夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1157


3121#
發表於 05-7-22 13:49 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

琳琳豬媽 寫道:
係要跳落屎坑ga咩
跳落坑渠唔得咩



''lee''得埋就得架喇,你唔好理我跳落邊啦 :-(
昨天已逝,明日是迷,今天的樂,盡力而為^-^


大宅

積分: 3265


3122#
發表於 05-7-22 13:50 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

美麗
咁你唔好上黎喇!!
一陣真係"周紳士"!!


大宅

積分: 4443


3123#
發表於 05-7-22 13:50 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

唔得
臭臭ar


大宅

積分: 3265


3124#
發表於 05-7-22 13:52 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

rubyl928 寫道:
個天咁... 聽日無得去游水啦 :-(


係屋企個浴缸度,幻想下都得o既~~


大宅

積分: 4443


3125#
發表於 05-7-22 13:54 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

wakakakaka
chriswanwan 寫道:
[quote]
rubyl928 寫道:
個天咁... 聽日無得去游水啦 :-(


係屋企個浴缸度,幻想下都得o既~~ [/quote]


大宅

積分: 1157


3126#
發表於 05-7-22 14:10 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

chriswanwan 寫道:
美麗
咁你唔好上黎喇!!
一陣真係"周紳士"!!


昨天已逝,明日是迷,今天的樂,盡力而為^-^


大宅

積分: 4443


3127#
發表於 05-7-22 14:19 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~


大宅

積分: 3325


3128#
發表於 05-7-22 14:26 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~


大宅

積分: 3265


3129#
發表於 05-7-22 14:28 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

大獲,我而家又有d餓tim!!


大宅

積分: 4443


3130#
發表於 05-7-22 14:28 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

:-( :-( :-(
好眼訓AR


大宅

積分: 4443


3131#
發表於 05-7-22 14:30 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

我而家已經諗緊搵咩食好


大宅

積分: 3265


3132#
發表於 05-7-22 14:33 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

:-( :-( :-( 好想食雪糕同飲汽水呀!!! :-( :-( :-(


大宅

積分: 4443


3133#
發表於 05-7-22 14:34 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

我飲緊COLA


大宅

積分: 3325


3134#
發表於 05-7-22 14:37 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~


大宅

積分: 4443


3135#
發表於 05-7-22 14:37 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

做咩打我AR ?-(


大宅

積分: 3265


3136#
發表於 05-7-22 14:40 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

豬媽
你唔好再刺激我!!
唔係我殺人架喇!!


大宅

積分: 3325


3137#
發表於 05-7-22 14:42 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

我打阿chris
成日想飲汽水食雪糕呀拿


大宅

積分: 3265


3138#
發表於 05-7-22 14:48 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

rubyl928 寫道:
我打阿chris
成日想飲汽水食雪糕呀拿


慘無人道呀!!! :-( :-( 六月飛霜呀!!! :-( :-( :-(
想下都要俾人打呀!!!! :cry: :cry: :cry:


大宅

積分: 4443


3139#
發表於 05-7-22 14:49 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

想我當年陀琳琳時
諗都唔敢諗
我話過你知
個時我真係PC 都唔玩添
驚有幅射AR


大宅

積分: 3265


3140#
發表於 05-7-22 14:52 |只看該作者

Re: 我男朋友.... 傻左呀~

咁咁......人地想下之麻!!! :-( :-(
pc唔玩唔得喎!一返工就對住啦!!
唔係唔做野,餓死我地兩母女咩!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo