烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   14


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2921#
發表於 12-4-18 16:08 |只看該作者
wyfpoon 發表於 12-4-18 16:06
耶,你明知人哋唔係104架
耶 ...... 所以咪事先聲明囉 !!!


子爵府

積分: 10904

好媽媽勳章


2922#
發表於 12-4-18 16:09 |只看該作者
tp168 發表於 12-4-18 13:26
我想買 waitrose strong white bread,等o左好耐都唔見有,
如果各位 jm 發覺 pk 有番貨,麻煩單聲 ...
你邊區呀?我今早係葵x見到有5-6包。
我個小bb在27/11出世了 27/11 3.46kg 叫恩晞 Kristin ~恩晞豬的相薄~


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


2923#
發表於 12-4-18 16:10 |只看該作者

引用:Quote:So肥+發表於+12-4-18+15:14+我都比同

原帖由 baby_king 於 12-04-18 發表
做多啲運動啦,你哋後生女,好快減到啦
半人半魔就後生女,我唔係呀!如果我係佢嘅年紀嗰陣,仲比人叫緊我增肥而家中年發福,不可收拾



        


子爵府

積分: 10570


2924#
發表於 12-4-18 16:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+glorialeebaby+於+12-04-18+

原帖由 Cayee 於 12-04-18 發表
怪唔得你keep到啦
我唔食飯都有d肉地,食埋就...





大宅

積分: 1195


2925#
發表於 12-4-18 16:10 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+CIB+於+12-04-18+發表我生2件

原帖由 Raggedy 於 12-04-18 發表
我而家餵媽媽奶,只唔食蟹同濕熱野!魚生也吃過一次!如果自己怕,食完果餐pump 出來比BB沖涼,bb 飲冰奶! ...
我全埋身,無得泵,所以要戒口。唔開心時我會偷食少少零食




侯爵府

積分: 20309


2926#
發表於 12-4-18 16:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wyfpoon+於+12-04-18+發表唔

原帖由 emryhk 於 12-04-18 發表
唔包括我一大一小架不過要睇二少放唔放人
都歡迎




珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


2927#
發表於 12-4-18 16:11 |只看該作者

引用:Quote:So肥+發表於+12-4-18+15:14+我都比同

原帖由 KEMOSABI 於 12-04-18 發表
我而家晚上介飯了....
淨食餸?



        


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2928#
發表於 12-4-18 16:11 |只看該作者
So肥 發表於 12-4-18 16:10
半人半魔就後生女,我唔係呀!如果我係佢嘅年紀嗰陣,仲比人叫緊我增肥而家中年發福,不可 ...
me 2

我仲有個 5 個月大肚腩


侯爵府

積分: 20309


2929#
發表於 12-4-18 16:12 |只看該作者

引用:Quote:wyfpoon+發表於+12-4-18+16:06+耶,

原帖由 hallonatalie 於 12-04-18 發表
耶 ...... 所以咪事先聲明囉 !!!
其實尋日望過,104都唔係大好多,啲啲咁啦




子爵府

積分: 10570


2930#
發表於 12-4-18 16:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+glorialeebaby+於+12-04-18+

原帖由 wyfpoon 於 12-04-18 發表
原來唔落都得架咩
我又唔覺好大分別




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2931#
發表於 12-4-18 16:13 |只看該作者
wyfpoon 發表於 12-4-18 16:12
其實尋日望過,104都唔係大好多,啲啲咁啦
大 103 一半到喎


侯爵府

積分: 20309


2932#
發表於 12-4-18 16:13 |只看該作者

引用:Quote:So肥+發表於+12-4-18+16:10+半人半魔

原帖由 hallonatalie 於 12-04-18 發表
me 2

我仲有個 5 個月大肚腩
我都係,唔知要陀幾耐先生得出




珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


2933#
發表於 12-4-18 16:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yanyvonne+於+12-04-18+發表

原帖由 yanyvonne 於 12-04-18 發表




        


大宅

積分: 1195


2934#
發表於 12-4-18 16:13 |只看該作者

引用:我10/4+係即X門訂磅,已經到港,今天去取

原帖由 Raggedy 於 12-04-18 發表
我10/4 係即X門訂磅,已經到港,今天去取貨!好快手呀!一星期啱啱好!共$301



...
即即門訂野好快~我部104全靠佢地。尋晚我又切面包器,切面包刀,面粉,收到再同你地分享




水晶宮

積分: 64904


2935#
發表於 12-4-18 16:13 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+baby_king+於+12-04-18+發表

原帖由 So肥 於 12-04-18 發表
半人半魔就後生女,我唔係呀!如果我係佢嘅年紀嗰陣,仲比人叫緊我增肥而家中年發福,不可 ...
一年前我媽都叫我唔好再瘦落去。。而家?!買埋減肥藥叫我食要我減哇



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


2936#
發表於 12-4-18 16:14 |只看該作者

引用:又嚟豬士包但~~~豬士豬士,你哋去咗邊+ +

原帖由 wyfpoon 於 12-04-18 發表
又嚟豬士包但~~~豬士豬士,你哋去咗邊




        


侯爵府

積分: 20309


2937#
發表於 12-4-18 16:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wyfpoon+於+12-04-18+發表原

原帖由 glorialeebaby 於 12-04-18 發表
我又唔覺好大分別
等我又試吓先




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2938#
發表於 12-4-18 16:14 |只看該作者
wyfpoon 發表於 12-4-18 16:13
我都係,唔知要陀幾耐先生得出


大宅

積分: 1195


2939#
發表於 12-4-18 16:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wyfpoon+於+12-04-18+發表多

原帖由 Cayee 於 12-04-18 發表
巴閉
鞭3野痛c人




侯爵府

積分: 20309


2940#
發表於 12-4-18 16:15 |只看該作者

引用:Quote:wyfpoon+發表於+12-4-18+16:12+其實

原帖由 hallonatalie 於 12-04-18 發表
大 103 一半到喎
有咁多咩?可能冇現場對比冇咁覺




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo