NaughtyLuiLui 寫道:
因為我day19,20個肚都有d拉扯痛,佢話可能係著床痛,我之前冇試過
), 所以都知唔會咁易ok !NaughtyLuiLui 寫道:
我今個月失敗左啦!!!不過我竟然冇唔開心,可能醫師都話有8成似,所以我冇當有,所以唔算食炸糊.![]()
![]()
前日Day26早上體溫有少許跌,我都有d奇怪,尋日又再跌,我已經諗甘會唔會m到(因為一直冇量體溫,唔係好知pattern應該係點,係醫師叫我最好試量)
點知尋日下午突然暈暈地,跟住個肚好痛,流左一胞血水出黎,唔似m,嚇到死死下,立即打比醫師,佢話一係可能作小產,又可能係m,要我即刻去佢度把脈,但我因為去左好鬼遠,仲要好暈,醫師就叫我唔好郁動,休息下同埋同佢保持聯絡.甘就等左幾個鐘,竟然有一大塊血塊流出,我就同醫師講,佢安慰我話可能係m,叫我今日去睇佢.
今日睇左醫師,佢話我係m到,因為之前d脈唔同晒,佢話我應該有排卵,授精,而亦應該有著床(因為我day19,20個肚都有d拉扯痛,佢話可能係著床痛,我之前冇試過),但係可能黏得唔夠實,流左出黎,所以開頭會有d似中左o既脈象,但因為最後唔成功,所以流左出黎.
佢話我左手d脈比較弱(心,肝,腎),而右手比較強(肺同脾胃),所以好容易有上述情況,佢話我今個月甘o既case就算有左都可能會比其他人易小產,佢話會幫我補好個肝同腎,甘樣先可以吸實個胎.我聽完醫師甘講,反而覺得好彩,如果真係有左先黎流出黎,我諗會好傷(身同心).佢話我應該唔難有bb,只係個人體質比較弱,血氣唔夠,要補下,今個月可以再試,一邊試,一邊補,食多d花膠,同早睡早起,仲有唔好甘粗勞.....
姊妹們,我地一齊努力啦!![]()
![]()
GB,
我d 野比唔到你住啦!唔好意思呀!
![]()
![]()