烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   14


別墅

積分: 553


2881#
發表於 12-4-18 15:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yanyvonne+於+12-04-18+發表

原帖由 yanyvonne 於 12-04-18 發表
呢D係咪就咁加入乾果格就得架啦?




珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


2882#
發表於 12-4-18 15:44 |只看該作者

引用:Quote:chowbbhk+發表於+12-4-18+13:36+今日

原帖由 hallonatalie 於 12-04-18 發表
呢支壓茸器, 直徑有幾多 cm ?

橙記都有喎, 有大有小, 仲有牛油切 !!!
細呢支味日本城嗰支囉



        


別墅

積分: 553


2883#
發表於 12-4-18 15:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Raggedy+於+12-04-18+發表冇

原帖由 So肥 於 12-04-18 發表
將香蕉重量x0.8/0.9(睇潮唔潮濕,同隻蕉熟唔熟),咁呢個份量就要當係部分水份計.例如80g蕉=64g水份計,咁 ...
嘩!!!好pro!有數計!謝謝老師!




男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


2884#
發表於 12-4-18 15:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 phibow 於 12-04-18 發表我呢

原帖由 wyfpoon 於 12-04-18 發表
我果個係咁樣
要三面牆各一張相





瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2885#
發表於 12-4-18 15:47 |只看該作者
yanyvonne 發表於 12-4-18 15:37


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2886#
發表於 12-4-18 15:48 |只看該作者
wyfpoon 發表於 12-4-18 15:41
點解我啲高溶都溶晒,已經切1cm,唔通要再大粒啲你哋通常落幾多



...
隨意, 放到大半滿 104 乾果格


男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


2887#
發表於 12-4-18 15:49 |只看該作者

引用:Quote:吉蒂小豬 發表於 12-4-18 12:18 Buff

原帖由 KEMOSABI 於 12-04-18 發表
真咪真係架!!!!!!!!!!我第1個報名!!!!!!!!!!!!!!!! ...
咩時間?報左時間再cfm去唔去,我有件大少跟身一齊去,係唔係三歲以下唔收錢,我大少應該扮唔倒三歲




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2888#
發表於 12-4-18 15:49 |只看該作者
So肥 發表於 12-4-18 15:44
細呢支味日本城嗰支囉
yes, 一模一樣


子爵府

積分: 10570


2889#
發表於 12-4-18 15:50 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+natalielin+於+12-04-18+發表

原帖由 So肥 於 12-04-18 發表
我都比同事話我最近又肥咗,叫我唔好整咁多包所以呢兩日食麥皮,溝淡去,琴晚上磅一磅,重 ...
咁誇張,我通常麵包做早、午餐,所以我唔落油整包,雖然橄欖油健康d,但始終係油都會肥




子爵府

積分: 14865


2890#
發表於 12-4-18 15:50 |只看該作者

引用:Quote:chowbbhk+發表於+12-4-18+13:36+今日

原帖由 phibow 於 12-04-18 發表
我尋日都係睇中左個樽而買支果汁, 你買幾錢支, 我買$27.X
34.9一樽,牌子一樣嗎?如果一樣在何處買呢!




男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


2891#
發表於 12-4-18 15:50 |只看該作者

引用:我突然想起我仲有一個將件牛油切粒的器具,

原帖由 tp168 於 12-04-18 發表
我突然想起我仲有一個將件牛油切粒的器具,
呢個唔知可唔可以將生果成蓉,我未試過,
麻煩拎上手再影一次相睇唔清楚




子爵府

積分: 14865


2892#
發表於 12-4-18 15:51 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chowbbhk+於+12-04-18+發表今

原帖由 Cayee 於 12-04-18 發表
果兩隻果汁外表好吸引啊
我覺得個樽吸引d!




男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


2893#
發表於 12-4-18 15:51 |只看該作者

引用:Quote:phibow 發表於 12-4-18 11:27 我呢種

原帖由 hallonatalie 於 12-04-18 發表
咁我係正方形得嚟, 係大廚房囉, 四周放晒洗衣機, 廚櫃, 煮食爐, 雪櫃, 都仲可以迫入 3 個人囉 ~~
...
交出相片




子爵府

積分: 14865


2894#
發表於 12-4-18 15:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+So肥+於+12-04-18+發表而家係

原帖由 wyfpoon 於 12-04-18 發表
唔係,28你係佢過嚟我度
4月29日10點佐敦有吹水會,你地忘記了嗎?




子爵府

積分: 10570


2895#
發表於 12-4-18 15:53 |只看該作者

引用:Quote:So肥+發表於+12-4-18+15:14+我都比同

原帖由 KEMOSABI 於 12-04-18 發表
我而家晚上介飯了....
我冇食飯好多年,淨食餸




伯爵府

積分: 19998

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


2896#
發表於 12-4-18 15:53 |只看該作者
本帖最後由 KEMOSABI 於 12-4-18 15:53 編輯
emryhk 發表於 12-4-18 15:49
咩時間?報左時間再cfm去唔去,我有件大少跟身一齊去,係唔係三歲以下唔收錢,我大少應該扮唔倒 ...

我出個notice board比你地報名啦 :

5月1 日, grand hyatt tea buffet 2:30pm

open rice link :
http://www.openrice.com/restaurant/sr2.htm?shopid=35459

如有興趣, 請自行加名在list上面 :

1. kemosabi


侯爵府

積分: 22485

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


2897#
發表於 12-4-18 15:53 |只看該作者
So肥 發表於 12-4-18 15:43
將香蕉重量x0.8/0.9(睇潮唔潮濕,同隻蕉熟唔熟),咁呢個份量就要當係部分水份計.例如80g蕉=64g水份計,咁 ...

好有用,唔該哂


子爵府

積分: 14865


2898#
發表於 12-4-18 15:54 |只看該作者

引用:Quote:chowbbhk+發表於+12-4-18+13:36+今日

原帖由 hallonatalie 於 12-04-18 發表
買 3 支壓茸器, 咁少, 唔夠分喎 ~~
應該同佢收購先?




子爵府

積分: 10570


2899#
發表於 12-4-18 15:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yanyvonne+於+12-04-18+發表

原帖由 yanyvonne 於 12-04-18 發表
我樓下Taste仲有士多啤梨同桃呀




別墅

積分: 553


2900#
發表於 12-4-18 15:55 |只看該作者

引用:Quote:花師奶.+發表於+12-4-18+14:21+回覆+

原帖由 tp168 於 12-04-18 發表
我落超過 100gm 的香蕉蓉,個包包都好高呀
去片.........
係咪呢個譜?
楓糖香蕉吐司 (由 tp168 提供)

香蕉蓉80g、高粉205g、牛油 20g、楓糖漿60g、鹽4g、牛奶45g、酵母2.5g、合桃50g(放乾果格)加

液種(75g粉+75g水+0.5g酵母)用軟吐司Mode




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo