想生BB

跳至

首頁

尾頁
   6


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


281#
發表於 09-10-21 14:07 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 09-10-21 14:06 發表


哈~~~原來係香港人, 哈~~可能香港郵局d staff見我老豆係老人家啦...所以無咁麻煩。



咁我都係老人家囉... 我寄幾次都無事.


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


282#
發表於 09-10-21 14:07 |只看該作者
原帖由 miffymiffy 於 09-10-21 14:03 發表




個人習慣者~


就係囉...習慣要改真係煩。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


283#
發表於 09-10-21 14:08 |只看該作者
原帖由 miffymiffy 於 09-10-21 14:04 發表




咁呢D 我又無咁留意人地喎


哈~~~係咩係咩
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


284#
發表於 09-10-21 14:08 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 09-10-21 14:07 發表


就係囉...習慣要改真係煩。



咁一係你試用晨尿測, 有SISTER 用過都測到深粗.


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


285#
發表於 09-10-21 14:09 |只看該作者
原帖由 miffymiffy 於 09-10-21 14:05 發表




唔係丫~ 幾精采架


就係精彩先叫jm睇麻。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


286#
發表於 09-10-21 14:10 |只看該作者
原帖由 miffymiffy 於 09-10-21 14:06 發表




用貴果隻咪唔駛煩囉


miffy你呢句又講得岩呀...我正有此意呀。呵
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


287#
發表於 09-10-21 14:13 |只看該作者
原帖由 miffymiffy 於 09-10-21 14:07 發表



咁我都係老人家囉... 我寄幾次都無事.


miffy 你咪講笑啦, 你點會係老人家呀.....我係其他討論區都見你賣d仔既, 係yahoo一 seach d仔...就見你架啦。
咁~~~你點算係老人家呀? 我指既老人家...即係唔係好識上網個d woo。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


288#
發表於 09-10-21 14:15 |只看該作者
原帖由 miffymiffy 於 09-10-21 14:08 發表



咁一係你試用晨尿測, 有SISTER 用過都測到深粗.


好!!! 我就聽你miffy講...下個Cycle試下轉用晨尿 check。
之但係.....如果晨尿都無線....咁應該點算呀?
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


男爵府

積分: 9100


289#
發表於 09-10-21 14:31 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 21-10-2009 14:13 發表


miffy 你咪講笑啦, 你點會係老人家呀.....我係其他討論區都見你賣d仔既, 係yahoo一 seach d仔...就見你架啦。
咁~~~你點算係老人家呀? 我指既老人家...即係唔係好識上網個d woo。 ...
老人家唔係好識上綱? 老人精識唔識?


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


290#
發表於 09-10-21 14:32 |只看該作者
原帖由 gkk 於 09-10-21 14:31 發表
老人家唔係好識上綱? 老人精識唔識?


你好衰架gkk...話我老豆係老人精。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


男爵府

積分: 9100


291#
發表於 09-10-21 14:38 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 21-10-2009 14:32 發表


你好衰架gkk...話我老豆係老人精。
話你老人家唔多識上綱, 我咪話老人家識唔識, 老人精先識囉, 邊係話你爸爸呢?


男爵府

積分: 9100


292#
發表於 09-10-21 14:39 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 21-10-2009 14:32 發表


你好衰架gkk...話我老豆係老人精。

你咁樣扑法, 我...


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


293#
發表於 09-10-21 14:50 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 09-10-21 14:15 發表


好!!! 我就聽你miffy講...下個Cycle試下轉用晨尿 check。
之但係.....如果晨尿都無線....咁應該點算呀?




我就真係唔知點算囉 再唔係你就見到稍為明顯下線時, 用埋 哈哈笑 double confirm


別墅

積分: 584


294#
發表於 09-10-21 14:53 |只看該作者
妳地尋晚兩個鐘頭內寫左咁多post, 追死人啦!

我尋晚12點已經瞓左, 鬼死咁眼瞓.

bibifa: 咁妳依家知道gkk & miffy做邊行未? 如果知道, 唔該pm我, 事關我都係超八卦!!


瑪瑙宮

積分: 131843

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


295#
發表於 09-10-21 14:53 |只看該作者
原帖由 bibifa1225 於 09-10-21 14:13 發表


miffy 你咪講笑啦, 你點會係老人家呀.....我係其他討論區都見你賣d仔既, 係yahoo一 seach d仔...就見你架啦。
咁~~~你點算係老人家呀? 我指既老人家...即係唔係好識上網個d woo。 ...




除左我, 仲有好多人~ 不過我比較鍾情bk d公仔+版面

都有好多 99 級既人上黎架


男爵府

積分: 7342


296#
發表於 09-10-21 15:03 |只看該作者
原帖由 Luckyee 於 09-10-21 14:53 發表
妳地尋晚兩個鐘頭內寫左咁多post, 追死人啦!

我尋晚12點已經瞓左, 鬼死咁眼瞓.

bibifa: 咁妳依家知道gkk & miffy做邊行未? 如果知道, 唔該pm我, 事關我都係超八卦!!

...


係囉, 究竟估到未啫 ? 我又想知喎 !



<div><a target=_blank href=http://www.pregnology.com/pregnancy/02/14/2012><img border=0 width=450 height=185 src='http://www.pregnology.com/preggoticker2/FF00CC/330000/My%20pregnancy/02/14/2012.png' alt='Pregnancy%20ticker'></a><br><a style=font-


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


297#
發表於 09-10-21 15:07 |只看該作者
原帖由 gkk 於 09-10-21 14:38 發表
話你老人家唔多識上綱, 我咪話老人家識唔識, 老人精先識囉, 邊係話你爸爸呢?


你鬼馬啦...係度玩暗示。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


298#
發表於 09-10-21 15:08 |只看該作者
原帖由 gkk 於 09-10-21 14:39 發表

你咁樣扑法, 我...


哈.....咁扑法唔C得既, 要咁 先C既。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


別墅

積分: 584


299#
發表於 09-10-21 15:08 |只看該作者
miffy & gkk,

我想請問, 睇中醫時, 食中藥材好d, 定係食藥粉好d? 定係兩者的功能都一樣?


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


300#
發表於 09-10-21 15:09 |只看該作者
原帖由 miffymiffy 於 09-10-21 14:50 發表




我就真係唔知點算囉 再唔係你就見到稍為明顯下線時, 用埋 哈哈笑 double confirm



好好好!!! 等我試咗先再算。
2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo