在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 7264


281#
發表於 07-8-18 16:27 |只看該作者
原文章由 小Panda 於 07-8-18 16:20 發表
咁佢而家精神好唔好?

講真哦,我覺得佢病得零舍生猛哦. .早排病得最犀利個日,0的鼻水.同埋0的眼水不停咁流,(隻眼都腫腫0的0架)但係佢仲超精神,搞完呢樣整個樣,仲生猛過平時,食完藥都唔眼訓,仲反到12點幾先至訓覺. .搞到我同爸B謝晒.
幸運星CHERRY BLOG


大宅

積分: 1407


282#
發表於 07-8-18 16:43 |只看該作者
咁佢精神都好過成個人謝晒呀, 好擔心架.

好似我老公前排病左, 成個人謝晒, 聲故唔聲咁, 同佢平時日日開籠雀咁完全180度唔同晒, 搞到我不知幾擔心呀!

原文章由 kwaiyau12 於 07-8-18 16:27 發表

講真哦,我覺得佢病得零舍生猛哦. .早排病得最犀利個日,0的鼻水.同埋0的眼水不停咁流,(隻眼都腫腫0的0架)但係佢仲超精神,搞完呢樣整個樣,仲生猛過平時,食完藥都唔眼訓,仲反到12點幾先至訓覺. .搞到我同爸B ...
小Panda
黎睇下ALVIN小豬B之家BLOG啦http://hk.myblog.yahoo.com/alvinleung0708


男爵府

積分: 7264


283#
發表於 07-8-18 16:58 |只看該作者
原文章由 小Panda 於 07-8-18 16:43 發表
咁佢精神都好過成個人謝晒呀, 好擔心架.

好似我老公前排病左, 成個人謝晒, 聲故唔聲咁, 同佢平時日日開籠雀咁完全180度唔同晒, 搞到我不知幾擔心呀!

咁又係,所以我同老公埋係度講話:個醫生開0既藥明明寫住會令人眼訓0既哦,但係佢反而咁生猛,一0的都唔覺得佢謝~~而係我0地俾佢反謝~~.:mrgreen:
幸運星CHERRY BLOG


大宅

積分: 2534


284#
發表於 07-8-18 18:36 |只看該作者
原文章由 pomuimui 於 07-8-17 11:37 發表



lui
唔似阿威咪好事囉!!!好老實呀!!佢令就唔令仔嫁喇~!!!而且又黑喎!!!你果時陀個女係咪食好多spicy野呀??人o地話咁樣bb就唔白嫁喇!!!


唔知幾時先學到你o地咁輕鬆同bb周圍去呢????????

我陀個女果時介口介得好清架~你都知我成日煮d有營養既嘢食ge~可能第1胎緊張小小~今胎就咩都無介~你咁講細妹出世應該會好黑 ~你都知我e+顧得個女都顧唔到自己~你小心d身體呀~啱啱坐完月就病价有排捱呀~朋友


男爵府

積分: 8555


285#
發表於 07-8-18 22:26 |只看該作者
bb白唔白係遺傳,唔關食嘢時架!


大宅

積分: 2534


286#
發表於 07-8-18 23:48 |只看該作者
原文章由 TSZYUI 於 07-8-18 22:26 發表
bb白唔白係遺傳,唔關食嘢時架!

我家姐有個fd係泰國人佢老公都唔係好白~但係生個女都ok白喎~會唔會佢陀個女時飲奶多呢?


男爵府

積分: 8555


287#
發表於 07-8-19 00:08 |只看該作者
原文章由 ching1321 於 07-8-18 23:48 發表

我家姐有個fd係泰國人佢老公都唔係好白~但係生個女都ok白喎~會唔會佢陀個女時飲奶多呢?

我都唔知關唔關飲奶事!
不過我陀兩個都日日有飲....
你飲糖水嗰到点呀冇乜嘢呀?


侯爵府

積分: 21825


288#
發表於 07-8-19 00:16 |只看該作者
我聴過食芝麻會皮膚靚架~
愛是恆久忍耐......


大宅

積分: 1407


289#
發表於 07-8-19 15:23 |只看該作者
我都聽過呀, 不過, 我真係麻like芝麻糊, so到而家都係食過2-3次咋...milk我又飲唔到, 希望alvin skin都好好地啦!!!

不過, 我聽醫生講, skin quality係遺傳既, 同食既野不是好大關係. 即是如果alvin似老公, 就會白; 似我就會黑. 咁...都係似老公好d, 白可以第日晒黑少少, 不過黑就無得漂白喎.

原文章由 新紮媽媽 於 07-8-19 00:16 發表
我聴過食芝麻會皮膚靚架~
小Panda
黎睇下ALVIN小豬B之家BLOG啦http://hk.myblog.yahoo.com/alvinleung0708


大宅

積分: 1407


290#
發表於 07-8-19 15:33 |只看該作者
而家恃住就生得, 我放縱左好多呀!!!

我有食ice-cream, cake, 朱古力, 著片等零食, 仲有cola等drinks, 無計啦, 而家唔食唔飲, 生左坐月就咩都無得食, 一等就可能要等到成10月先可以食少少....

而家等alvin出黎一日一日咁等, 漫長既日子好似好難捱咁...
小Panda
黎睇下ALVIN小豬B之家BLOG啦http://hk.myblog.yahoo.com/alvinleung0708


大宅

積分: 2534


291#
發表於 07-8-19 23:17 |只看該作者
原文章由 TSZYUI 於 07-8-19 00:08 發表

我都唔知關唔關飲奶事!
不過我陀兩個都日日有飲....
你飲糖水嗰到点呀冇乜嘢呀?

唔知呀~如果有事我諗佢會比電話我呱~星期五飲應該無咁快知道架


大宅

積分: 2534


292#
發表於 07-8-19 23:23 |只看該作者
原文章由 小Panda 於 07-8-19 15:33 發表
而家恃住就生得, 我放縱左好多呀!!!

我有食ice-cream, cake, 朱古力, 著片等零食, 仲有cola等drinks, 無計啦, 而家唔食唔飲, 生左坐月就咩都無得食, 一等就可能要等到成10月先可以食少少....

而家等alvin ...

都唔洗等好耐喇~有得食就食坐月真係好慘架


侯爵府

積分: 21825


293#
發表於 07-8-19 23:28 |只看該作者
原文章由 小Panda 於 19/8/07 03:23 PM 發表
我都聽過呀, 不過, 我真係麻like芝麻糊, so到而家都係食過2-3次咋...milk我又飲唔到, 希望alvin skin都好好地啦!!!

不過, 我聽醫生講, skin quality係遺傳既, 同食既野不是好大關係. 即是如果alvin似老公, 就 ...

我都唔係咁like 芝麻~所以好似都係食過一次咋~
您既心情我好明白~臨生真係好心急~日日都想立起走佬袋go~
愛是恆久忍耐......


侯爵府

積分: 21825


294#
發表於 07-8-19 23:31 |只看該作者
lui,
之後就到您啦~
您幾號呀~?
我個fd (之前同您地講佢冇話我知佢有左果個)15/11呀~
前兩日同佢msn 先知佢果個又係女~
愛是恆久忍耐......


大宅

積分: 4072


295#
發表於 07-8-20 02:54 |只看該作者
原文章由 小Panda 於 8/19/07 15:33 發表
而家恃住就生得, 我放縱左好多呀!!!

我有食ice-cream, cake, 朱古力, 著片等零食, 仲有cola等drinks, 無計啦, 而家唔食唔飲, 生左坐月就咩都無得食, 一等就可能要等到成10月先可以食少少....

而家等alvin ...


係吖...有得食好食la...因為餵人奶頭半年媽媽都要介口架...



大宅

積分: 4072


296#
發表於 07-8-20 02:56 |只看該作者
原文章由 新紮媽媽 於 8/19/07 23:28 發表

我都唔係咁like 芝麻~所以好似都係食過一次咋~
您既心情我好明白~臨生真係好心急~日日都想立起走佬袋go~


我同c6都唔白...但係year都叫白淨...我陀year時1日可以飲幾盒細盒屋仔奶...又日日食花膠同燕窩...



大宅

積分: 4072


297#
發表於 07-8-20 02:57 |只看該作者
好排住你哋吖...好想1齊食吓嘢吖....



大宅

積分: 4072


298#
發表於 07-8-20 02:59 |只看該作者
今日見到suki...個肚已經跌咗落嚟la...唔通見完我同phoenix2日後又生得....



男爵府

積分: 8555


299#
發表於 07-8-20 09:39 |只看該作者
原文章由 girahei 於 07-8-20 02:59 發表
今日見到suki...個肚已經跌咗落嚟la...唔通見完我同phoenix2日後又生得....

係就好啦!


侯爵府

積分: 21825


300#
發表於 07-8-20 11:07 |只看該作者
原文章由 TSZYUI 於 20/8/07 09:39 AM 發表

係就好啦!

您daddy mami 真係好後生喎
愛是恆久忍耐......

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo