烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   14


別墅

積分: 553


2841#
發表於 12-4-18 15:13 |只看該作者

引用:Quote:Raggedy+發表於+12-4-18+14:59+另求

原帖由 hallonatalie 於 12-04-18 發表
第 10 機包包 ~~ 白神天然酵母養種◎芝士粒粒吐司
# 1 吐司 mode, 淡烤色 (需時 4 hrs)
材料:高筋粉(韓 ...
謝謝妳!
我冇白神酵母,用酵母粉(3g )ok 嗎?高滆芝士要在焙烘店買?super market 有冇類似產品?
咁我用粗混,芝士不可以放入乾果格,要用人手直接掉落去?




珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


2842#
發表於 12-4-18 15:13 |只看該作者
yanyvonne 發表於 12-4-18 14:43
終於買到了!一田先有!百乖沒有!


?? MUG 野??
Stay Hungry , stay foolish !!


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2843#
發表於 12-4-18 15:14 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-4-18 15:09
...舊年尾問過百XX, 佢個價都KEEP住12XXX.... 吉吉島,個價平D, 不過唔知E+幾多?? 考慮左好耐啦 ...
我係直接問 xx 電器行


侯爵府

積分: 22485

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


2844#
發表於 12-4-18 15:14 |只看該作者
glorialeebaby 發表於 12-4-18 13:08
合和中心樓下taste,好多樽換

好多,我嗰邊嗰間好似打完風咁


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


2845#
發表於 12-4-18 15:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+glorialeebaby+於+12-04-18+

原帖由 natalielin 於 12-04-18 發表
我而家應該超過150lbs喎,5尺1高,咁都唔肥
你唔好氹我啦,自從學整包,我肥又都唔G,上星期我媽 ...
我都比同事話我最近又肥咗,叫我唔好整咁多包所以呢兩日食麥皮,溝淡去,琴晚上磅一磅,重咗5/6磅吵都唔知點算



        


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2846#
發表於 12-4-18 15:14 |只看該作者
Raggedy 發表於 12-4-18 14:55
冇減到!下次減少少試下!
你有無買百變麵包機個本書 ?


大宅

積分: 2878

好媽媽勳章


2847#
發表於 12-4-18 15:14 |只看該作者
tp168 發表於 12-4-18 14:39
今時今日仲會送有霜雪櫃 !

咪就係囉,送果嘅內置式雪櫃,好睇唔好用!


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


2848#
發表於 12-4-18 15:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+monmon+於+12-04-18+發表雪糕

原帖由 chowbbhk 於 12-04-18 發表
係咪雜物房呀!




        


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2849#
發表於 12-4-18 15:15 |只看該作者
So肥 發表於 12-4-18 15:14
我都比同事話我最近又肥咗,叫我唔好整咁多包所以呢兩日食麥皮,溝淡去,琴晚上磅一磅,重 ...
係應該係食雪糕食肥o左呀 ,仲有燉蛋白


珍珠宮

積分: 46531

2024年龍年勳章 畀面勳章


2850#
發表於 12-4-18 15:15 |只看該作者
本帖最後由 hinhin_ma 於 12-4-18 15:17 編輯
hallonatalie 發表於 12-4-18 15:06
第 10 機包包 ~~ 白神天然酵母養種◎芝士粒粒吐司
# 1 吐司 mode, 淡烤色 (需時 4 hrs)
材料:高筋粉(韓 ...

...WA!! 16CM...可以用到150G水....我琴日個用105G 水都是12CM.....
Stay Hungry , stay foolish !!


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2851#
發表於 12-4-18 15:16 |只看該作者
Raggedy 發表於 12-4-18 15:13
謝謝妳!
我冇白神酵母,用酵母粉(3g )ok 嗎?高滆芝士要在焙烘店買?super market 有冇類似產品?:kissyo ...
一樣都得, 落番酵母粉 3g 就得 ~~

粗混就放乾果格自動落料就得 ~~


別墅

積分: 553


2852#
發表於 12-4-18 15:16 |只看該作者

引用:Quote:Raggedy+發表於+12-4-18+14:55+冇減

原帖由 tp168 於 12-04-18 發表
你有無買百變麵包機個本書 ?
冇呀!而家做左四機包,咁看來我明天要去書局了!




珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


2853#
發表於 12-4-18 15:16 |只看該作者

引用:請賜教! 尋日用零失敗食譜+一條蕉蓉,用左

原帖由 Raggedy 於 12-04-18 發表
請賜教!
尋日用零失敗食譜+一條蕉蓉,用左快速mode, 結果得11cm 高,係咪發酵時間不足?要用返4小時mode? ...
加香蕉要減水份,你有冇?



        


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2854#
發表於 12-4-18 15:17 |只看該作者
hallonatalie 發表於 12-4-18 14:56
呢支壓茸器, 直徑有幾多 cm ?

橙記都有喎, 有大有小, 仲有牛油切 !!!
你會唔會整薯蓉 ?
如果整買大個枝。


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2855#
發表於 12-4-18 15:17 |只看該作者
tp168 發表於 12-4-18 15:15
係應該係食雪糕食肥o左呀 ,仲有燉蛋白


大宅

積分: 2878

好媽媽勳章


2856#
發表於 12-4-18 15:17 |只看該作者
So肥 發表於 12-4-18 15:14
我都比同事話我最近又肥咗,叫我唔好整咁多包所以呢兩日食麥皮,溝淡去,琴晚上磅一磅,重 ...

做多啲運動啦,你哋後生女,好快減到啦


翡翠宮

積分: 81530

大廚勳章


2857#
發表於 12-4-18 15:18 |只看該作者
Raggedy 發表於 12-4-18 15:16
冇呀!而家做左四機包,咁看來我明天要去書局了!
我而家出街,一陣返屋企 copy 個食譜比你參考下。


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2858#
發表於 12-4-18 15:18 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-4-18 15:15
...WA!! 16CM...可以用到150G水....我琴日個用105G 水都是12CM.....
要睇地區天氣濕度問題


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


2859#
發表於 12-4-18 15:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tp168+於+12-04-18+發表我突

原帖由 chowbbhk 於 12-04-18 發表
我未見過!
整蛋糕曲奇可以用,要嚟切碎牛油同d粉一齊撈,家政堂用過



        


珍珠宮

積分: 40434


2860#
發表於 12-4-18 15:20 |只看該作者
hinhin_ma 發表於 12-4-18 15:09
...舊年尾問過百XX, 佢個價都KEEP住12XXX.... 吉吉島,個價平D, 不過唔知E+幾多?? 考慮左好耐啦 ...

舊年尾雪櫃好缺貨呀, 所以個價企得好硬, 百XX個D好貴, 你睇O岩款可以打去D樓上店買, 送到比CASH, 平好多

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo