烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   14


男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


2981#
發表於 12-4-18 16:43 |只看該作者

引用:Quote:emryhk 發表於 12-4-18 16:39 重要特

原帖由 phibow 於 12-04-18 發表
米奇買個價已經特價左
去X田買LOR
咁遠




子爵府

積分: 10570


2982#
發表於 12-4-18 16:44 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+glorialeebaby+於+12-04-18+

原帖由 媽媽妹 於 12-04-18 發表
唔落油會唔會好鞋同乾
我都想唔落油,但怕焗出來冇人食(唔好食)要自己哽晒佢



...
你試一機咪知佢哋食唔食囉




侯爵府

積分: 20309


2983#
發表於 12-4-18 16:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wyfpoon+於+12-04-18+發表什

原帖由 emryhk 於 12-04-18 發表
我睇下28號黎唔黎得啦,到時我自己影,會咩時間?
未知喎




侯爵府

積分: 20309


2984#
發表於 12-4-18 16:46 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+wyfpoon+於+12-04-18+發表Tas

原帖由 emryhk 於 12-04-18 發表
講緊tas既某牌子玻璃樽果汁
頭先果兩支





珍珠宮

積分: 40434


2985#
發表於 12-4-18 16:47 |只看該作者
emryhk 發表於 12-4-18 16:43
咁遠

X田新蒲剛都有喎, 會唔會近D


珍珠宮

積分: 40434


2986#
發表於 12-4-18 16:47 |只看該作者
wyfpoon 發表於 12-4-18 16:46
頭先果兩支

係呀


大宅

積分: 2365


2987#
發表於 12-4-18 16:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+hallonatalie+於+12-04-18+發

原帖由 emryhk 於 12-04-18 發表
如果有就幫妳買,今朝米奇話淨返兩個咋
係咪壓薯蓉器?




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2988#
發表於 12-4-18 16:53 |只看該作者
emryhk 發表於 12-4-18 16:37
如果有就幫妳買,今朝米奇話淨返兩個咋
好吖, 唔該晒


瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


2989#
發表於 12-4-18 16:54 |只看該作者
glorialeebaby 發表於 12-4-18 16:41
係我收得好啫
羨慕 ing


別墅

積分: 631


2990#
發表於 12-4-18 16:54 |只看該作者

回覆:Panasonic 麵包機分享 [Part 10]

唔好意思, 仲未買到 tanita KD-192 紅色果個0.1g靚磅, 請問有冇jm 知道邊處會有得買 呢? 另外, 搵唔到之前蜂蜜浸梅酒的譜, 可否重覆一下, 麻煩了




侯爵府

積分: 22485

wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


2991#
發表於 12-4-18 16:59 |只看該作者
ppleungsm 發表於 12-4-18 16:54
唔好意思, 仲未買到 tanita KD-192 紅色果個0.1g靚磅, 請問有冇jm 知道邊處會有得買 呢? 另外, 搵唔到之前 ...

隔離個post話HK都有得賣,貴幾十$320,方便d


大宅

積分: 2878

好媽媽勳章


2992#
發表於 12-4-18 17:00 |只看該作者
glorialeebaby 發表於 12-4-18 16:40
整包都係夜晚先得,又點有時間做運動呢

咁又係……每晚放工返到屋企…食飯、湊女、整飽、上嚟搭訕,就已經無乜時間淨啦…
所以我都成日俾C6話我條『士啤軚』幾時先至捨得丟

不過,如果好俾心機咁晚晚做sit-up、提腿之類嘅收腹運動,真係一個月就會見效,只係辛苦啲囉mouth:


男爵府

積分: 6468

好媽媽勳章


2993#
發表於 12-4-18 17:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 emryhk 於 12-04-18 發表如果

原帖由 媽媽妹 於 12-04-18 發表
係咪壓薯蓉器?
yes




子爵府

積分: 14865


2994#
發表於 12-4-18 17:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+baby_king+於+12-04-18+發表

原帖由 So肥 於 12-04-18 發表
半人半魔就後生女,我唔係呀!如果我係佢嘅年紀嗰陣,仲比人叫緊我增肥而家中年發福,不可 ...
我同88328咪變左奇英!




大宅

積分: 2365


2995#
發表於 12-4-18 17:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+chowbbhk+於+12-04-18+發表你

原帖由 emryhk 於 12-04-18 發表
ok, 我6pm去望下,hallonatalie妳係唔係要?
如果係壓薯蓉器,我一個鈡前去過奧海城taste剩返一個咋,想買要快喇!




子爵府

積分: 14865


2996#
發表於 12-4-18 17:04 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+So肥+於+12-04-18+發表半人半

原帖由 Cayee 於 12-04-18 發表
一年前我媽都叫我唔好再瘦落去。。而家?!買埋減肥藥叫我食要我減哇



...
你準備要bb,吾好亂食呀!




子爵府

積分: 14865


2997#
發表於 12-4-18 17:06 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Cayee+於+12-04-18+發表一年

原帖由 Cayee 於 12-04-18 發表
以前d牛仔褲,短裙仔短牌仔全部都係望下摸下拼下咋。。掉又唔捨得掉:naught ...
以前既身型,叫做曾經擁有囉!




子爵府

積分: 14865


2998#
發表於 12-4-18 17:08 |只看該作者

引用:Quote:wyfpoon+發表於+12-4-18+16:13+我都

原帖由 phibow 於 12-04-18 發表
我唔駛佢生得出, 只望佢唔好怏高長大咋
如果係講個b就大鑊!




子爵府

積分: 14865


2999#
發表於 12-4-18 17:10 |只看該作者

引用:Quote:Raggedy+發表於+12-4-18+16:18+佢唔

原帖由 hallonatalie 於 12-04-18 發表
係囉, 所以咪畀我 hb 以為我買部壞機返嚟囉 !!!
你未買之前係吾知這樣,郁下停下?




瑪瑙宮

積分: 135797

hashtag影視迷勳章 有「營」勳章 叻叻勳章 好媽媽勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


3000#
發表於 12-4-18 17:12 |只看該作者
chowbbhk 發表於 12-4-18 17:10
你未買之前係吾知這樣,郁下停下?
yes, 為乜揀佢, 皆因部機細, 又唔水拖電咋 !!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo