想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1628


301#
發表於 05-12-5 09:18 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

咁會唔會快d架, 定係都係照等渣.


NaughtyLuiLui 寫道:
irischan927,

如果你早上去睇,你可以差唔多到時打電話比王太話佢知你大約幾多點到,甘佢會幫你攞定張卡出黎.(第一次睇就話未睇過,留定個名先).


伯爵府

積分: 15199


302#
發表於 05-12-5 11:51 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

等待BB的小貓,
原來你就係小貓? 我上sat.都有去, 就係响你之前既一家三口呀! 本來我上奏去登記諗住睇, 不過老公又話等佢睇左先, 等佢試下藥先wor, 攪到我冇得睇.
王ec真係幾好, 佢唔似得其他ec, 佢睇我囡囡, 將d徵狀講哂出黎, 唔駛我講佢知阿囡邊樹唔妥. 佢又好細心, 我諗下week我老公去覆診時我一定會睇


別墅

積分: 607


303#
發表於 05-12-5 13:41 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

我相信有 bk 效應呀, 因為我都係睇完 bk 後上 sat 去左, 不過我今次係睇感冒先, 我差不多四點去到, 等到差不多 7 點才睇到; 可能我唔係話想生 bb 同埋我諗佢真係太倦 ( 我等緊時, 一路都冇見佢去過洗手間, 我諗佢連水都冇咩飲 ),佢冇話我有咩事~ 一路都係我講多過佢講, 佢話比 5 日藥我,我問可否比我 7 日藥; 我而家後悔緊, 感冒藥做咩自己話要咁多日 ~

o個日我都見到另一個 bk 網友 ~ Hello, 你認唔認得我呀 ?


男爵府

積分: 7527


304#
發表於 05-12-5 15:24 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

嘩!原來星期六咁多BK網友上去呀!
我都係個日6點左右上去,但係好多人,王太見到我就話要差不多8點先有得睇呀,當時我老公即刻同我講話要等咁耐想走 ,跟住我地出左去,8點到再返黎,最後都要成9點先走,但係王EC佢地都未食飯呀,好慘!!!佢地真係好好人,盡量都會睇晒D症,抵讚


男爵府

積分: 7533


305#
發表於 05-12-5 20:56 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

等待BB的小貓,

之前王太話比我知其實冇得book,但知道有d人好遠黎睇,所以唔想d人等太耐,如果d人差唔多到,佢會幫手攞定張卡,甘就可以排左隊先,當然唔好隔太耐先上到去.

我之前試過打去問多唔多人,王太話有6至7個,叫我一個鐘後先上去,我去到都有3個人等,但只係等左1個就到我睇,佢話其他人係遲過我排隊.


別墅

積分: 715


306#
發表於 05-12-5 21:28 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

GB,

Please check PM

plusplus


大宅

積分: 1628


307#
發表於 05-12-5 23:15 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

happydino,

係呀! 我記得您呀, 您個囡囡個日化到成個貓女郎咁麻, 你地走左果陣, 坐係counter個男人仲話隻貓貓走左喇, 您個女好靚女呀, d皮膚仲又白又滑添呀. 我都諗您可能係bk d網友, 又聽到您個女話咩野...吉叔, 我諗都有可能, 因我又成日係bk度見到d人話睇吉叔.

happydino 寫道:
等待BB的小貓,
原來你就係小貓? 我上sat.都有去, 就係响你之前既一家三口呀! 本來我上奏去登記諗住睇, 不過老公又話等佢睇左先, 等佢試下藥先wor, 攪到我冇得睇.
王ec真係幾好, 佢唔似得其他ec, 佢睇我囡囡, 將d徵狀講哂出黎, 唔駛我講佢知阿囡邊樹唔妥. 佢又好細心, 我諗下week我老公去覆診時我一定會睇


大宅

積分: 1628


308#
發表於 05-12-5 23:22 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

等我下次都試下先, 不過, 我諗王太應該認得您所以優待下您. 我果日等緊都有好多新症, 仲好多couple添, 可能都係bk網友. 各位加油, 王ec加油. 下年通街都大肚婆. 哈哈!!


複式洋房

積分: 335


309#
發表於 05-12-5 23:36 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

多謝你呀~ 好感激~我好期待同王ec見面......好想快d有bb同生bb~ heheee!
哥哥係04年2月13日出世, 祈姐係06年8月29日出世, 殷妹妹就係08年1月4日出埋黎喇! 一家5口樂也融融![url=http://www.babyhome.com.tw/bb/14331]快d入黎<舜祈殷 's love channel> 探下我啦!


伯爵府

積分: 15199


310#
發表於 05-12-6 11:46 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

小貓 .... 個日同囡囡去完親子旅行, 個大花臉响旅行時畫架 佢初生&bb時仲白, 成團粉咁架, 大大下已經黑左. 你有冇開始食燕窩? 我個時一知道bingo就食, 仲戒埋幼茶, 唔知關唔關事.

天氣好凍, 你要小心d, 唔好凍親呀 [quote]
等待BB的小貓 寫道:
happydino,

係呀! 我記得您呀, 您個囡囡個日化到成個貓女郎咁麻, 你地走左果陣, 坐係counter個男人仲話隻貓貓走左喇, 您個女好靚女呀, d皮膚仲又白又滑添呀. 我都諗您可能係bk d網友, 又聽到您個女話咩野...吉叔, 我諗都有可能, 因我又成日係bk度見到d人話睇吉叔.


大宅

積分: 1437


311#
發表於 05-12-7 18:32 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

尋日第一次睇王ec, 好好彩我去到時一個人都無, 王ec好有耐性咁講解我D問題, 佢真係好好人,仲安慰我應該唔會好難有BB. 我第一次睇醫生睇咁耐, 成半個鐘頭.先睇完.

星期六會再去覆診, 佢仲話俾我知星期六好多人, 叫我早D去. 佢話由於越黎越多人, 遲D可能要book定先..


男爵府

積分: 7533


312#
發表於 05-12-7 18:55 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

kool,

我尋日下午都去左覆診,王ec話而家差不多晚晚都好夜先走,上個星期五,六同今個星期一都係10點先走得,佢好好架,我睇果時冇人,王太搵唔到我將卡,原來佢剛剛攞住我將卡(仲有好多其他人的),係到搵緊d典籍找資料,仲drop左notes,佢真係好勤力呀!


大宅

積分: 1865


313#
發表於 05-12-7 21:30 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

hello...各位,

我星期一睇到呢個topic, 追完你地d messages, 尋日一早就去睇王醫師

王醫師真的好細心, 又有耐性解答問題, 最開心係佢d藥唔使煲 希望佢幫到我啦

[size=large]*****好多謝各位既資料*****


男爵府

積分: 7533


314#
發表於 05-12-7 21:49 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Tourmaline,

祝身體健康!


大宅

積分: 1865


315#
發表於 05-12-7 22:13 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui ,

Thanks...希望大家都早日bingo!!!

我想問下各位, d藥會唔會有d唔溶


別墅

積分: 744

好媽媽勳章


316#
發表於 05-12-7 22:25 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

我今日睇完王ec,依家飲緊藥,D藥要等5分鐘先可以完全溶哂。 :-P


大宅

積分: 1920


317#
發表於 05-12-8 03:23 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui

好耐冇見啦,努力加油,早日bingo~

我而家o岩o岩先做完手術三個星期,唔知幾時睇中醫好,我老公唔係好信中醫,我就鐘意中醫調理身體!

我想問呢,如果由觀塘去聯和墟,要搭幾多號車o架?同埋大約要幾耐時間?我都想快o的攪好個身體,易o的中呀.....
Mama: Janice (楠ma)    卓楠bb~


大宅

積分: 2138


318#
發表於 05-12-8 09:27 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

我昨晚7:45去到, 估唔到多人成甘, omg, 王太叫我食完飯再上去, 點知都要等到9:00 幾呀 :-( :-( , 我老公仲笑我, "預左啦, 都叫你唔好起個網宣傳架啦, 超級promotor >.< "....wooo wooo, 我都係想幫人之嗎....最後我叫ec 開兩個禮拜安胎藥比我....我同ec講, 反正我都穩定, 留反d時間比其他有人.

p.s. ec話月尾佢會放10幾日大假呀, 各sisters記住問清楚ec d診正時間呀.


男爵府

積分: 7527


319#
發表於 05-12-8 10:36 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

各位有同老公去睇王ec既姊妹:

王ec話我老公d脈都幾好,開左d補藥俾佢食,但食左之後有以下反映呀,想問下你地老公會點呀,有無好似我老公咁呀??
  
1.飲第三日藥開始覺得個喉嚨好乾
2.瞓覺磨牙
3.王ec話飲左會多好多精液,但係我老公話唔覺得勁左

仲有你地老公駛唔駛覆診呀?? ?-( ?-(


大宅

積分: 1437


320#
發表於 05-12-8 13:36 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

豬豬bb ,

你可以係創紀之城搭277x 在仁濟第五中學落車, 大約1個鐘到, 之後再過對面行2, 3個街口到和隆街就係啦.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo