烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   14


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2901#
發表於 12-4-18 15:56 |只看該作者
chowbbhk 發表於 12-4-18 15:54
應該同佢收購先?
仲有無貨呢 ?

直徑有幾多 cm ?



橙記呢支 8 cm


子爵府

積分: 14865


2902#
發表於 12-4-18 15:57 |只看該作者

引用:Quote:hallonatalie+發表於+12-4-18+13:47+

原帖由 tp168 於 12-04-18 發表
你知唔知邊間 tas. 呀 ?
你叫emryhk幫你睇下有無啦,他住附近




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2903#
發表於 12-4-18 15:58 |只看該作者
Raggedy 發表於 12-4-18 15:55
係咪呢個譜?
楓糖香蕉吐司 (由 tp168 提供)
yes


珍珠宮

積分: 40434


2904#
發表於 12-4-18 15:58 |只看該作者
chowbbhk 發表於 12-4-18 15:50
34.9一樽,牌子一樣嗎?如果一樣在何處買呢!

一樣的, 我在X田買


男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


2905#
發表於 12-4-18 15:58 |只看該作者

引用:合和中心樓下taste,好多樽換

原帖由 glorialeebaby 於 12-04-18 發表
合和中心樓下taste,好多樽換
邊度合和?灣仔?妳一講明天就會無曬




水晶宮

積分: 64904


2906#
發表於 12-4-18 15:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+natalielin+於+12-04-18+發表

原帖由 So肥 於 12-04-18 發表
我都比同事話我最近又肥咗,叫我唔好整咁多包所以呢兩日食麥皮,溝淡去,琴晚上磅一磅,重 ...




從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


子爵府

積分: 14865


2907#
發表於 12-4-18 15:58 |只看該作者

引用:Quote:hallonatalie+發表於+12-4-18+13:43+

原帖由 tp168 於 12-04-18 發表
你要就快d去 chowbb 報名啦
係幫lee到個兩位對敵買架!




男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


2908#
發表於 12-4-18 15:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wyfpoon 於 12-04-18 發表駛5

原帖由 Cayee 於 12-04-18 發表
咪就係 我都係因為平兩舊水,c6先批准我買咋
咁我二少好d,佢話雪糕機入佢數




水晶宮

積分: 64904


2909#
發表於 12-4-18 16:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wyfpoon+於+12-04-18+發表唔

原帖由 chowbbhk 於 12-04-18 發表
4月29日10點佐敦有吹水會,你地忘記了嗎?
冇啊!28號係去佢到浸梅咋!c6唔比我係屋企浸啊



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


水晶宮

積分: 64904


2910#
發表於 12-4-18 16:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KEMOSABI+於+12-04-18+發表我

原帖由 glorialeebaby 於 12-04-18 發表
我冇食飯好多年,淨食餸
怪唔得你keep到啦



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


大宅

積分: 1195


2911#
發表於 12-4-18 16:05 |只看該作者

引用:Quote:Raggedy+發表於+12-4-18+10:20+得閒

原帖由 hallonatalie 於 12-04-18 發表
跟機日文 manual 睇到我呢
我都
我用103本中文對104日文manual 黎睇




珍珠宮

積分: 37201


2912#
發表於 12-4-18 16:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+12-04-18+發

原帖由 Raggedy 於 12-04-18 發表
芝士粒我用笑牛牌ok 嗎?
唔得,要高溶點芝士




侯爵府

積分: 20309


2913#
發表於 12-4-18 16:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wyfpoon+於+12-04-18+發表我

原帖由 emryhk 於 12-04-18 發表
要三面牆各一張相
什麼三面牆各一張相




大宅

積分: 1195


2914#
發表於 12-4-18 16:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+littlelittlebe+於+12-04-18+

原帖由 CIB 於 12-04-18 發表
我生2件都係餵媽媽奶,不過從來冇戒口~
我仔有少少濕疹,唔介唔掂




侯爵府

積分: 20309


2915#
發表於 12-4-18 16:06 |只看該作者

引用:Quote:wyfpoon+發表於+12-4-18+15:41+點解

原帖由 hallonatalie 於 12-04-18 發表
隨意, 放到大半滿 104 乾果格
耶,你明知人哋唔係104架




侯爵府

積分: 20309


2916#
發表於 12-4-18 16:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KEMOSABI+於+12-04-18+發表真

原帖由 emryhk 於 12-04-18 發表
咩時間?報左時間再cfm去唔去,我有件大少跟身一齊去,係唔係三歲以下唔收錢,我大少應該扮唔倒 ...
你帶埋大少去食唔到嘢架bor




珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


2917#
發表於 12-4-18 16:07 |只看該作者

引用:Quote:So肥+發表於+12-4-18+15:14+我都比同

原帖由 tp168 於 12-04-18 發表
係應該係食雪糕食肥o左呀 ,仲有燉蛋白
雪糕好少咋,咁會一食就肥啦 蛋白都係前幾日燉咗一次咋喎



        


侯爵府

積分: 20309


2918#
發表於 12-4-18 16:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+So肥+於+12-04-18+發表我都比

原帖由 glorialeebaby 於 12-04-18 發表
咁誇張,我通常麵包做早、午餐,所以我唔落油整包,雖然橄欖油健康d,但始終係油都會肥



...
原來唔落都得架咩




男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


2919#
發表於 12-4-18 16:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 So肥 於 12-04-18 發表而家係

原帖由 wyfpoon 於 12-04-18 發表
唔係,28你係佢過嚟我度
唔包括我一大一小架不過要睇二少放唔放人




大宅

積分: 1195


2920#
發表於 12-4-18 16:08 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+monmon+於+12-04-18+發表都好

原帖由 AK0406 於 12-04-18 發表
之前等人夾時我都想用你條橋不過真係怕交收麻煩
住附近交收就得,太遠好唔方便~好似大家都要湊細路




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo