只看該作者
tp168 發表於 12-4-18 14:17
美祿/華田 可口好多,小朋友一定鍾意
我見過茶餐廳有"兒童鴛鴦"...即美祿混好立克"...我d細路好仲意飲...

點評

momoko2008  兒童鴛鴦,我又溝下先  發表於 12-4-18 14:41


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2804#
發表於 12-4-18 14:20 |只看該作者
KEMOSABI 發表於 12-4-18 14:19
我見過茶餐廳有"兒童鴛鴦"...即美祿混好立克"...我d細路好仲意飲...
...



複式洋房

積分: 232


2805#
發表於 12-4-18 14:21 |只看該作者
回覆 Raggedy 的帖子

香蕉太多會否發唔高﹖我曾經跟食譜做過兩款香蕉麵包,一款是用50g香蕉,另一款是用80g香蕉。
我發現如果用50g香蕉做1b 麵包,出來的高度是正常的吐司,但用80g香蕉做1b的麵包,做出的會發的唔高,太約12cm高,但香蕉味會濃d。


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2806#
發表於 12-4-18 14:21 |只看該作者
natalielin 發表於 12-4-18 14:10
我而家應該超過150lbs喎,5尺1高,咁都唔肥
你唔好氹我啦,自從學整包,我肥又都唔G,上星期我媽 ...
你整包落牛油 ?
我食o左都有一段時間,我覺得自己無乜點再肥呀


大宅

積分: 2878

好媽媽勳章


2807#
發表於 12-4-18 14:22 |只看該作者
本帖最後由 baby_king 於 12-4-18 14:24 編輯
hinhin_ma 發表於 12-4-18 14:15
...你E個價係現金價??? 之前問過工聯會, 11XXX, 但CASH 價....

我之前係吉豬島見到嘅……唔通我記錯係14,000至真?
我鍾意呢部只係60cm闊,容易就位,又有6門,擺嘢可以分門別類,整齊啲…但我老公話貴喎…
同一容量,有另一款,係4門嘅,R-SF37WVPH,只係8,000



伯爵府

積分: 19998

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


2808#
發表於 12-4-18 14:23 |只看該作者
natalielin 發表於 12-4-18 14:10
我而家應該超過150lbs喎,5尺1高,咁都唔肥
你唔好氹我啦,自從學整包,我肥又都唔G,上星期我媽 ...

我呢輪又係比我媽我妹仲有d好耐無見架3姑6婆話我肥, 叫我減..........唉...........叫得架啦咩, 好難減架

點評

tp168    發表於 12-4-18 14:42


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2809#
發表於 12-4-18 14:23 |只看該作者
花師奶. 發表於 12-4-18 14:21
回覆 Raggedy 的帖子

香蕉太多會否發唔高﹖我曾經跟食譜做過兩款香蕉麵包,一款是用50g香蕉,另一款是用80 ...
我落超過 100gm 的香蕉蓉,個包包都好高呀
去片.........


.



大宅

積分: 1110


2810#
發表於 12-4-18 14:24 |只看該作者
misseleve 發表於 12-4-18 12:42
但係我岩岩試左都係mix左入去變左雲石花, 唔知係咪我隻朱古力粒問題,我用h字頭個隻
...

我未整,人地介紹我買二記果隻入爐黑朱古力粒

點評

tp168    發表於 12-4-18 14:43


男爵府

積分: 9483

畀面勳章 大廚勳章


2811#
發表於 12-4-18 14:24 |只看該作者

引用:今日愛作戰,吾係盛女,係去買好野!我地買

原帖由 chowbbhk 於 12-04-18 發表
今日愛作戰,吾係盛女,係去買好野!我地買左先敢post出黎!昨日emryhk報料,今朝即刻行動,tas..超市薯壓, ...





翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2812#
發表於 12-4-18 14:24 |只看該作者
KEMOSABI 發表於 12-4-18 14:19
我見過茶餐廳有"兒童鴛鴦"...即美祿混好立克"...我d細路好仲意飲...
...
我都鍾意


伯爵府

積分: 19998

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


2813#
發表於 12-4-18 14:24 |只看該作者
chowbbhk 發表於 12-4-18 14:17
我未見過!

牛油切粒的器具,

呢個我有哎..果時整scone用既...

點評

tp168    發表於 12-4-18 14:43


珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


2814#
發表於 12-4-18 14:32 |只看該作者
monmon 發表於 12-4-18 11:03
我開頭都驚煩, 但又唔甘心俾咁貴運費又無耐性等人夾, 咪試下咯, 但原來好簡單, 最緊要係限住交收地點(因我 ...


你幾錢個??
Stay Hungry , stay foolish !!


大宅

積分: 2878

好媽媽勳章


2815#
發表於 12-4-18 14:33 |只看該作者
hallonatalie 發表於 12-4-18 14:18
我會直接問大電器行攞個超筍現金價

我老公都識一間樓上電器行,比出面嘅大電器舖平,我哋通常都係去出面睇完個款之後,就同果間樓上電器行訂囉

不過,講到換雪櫃,都要等換到間屋先

我好唔鍾意而家用緊呢部,係新樓發展商包埋嘅,欽入廚櫃嘅『有霜』雪櫃!!!
搞到我唔可以擺太多嘢入去,否則入面果啲食物就會結晒冰!仲要我每個月去剷雪

點評

hinhin_ma  ....  發表於 12-4-18 15:13
tp168    發表於 12-4-18 14:43


公爵府

積分: 26949

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


2816#
發表於 12-4-18 14:36 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+12-4-18+13:10+不過都

原帖由 KEMOSABI 於 12-04-18 發表
好我來先....我advise5月12日 (星期六) 得唔得??????

上op搵埋條link比你地睇啦....
母親節係幾時呀?




[/url]


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2817#
發表於 12-4-18 14:39 |只看該作者
baby_king 發表於 12-4-18 14:33
我老公都識一間樓上電器行,比出面嘅大電器舖平,我哋通常都係去出面睇完個款之後,就同果間樓上電器行訂 ...
今時今日仲會送有霜雪櫃 !


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2818#
發表於 12-4-18 14:42 |只看該作者
KEMOSABI 發表於 12-4-18 14:24
牛油切粒的器具,

呢個我有哎..果時整scone用既...
整西式甜品唔少得呢個好幫手


子爵府

積分: 12508


2819#
發表於 12-4-18 14:43 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 10]

終於買到了!一田先有!百乖沒有!




子爵府

積分: 12508


2820#
發表於 12-4-18 14:44 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 10]

Cuoca~香蕉牛奶吐司!得13.5cm :減了20g水加了2湯匙粉都水多!
myphoto.jpg




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo