烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   14


別墅

積分: 553


2941#
發表於 12-4-18 16:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Raggedy+於+12-04-18+發表我1

原帖由 littlelittlebe 於 12-04-18 發表
即即門訂野好快~我部104全靠佢地。尋晚我又切面包器,切面包刀,面粉,收到再同你地分享



...
好呀!!要分享!




子爵府

積分: 14865


2942#
發表於 12-4-18 16:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+12-04-18+發

原帖由 Raggedy 於 12-04-18 發表
真係3個鐘到自己就停!粒電好㩒用!換過一次咋!不過如果成日整就用得快!呢D糖分極高既甜品,我都係耐不耐 ...
部機要自己不停在冰箱攪3個鐘!




侯爵府

積分: 20309


2943#
發表於 12-4-18 16:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+So肥+於+12-04-18+發表半人半

原帖由 Cayee 於 12-04-18 發表
一年前我媽都叫我唔好再瘦落去。。而家?!買埋減肥藥叫我食要我減哇



...





珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


2944#
發表於 12-4-18 16:16 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+So肥+於+12-04-18+發表將香蕉

原帖由 Raggedy 於 12-04-18 發表
嘩!!!好pro!有數計!謝謝老師!
咪玩啦!之前問高手,高手教架




        


水晶宮

積分: 64904


2945#
發表於 12-4-18 16:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+So肥+於+12-04-18+發表半人半

原帖由 Cayee 於 12-04-18 發表
一年前我媽都叫我唔好再瘦落去。。而家?!買埋減肥藥叫我食要我減哇



...
以前d牛仔褲,短裙仔短牌仔全部都係望下摸下拼下咋。。掉又唔捨得掉



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


伯爵府

積分: 19998

wyeth冷知識勳章 畀面勳章


2946#
發表於 12-4-18 16:18 |只看該作者
Cayee 發表於 12-4-18 16:13
一年前我媽都叫我唔好再瘦落去。。而家?!買埋減肥藥叫我食要我減哇



...
我媽又係唔知點解而家成日要我減..我做女果時我話減肥比佢丙哇....


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2947#
發表於 12-4-18 16:18 |只看該作者
chowbbhk 發表於 12-4-18 16:15
部機要自己不停在冰箱攪3個鐘!
係架, 都唔係不停, 郁幾下就停一段時間, 先再郁 ~~


珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


2948#
發表於 12-4-18 16:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+So肥+於+12-04-18+發表我都比

原帖由 glorialeebaby 於 12-04-18 發表
咁誇張,我通常麵包做早、午餐,所以我唔落油整包,雖然橄欖油健康d,但始終係油都會肥



...
連橄欖油都唔落仲好味咩係我要試下



        


別墅

積分: 553


2949#
發表於 12-4-18 16:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Raggedy+於+12-04-18+發表真

原帖由 chowbbhk 於 12-04-18 發表
部機要自己不停在冰箱攪3個鐘!
佢唔係non stop, 每隔5分鐘會攪一次!




男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


2950#
發表於 12-4-18 16:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 natalielin 於 12-04-18 發表

原帖由 So肥 於 12-04-18 發表
我都比同事話我最近又肥咗,叫我唔好整咁多包所以呢兩日食麥皮,溝淡去,琴晚上磅一磅,重 ...
心曠體胖,睇開d啦




珍珠宮

積分: 40434


2951#
發表於 12-4-18 16:22 |只看該作者
wyfpoon 發表於 12-4-18 16:13
我都係,唔知要陀幾耐先生得出

我唔駛佢生得出, 只望佢唔好怏高長大咋


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2952#
發表於 12-4-18 16:22 |只看該作者
Raggedy 發表於 12-4-18 16:18
佢唔係non stop, 每隔5分鐘會攪一次!
係囉, 所以咪畀我 hb 以為我買部壞機返嚟囉 !!!


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2953#
發表於 12-4-18 16:23 |只看該作者
phibow 發表於 12-4-18 16:22
我唔駛佢生得出, 只望佢唔好怏高長大咋


子爵府

積分: 14865


2954#
發表於 12-4-18 16:23 |只看該作者

引用:Quote:chowbbhk+發表於+12-4-18+13:36+今日

原帖由 hallonatalie 於 12-04-18 發表
呢支壓茸器, 直徑有幾多 cm ?

橙記都有喎, 有大有小, 仲有牛油切 !!!
今朝lee個應該正d,因為兩邊無羅絲,原身鋼設計!
myphoto.jpg




別墅

積分: 553


2955#
發表於 12-4-18 16:23 |只看該作者

引用:Quote:Raggedy+發表於+12-4-18+16:18+佢唔

原帖由 hallonatalie 於 12-04-18 發表
係囉, 所以咪畀我 hb 以為我買部壞機返嚟囉 !!!





子爵府

積分: 13105


2956#
發表於 12-4-18 16:24 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+12-04-18+發

原帖由 chowbbhk 於 12-04-18 發表
今朝lee個應該正d,因為兩邊無羅絲,原身鋼設計!
好正!




男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


2957#
發表於 12-4-18 16:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 wyfpoon 於 12-04-18 發表唔

原帖由 chowbbhk 於 12-04-18 發表
4月29日10點佐敦有吹水會,你地忘記了嗎?
無忘記




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2958#
發表於 12-4-18 16:25 |只看該作者
chowbbhk 發表於 12-4-18 16:23
今朝lee個應該正d,因為兩邊無羅絲,原身鋼設計!
我要買番支哦 ~~


子爵府

積分: 13105


2959#
發表於 12-4-18 16:25 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 10]

吾好公開講聚會地點呀,小心拐子佬。




侯爵府

積分: 20309


2960#
發表於 12-4-18 16:28 |只看該作者

引用:Quote:wyfpoon+發表於+12-4-18+16:13+我都

原帖由 phibow 於 12-04-18 發表
我唔駛佢生得出, 只望佢唔好怏高長大咋
點快高長大




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo