烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   14


伯爵府

積分: 19998

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


2821#
發表於 12-4-18 14:46 |只看該作者
natalielin 發表於 12-4-18 14:36
母親節係幾時呀?

而家轉五一....


侯爵府

積分: 22485

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


2822#
發表於 12-4-18 14:50 |只看該作者
hallonatalie 發表於 12-4-18 08:57
試下 bid 唔 bid 到啫,不過貴在個運費

如果你上次跟埋104訂,可能會平少少


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2823#
發表於 12-4-18 14:52 |只看該作者
momoko2008 發表於 12-4-18 14:50
如果你上次跟埋104訂,可能會平少少
平咗個滙款手續費 $33 only 咋 ~~

點評

momoko2008  真係少少喎  發表於 12-4-18 15:21


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2824#
發表於 12-4-18 14:53 |只看該作者
yanyvonne 發表於 12-4-18 14:44
Cuoca~香蕉牛奶吐司!得13.5cm :減了20g水加了2湯匙粉都水多!



珍珠宮

積分: 40434


2825#
發表於 12-4-18 14:54 |只看該作者

引用:Quote:baby_king+發表於+12-4-18+14:33+我

原帖由 tp168 於 12-04-18 發表
今時今日仲會送有霜雪櫃 !
我boss豪宅都係送有霜雪櫃,但唔平,要1萬




別墅

積分: 553


2826#
發表於 12-4-18 14:54 |只看該作者

引用:Quote:Raggedy+發表於+12-4-18+14:14+請賜

原帖由 hallonatalie 於 12-04-18 發表
水多, 香蕉茸會出水架, 要減番 d 水 ~~
啊!明白了!唔關快速mode 事!




別墅

積分: 553


2827#
發表於 12-4-18 14:55 |只看該作者

引用:Quote:Raggedy+發表於+12-4-18+14:14+請賜

原帖由 tp168 於 12-04-18 發表
用香蕉蓉要減水份,你有無減 ?
冇減到!下次減少少試下!




別墅

積分: 553


2828#
發表於 12-4-18 14:56 |只看該作者

引用:Quote:花師奶.+發表於+12-4-18+14:21+回覆+

原帖由 tp168 於 12-04-18 發表
我落超過 100gm 的香蕉蓉,個包包都好高呀
去片.........
咁請問水分要幾多呢?




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2829#
發表於 12-4-18 14:56 |只看該作者
chowbbhk 發表於 12-4-18 13:36
今日愛作戰,吾係盛女,係去買好野!我地買左先敢post出黎!昨日emryhk報料,今朝即刻行動,tas..超市薯壓, ...
呢支壓茸器, 直徑有幾多 cm ?

橙記都有喎, 有大有小, 仲有牛油切 !!!







別墅

積分: 553


2830#
發表於 12-4-18 14:59 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 10]

另求「芝士粒粒吐司」食譜,有一粒粒芝士果隻!係邊到有譜呢?芝士係後放,用什麼mode?謝謝!




男爵府

積分: 6880


2831#
發表於 12-4-18 15:00 |只看該作者

引用:Quote:emryhk+發表於+12-4-18+01:44+咁我下

原帖由 tp168 於 12-04-18 發表
我奶奶是新會人,她說,曬果皮是有日子,(我唔記得是立秋定立冬......)未到這日子 及 過了這日子而曬很容易 ...
立秋8月7日,冬至12月22,應該冬至之前要曬。通常我11月尾及12月頭。




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2832#
發表於 12-4-18 15:05 |只看該作者
katrinafu 發表於 12-4-18 15:00
立秋8月7日,冬至12月22,應該冬至之前要曬。通常我11月尾及12月頭。


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2833#
發表於 12-4-18 15:06 |只看該作者
Raggedy 發表於 12-4-18 14:59
另求「芝士粒粒吐司」食譜,有一粒粒芝士果隻!係邊到有譜呢?芝士係後放,用什麼mode?謝謝!



...
第 10 機包包 ~~ 白神天然酵母養種◎芝士粒粒吐司
# 1 吐司 mode, 淡烤色 (需時 4 hrs)
材料:高筋粉(韓國粉) 250g, 鹽 3g, 三溫糖 15g, 葡萄籽油 15g, 鮮奶 50g, 水 100g, 白神天然酵母養種 130g, 高溶點芝士粒 隨意 (乾果格自動投料, 粗混)
** 包高有 16 cm


子爵府

積分: 10570


2834#
發表於 12-4-18 15:07 |只看該作者

引用:請賜教! 尋日用零失敗食譜+一條蕉蓉,用左

原帖由 Raggedy 於 12-04-18 發表
請賜教!
尋日用零失敗食譜+一條蕉蓉,用左快速mode, 結果得11cm 高,係咪發酵時間不足?要用返4小時mode? ...
水分太多,太濕,所以似蛋糕




子爵府

積分: 10570


2835#
發表於 12-4-18 15:08 |只看該作者

引用:Quote:tp168+發表於+12-4-18+14:17+美祿/華

原帖由 KEMOSABI 於 12-04-18 發表
我見過茶餐廳有"兒童鴛鴦"...即美祿混好立克"...我d細路好仲意飲...
...





珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


2836#
發表於 12-4-18 15:09 |只看該作者
hallonatalie 發表於 12-4-18 14:18
我會直接問大電器行攞個超筍現金價


...舊年尾問過百XX, 佢個價都KEEP住12XXX.... 吉吉島,個價平D, 不過唔知E+幾多?? 考慮左好耐啦..舊又未壞但唔夠空間用....


Stay Hungry , stay foolish !!


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2837#
發表於 12-4-18 15:10 |只看該作者
花師奶. 發表於 12-4-18 14:05
大家好,

我首次加入這個大家庭,麵包機行列,P 機做出來的麵包真的不錯呀,我是從代理那處由台灣買回來BM ...
第三十九機包包 ~~ 液種◎合桃全麥吐司
快速 mode, 淡烤色 (早 5 分鐘出爐 ^_^)
液種 30% 抽起:75g 高筋粉(泰國粉), 75g 水, 0.5g 酵母
主麵糰:Waitrose Organic Stoneground Strong Wholemeal Bread Flour 麥粉 180g, 鹽 3g, 太古輕盈果糖 10g, 葡萄籽油 15g, 鮮奶 40g, 水 50g, 酵母 2.8g, 合桃 隨意 (攪拌完手動後下包入麵糰內)


子爵府

積分: 10570


2838#
發表於 12-4-18 15:10 |只看該作者

引用:Quote:hallonatalie+發表於+12-4-18+14:18+

原帖由 baby_king 於 12-04-18 發表
我老公都識一間樓上電器行,比出面嘅大電器舖平,我哋通常都係去出面睇完個款之後,就同果間樓上電器行訂 ...
有霜雪櫃




珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


2839#
發表於 12-4-18 15:12 |只看該作者
baby_king 發表於 12-4-18 14:22
我之前係吉豬島見到嘅……唔通我記錯係14,000至真?
我鍾意呢部只係60cm闊,容易就位,又有6門,擺嘢可以 ...



...就係佢個SIZE可以入番E+個位但容量大D....平果D唔係日本造, 無信心.....佢好似包免費上門度位, 唔驚買左入唔度個位....
Stay Hungry , stay foolish !!


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2840#
發表於 12-4-18 15:13 |只看該作者
katrinafu 發表於 12-4-18 15:00
立秋8月7日,冬至12月22,應該冬至之前要曬。通常我11月尾及12月頭。
真係唔記得,要問番奶奶,立秋真係太早,咁有可能係立冬至冬至呢段時間,
曬臘味、菜乾都係呢段時間最好。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo