想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 715


281#
發表於 05-12-2 21:55 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtLuiLui,

我決定


男爵府

積分: 7533


282#
發表於 05-12-2 23:21 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

姊妹們,
加油!努力!加油!努力!


大宅

積分: 1628


283#
發表於 05-12-3 00:17 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

唔好失望呀! 世上無難事, 只怕有心人.

您話您day19,20個肚都有d拉扯痛. 其實我係cycle中期都試過, 個肚都有d拉扯痛, 我之前都有諗過係咪受精的過程呢, 果種痛我以前都未試過, 況且我一向都冇m痛.

您今個月既period有d怪怪, 仲痛到暈暈地添, 會唔會真係ec所講的情況呢, 差dd渣, 您再調理一下身子, 做媽媽之期此日可待. 加油! 別氣餒.

但願上天祝福各位未有bb的網友心願達成.


NaughtyLuiLui 寫道:
因為我day19,20個肚都有d拉扯痛,佢話可能係著床痛,我之前冇試過


男爵府

積分: 9957

好媽媽勳章


284#
發表於 05-12-3 09:26 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Dear jcpenny,

I've sent it to you, please check.
Good luck.

NaNa2005


複式洋房

積分: 477


285#
發表於 05-12-3 14:01 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,GB,Vanyor,Emen, 等待BB的小貓,

好感動呀! 咁多sister 安慰我 !! 多謝......

我無事架啦, 唔使擔心我 ! 我唔會咁易放棄既 ! 我會繼續努力架啦 ! 其實, 我都等咗快5年啦, 我諗我呢個都算係奇難雜症, (可能要搵李時珍先得 ), 所以都知唔會咁易ok !

NaughtyLuiLui,

你真係好叻呀, 比著我, 一定會發咗顛, 唔知點算好 !
我真係要向你學習 !!
如果唔夠氣, 你可以用黨參(最好切片)+南棗(開邊)<或者紅棗都得, 不過紅棗比較燥>, 煲水飲<大約煲30-45分鐘>. 可以補氣補血 ! 又方便, 唔使加糖都好好味 !

你好快就做媽媽架啦 !


sister們, 我哋繼續努力 !!

NaughtyLuiLui 寫道:
我今個月失敗左啦!!!不過我竟然冇唔開心,可能醫師都話有8成似,所以我冇當有,所以唔算食炸糊.

前日Day26早上體溫有少許跌,我都有d奇怪,尋日又再跌,我已經諗甘會唔會m到(因為一直冇量體溫,唔係好知pattern應該係點,係醫師叫我最好試量)

點知尋日下午突然暈暈地,跟住個肚好痛,流左一胞血水出黎,唔似m,嚇到死死下,立即打比醫師,佢話一係可能作小產,又可能係m,要我即刻去佢度把脈,但我因為去左好鬼遠,仲要好暈,醫師就叫我唔好郁動,休息下同埋同佢保持聯絡.甘就等左幾個鐘,竟然有一大塊血塊流出,我就同醫師講,佢安慰我話可能係m,叫我今日去睇佢.
今日睇左醫師,佢話我係m到,因為之前d脈唔同晒,佢話我應該有排卵,授精,而亦應該有著床(因為我day19,20個肚都有d拉扯痛,佢話可能係著床痛,我之前冇試過),但係可能黏得唔夠實,流左出黎,所以開頭會有d似中左o既脈象,但因為最後唔成功,所以流左出黎.

佢話我左手d脈比較弱(心,肝,腎),而右手比較強(肺同脾胃),所以好容易有上述情況,佢話我今個月甘o既case就算有左都可能會比其他人易小產,佢話會幫我補好個肝同腎,甘樣先可以吸實個胎.我聽完醫師甘講,反而覺得好彩,如果真係有左先黎流出黎,我諗會好傷(身同心).佢話我應該唔難有bb,只係個人體質比較弱,血氣唔夠,要補下,今個月可以再試,一邊試,一邊補,食多d花膠,同早睡早起,仲有唔好甘粗勞.....

姊妹們,我地一齊努力啦!


GB,

我d 野比唔到你住啦!唔好意思呀!

:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


男爵府

積分: 7533


286#
發表於 05-12-3 21:25 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

魚魚,

我今次都覺得自己好叻,比起以前,一定呢埋一邊喊到死死下,但今次真係放得好開,冇唔開心,可能ec d藥幫我解左肝鬱,個人開心左,所以比較易接受.

另外真係要多謝我老公,佢知道左後第一句就話:最緊要係老婆你唔好有事,我有你就夠啦!(即刻lum死左)

各位姊妹,

我地一齊努力啦!除左李時珍,我地都可以搵埋大長今同許俊! 加油呀!


男爵府

積分: 7527


287#
發表於 05-12-3 23:06 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

plusplus,

早d睇早d知道自己身體有咩問題,及早醫治,就早日達成我地既心願

係呀!我想要呀,你有多呀??
?-( ?-(


男爵府

積分: 7527


288#
發表於 05-12-3 23:10 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

嘩!好sweet呀 有個好老公係身邊支持真係好!!

希望王ec就係我地既李時珍,大長今同許俊啦 ,等我地哩班準媽媽唔駛再週圍去試藥嗎


複式洋房

積分: 335


289#
發表於 05-12-3 23:12 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,
你講既experience我今個月都真係有試過呀, 好類似架~~
我都有個仔....1年前小產過....依家造左8個月人都fail呀....好沮呀~~
我好悔恨我甘遲先睇到呢個post, 我終於一次過睇晒你地10幾個post.....
我今日第一day m呀, 係咪要睇ec架la???
王ec係咪係粉嶺架? 近邊樹呀?我住大角咀個邊.....不過我逢星期四都去粉嶺既, 同阿仔返playgroup....要幾耐睇1次架..??

ma煩你地pm王ec既有關資料比我....millions thx!
大家都比心機呀!
哥哥係04年2月13日出世, 祈姐係06年8月29日出世, 殷妹妹就係08年1月4日出埋黎喇! 一家5口樂也融融![url=http://www.babyhome.com.tw/bb/14331]快d入黎<舜祈殷 's love channel> 探下我啦!


洋房

積分: 51


290#
發表於 05-12-4 07:57 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui:

我有好幾日沒有上BK網, 現在才知道你的消息, 你很堅強呀。 要調理好身體, 更加積極, 迎接新生命來臨, 我們一齊努力呀!


男爵府

積分: 7533


291#
發表於 05-12-4 16:54 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

irischan927,

今日星期日王ec休息架!王ec好似話過唔一定要day1睇,如果你第一次睇佢,應該anytime都可以,起碼去到比ec睇下你o既身體有冇問題,需唔需要調理下.

如果要睇生bb,可能會睇得密d,因為周期中唔同日子會用唔同藥,大概一星期睇一次左右.

你check pm啦!佢係聯和墟,近唔近你囝囝返playground度?


大宅

積分: 1703


292#
發表於 05-12-4 17:05 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

Please check pm!! Thank you!!!

Sandy


男爵府

積分: 7533


293#
發表於 05-12-4 17:14 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

SandyChan,

Pls check PM!


大宅

積分: 1628


294#
發表於 05-12-4 21:27 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

dear sisters,

岩岩個星期六我去睇王ec, 勁多人, 我下晝第二個都等左成個鐘, 遲我幾分鐘仲成堆人踴入黎, 行遲兩步就要再等多一粒鐘, 我問王太閒日放工係咪少人d(咪住閒日黎), 王太話星期五晚睇到10點鐘呀, 今日先得10分鐘食飯, 上晝d症仲未睇完. 莫非係bk較應, 王ec抵佢好生意, 咁多人都冇交行貨, 好比心機, 抵等.


複式洋房

積分: 243


295#
發表於 05-12-4 22:17 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

前2日我出


男爵府

積分: 7533


296#
發表於 05-12-4 23:16 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

等待BB的小貓,

可能係bk效應,我星期五去睇時,王ec同王太好busy,好在我上午去.我之前個男人仲好勁,佢睇完ec之後就要王太執100劑藥,係呀,係100劑!!! 原本我要下午先可以攞到藥,但ec就立即幫我執左一劑,叫我即刻飲,佢話唔想我太遲先可以飲藥,佢真係好好呀!


男爵府

積分: 7533


297#
發表於 05-12-4 23:19 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

lanittp,

多謝你呀!
我會好好保重同補好身體.
大家一齊努力啦!


複式洋房

積分: 335


298#
發表於 05-12-4 23:32 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

多謝你呀, naughtyluilui!
我逢thursday上午入去, 近呀.....好開心呀, 不過唔知有冇得預早book定, 我可以趁呀仔返playgroup時去睇....! 希望我可以好快有好消息喇~~ 大家都努力呀!
哥哥係04年2月13日出世, 祈姐係06年8月29日出世, 殷妹妹就係08年1月4日出埋黎喇! 一家5口樂也融融![url=http://www.babyhome.com.tw/bb/14331]快d入黎<舜祈殷 's love channel> 探下我啦!


大宅

積分: 1628


299#
發表於 05-12-4 23:38 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

100劑, 一定係遠遊喇, 唔係喎莫非佢(握)人其實佢係執葯黨, 專(握)阿婆話能醫百病....???!!!

王ec真係好細心呀, 幫您執定一劑先, 唔好擔誤時間用葯.


男爵府

積分: 7533


300#
發表於 05-12-4 23:55 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

irischan927,

如果你早上去睇,你可以差唔多到時打電話比王太話佢知你大約幾多點到,甘佢會幫你攞定張卡出黎.(第一次睇就話未睇過,留定個名先).


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo