烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   14


大宅

積分: 2878

好媽媽勳章


2961#
發表於 12-4-18 16:31 |只看該作者
Cayee 發表於 12-4-18 16:13
一年前我媽都叫我唔好再瘦落去。。而家?!買埋減肥藥叫我食要我減哇



...

唔好食減肥藥呀!搞壞身子就麻煩啦!你仲要生蛇B架!

BTW, 減肥又真係要運動&小心均衡飲食,但呢到大家都鍾意整嘢食,又真係難啲嘅


男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


2962#
發表於 12-4-18 16:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 tp168 於 12-04-18 發表你知

原帖由 chowbbhk 於 12-04-18 發表
你叫emryhk幫你睇下有無啦,他住附近
ok, 我6pm去望下,hallonatalie妳係唔係要?




珍珠宮

積分: 46432

大廚勳章


2963#
發表於 12-4-18 16:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+KEMOSABI+於+12-04-18+發表我

原帖由 glorialeebaby 於 12-04-18 發表
我冇食飯好多年,淨食餸
怪不得你咁fit啦



        


男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


2964#
發表於 12-4-18 16:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 phibow 於 12-04-18 發表我唔

原帖由 wyfpoon 於 12-04-18 發表
點快高長大
即係唔好再肥





子爵府

積分: 14865


2965#
發表於 12-4-18 16:36 |只看該作者

引用:Quote:chowbbhk+發表於+12-4-18+15:50+34.9

原帖由 phibow 於 12-04-18 發表
一樣的, 我在X田買
平左個壓又貴左兩支汁,激死!




珍珠宮

積分: 40434


2966#
發表於 12-4-18 16:36 |只看該作者
wyfpoon 發表於 12-4-18 16:28
點快高長大

由5個月SIZE變成6個月...7....8....9


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2967#
發表於 12-4-18 16:36 |只看該作者
emryhk 發表於 12-4-18 16:31
ok, 我6pm去望下,hallonatalie妳係唔係要?
yes, thank u


男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


2968#
發表於 12-4-18 16:37 |只看該作者

引用:Quote:emryhk 發表於 12-4-18 16:31 ok, 我

原帖由 hallonatalie 於 12-04-18 發表
yes, thank u
如果有就幫妳買,今朝米奇話淨返兩個咋




子爵府

積分: 10570


2969#
發表於 12-4-18 16:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+glorialeebaby+於+12-04-18+

原帖由 So肥 於 12-04-18 發表
連橄欖油都唔落仲好味咩係我要試下
可能我唔太識分,你地試下係咪唔落油都分別唔大吖




男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


2970#
發表於 12-4-18 16:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 phibow 於 12-04-18 發表一樣

原帖由 chowbbhk 於 12-04-18 發表
平左個壓又貴左兩支汁,激死!
飲左未?好唔好味?




珍珠宮

積分: 40434


2971#
發表於 12-4-18 16:38 |只看該作者
chowbbhk 發表於 12-4-18 16:36
平左個壓又貴左兩支汁,激死!

你都估唔到TAS會貴過X田的


男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


2972#
發表於 12-4-18 16:39 |只看該作者

引用:Quote:chowbbhk 發表於 12-4-18 16:36 平左

原帖由 phibow 於 12-04-18 發表
你都估唔到TAS會貴過X田的
重要特價左,我而家都唔知買唔買好?




水晶宮

積分: 64904


2973#
發表於 12-4-18 16:39 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+12-4-18+16:13+一年前

原帖由 baby_king 於 12-04-18 發表
唔好食減肥藥呀!搞壞身子就麻煩啦!你仲要生蛇B架!

BTW, 減肥又真係要運動&小心均衡飲食,但呢到大家都 ...
冇食啦梗係!睬佢都傻啊



從愛生憂患 從愛生怖畏 
離愛無憂患 何處有怖畏


侯爵府

積分: 20309


2974#
發表於 12-4-18 16:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+phibow+於+12-04-18+發表你都

原帖由 emryhk 於 12-04-18 發表
重要特價左,我而家都唔知買唔買好?
Tas咩




大宅

積分: 2365


2975#
發表於 12-4-18 16:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+So肥+於+12-04-18+發表我都比

原帖由 glorialeebaby 於 12-04-18 發表
咁誇張,我通常麵包做早、午餐,所以我唔落油整包,雖然橄欖油健康d,但始終係油都會肥



...
唔落油會唔會好鞋同乾
我都想唔落油,但怕焗出來冇人食(唔好食)要自己哽晒佢




子爵府

積分: 10570


2976#
發表於 12-4-18 16:40 |只看該作者

引用:Quote:Cayee+發表於+12-4-18+16:13+一年前

原帖由 baby_king 於 12-04-18 發表
唔好食減肥藥呀!搞壞身子就麻煩啦!你仲要生蛇B架!

BTW, 減肥又真係要運動&小心均衡飲食,但呢到大家都 ...
整包都係夜晚先得,又點有時間做運動呢




子爵府

積分: 10570


2977#
發表於 12-4-18 16:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+glorialeebaby+於+12-04-18+

原帖由 So肥 於 12-04-18 發表
怪不得你咁fit啦
係我收得好啫




男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


2978#
發表於 12-4-18 16:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 emryhk 於 12-04-18 發表要三

原帖由 wyfpoon 於 12-04-18 發表
什麼三面牆各一張相
我睇下28號黎唔黎得啦,到時我自己影,會咩時間?




珍珠宮

積分: 40434


2979#
發表於 12-4-18 16:42 |只看該作者
emryhk 發表於 12-4-18 16:39
重要特價左,我而家都唔知買唔買好?

米奇買個價已經特價左
去X田買LOR


男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


2980#
發表於 12-4-18 16:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 emryhk 於 12-04-18 發表重要

原帖由 wyfpoon 於 12-04-18 發表
Tas咩
講緊tas既某牌子玻璃樽果汁




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo