親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


侯爵府

積分: 23002

好媽媽勳章 醒目開學勳章


3181#
發表於 09-3-22 22:43 |只看該作者
fi-fi
我仔呢兩個星期默書+小測+評估....
有時又過去kenting網站取下經...
所以好鬼忙...
你地好多台北友...真係追版唔切,
好在有你咋! 但我4月就可以出生天啦!


別墅

積分: 754


3182#
發表於 09-3-23 01:58 |只看該作者
zigzag,

thank you for your reply and detailed explainations.

原帖由 zigzag 於 09-3-22 15:59 發表
我其實之前SEND 過EMAIL問BABYBOSS, 但佢覆我EMAIL時O既中文亂晒碼, 只係隱約見到類似寫"很抱歉, VIP只供國內居民享用.....外地人可使用網上其他優惠...." , 之後我再SEND番EMAIL俾佢再RESEND一次內容睇, 一路都無回 ...


伯爵府

積分: 15067


3183#
發表於 09-3-23 08:33 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-22 21:26 發表
安安,
其實我的美麗日記...以家香港萬寧都有得買,大約都係五十幾六十蚊盒(10張),喺台灣買就平少少...每張約hk$4.x,每張平1蚊左右
反而我覺得買貴果條line抵d(白金/山茶花/白松露)...因為香港無得買嘛(好似有一間x施 ...


無問題, 我唔會CRAZY 咁買..........

台灣既內衣呢? 係唔係都OK ?


男爵府

積分: 6541


3184#
發表於 09-3-23 08:51 |只看該作者
我的美麗日記有冇EYE MARK, 因唔係好覺有
另佢MARK都有好PRODUCT, 邊隻OK?
牛爾又係咩黎架, MARK??我真係唔係好知

我都會買小童書, 呀囡就黎7, 7-9,
及想買D摺紙書, 之前響圖書管見到, 有冇好介紹

THX


大宅

積分: 2789

育兒性格勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


3185#
發表於 09-3-23 09:43 |只看該作者
, 又無左一個好玩ge地方, 兩個小朋友係網上睇到好開心, 一心諗住暑假可以玩, 而家無lu, 一定好失望.

riok
原帖由 fi-fi 於 09-3-22 17:30 發表
jcdad,

育樂中心會休業一年....last day是本月(4月)20日...即係你暑假唔洗plan呢個喇~


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3186#
發表於 09-3-23 11:02 |只看該作者
我都好失望, 我個女得3歲, Babyboss又唔太啱玩, 而家連兒童育樂中心都close, 除左小人國, 仲有冇其他樂園介紹? Many thanks.
原帖由 jcdad 於 09-3-23 09:43 發表
唉, 又無左一個好玩ge地方, 兩個小朋友係網上睇到好開心, 一心諗住暑假可以玩, 而家無lu, 一定好失望.

riok


子爵府

積分: 12441


3187#
發表於 09-3-23 11:16 |只看該作者
原帖由 010 於 09-3-22 22:43 發表
fi-fi
我仔呢兩個星期默書+小測+評估....
有時又過去kenting網站取下經...
所以好鬼忙...
你地好多台北友...真係追版唔切,
好在有你咋! 但我4月就可以出生天啦! ...


010>>我summer 會去墾丁呀! 有冇民宿好介紹?? 同埋唔識點訂房....請指教. thx.
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


子爵府

積分: 12441


3188#
發表於 09-3-23 11:17 |只看該作者
原帖由 lestat 於 09-3-23 11:02 發表
我都好失望, 我個女得3歲, Babyboss又唔太啱玩, 而家連兒童育樂中心都close, 除左小人國, 仲有冇其他樂園介紹? Many thanks.


去木柵動物園啦....1日都玩唔晒.
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


子爵府

積分: 12441


3189#
發表於 09-3-23 11:20 |只看該作者
原帖由 fi-fi 於 09-3-22 17:35 發表
Jennie,

只要你由西門站6號出口,沿漢口街(誠品)行入西門町...就一定會見得到佢


收到, 咁日日買都得. thx.
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


男爵府

積分: 6053

醒目開學勳章


3190#
發表於 09-3-23 11:44 |只看該作者
你地好呀! 我新來架, 我plan左復活節去台中加台北, 想問下你地有冇試過由台中坐車去台北? 唔知要幾耐呢?

原來想過坐高鐵, 台中去台北, 但睇過台中高鐵又唔近市中心, 但帶住行李,又有bb車, 又要抱bb上落, 好似唔方便!

如果book架車直接係台中酒店去台北酒店,就唔洗煩搬行李上落, 不過怕會塞車時間耐!

大家有冇建議?


大宅

積分: 3156

好媽媽勳章


3191#
發表於 09-3-23 12:30 |只看該作者
Hi 各位 .安安

想問吓我2大2小(3yrs, 6yrs), 係咪唔可以Book雙人房, 一定要Book三人房

謝謝


子爵府

積分: 12441


3192#
發表於 09-3-23 14:34 |只看該作者
原帖由 janice_BB 於 09-3-23 11:44 發表
你地好呀! 我新來架, 我plan左復活節去台中加台北, 想問下你地有冇試過由台中坐車去台北? 唔知要幾耐呢?

原來想過坐高鐵, 台中去台北, 但睇過台中高鐵又唔近市中心, 但帶住行李,又有bb車, 又要抱bb上落, 好似唔方 ...


由台中至台北車程要2.5hrs 左右. 高鐵當然快好多.
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


男爵府

積分: 6053

醒目開學勳章


3193#
發表於 09-3-23 15:07 |只看該作者
原帖由 Jennie 於 09-3-23 14:34 發表


由台中至台北車程要2.5hrs 左右. 高鐵當然快好多.


請問係台中市中心的士去高鐵台中站要幾耐?
高鐵台中去台北站又幾耐?
tks!


侯爵府

積分: 24981

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


3194#
發表於 09-3-23 15:27 |只看該作者
Jennie,

唔該哂你.
原帖由 Jennie 於 09-3-23 11:17 發表


去木柵動物園啦....1日都玩唔晒.


大宅

積分: 3156

好媽媽勳章


3195#
發表於 09-3-23 16:51 |只看該作者
原帖由 安安 於 09-3-21 07:00 發表


你入去"我要購票" => "馬上購票" => "選擇日期"=> 再入去"一般訂票及訂位" 就OK

Hi 安安

好多謝你安安, 幫助好多, 我終於Book酒店同機票啦,
但係從未自由行的我真係有點擔心, 仲要帶住2個小朋友同1個大人, 不過呢幾日爬了很多Post, 都有少許信心既,
真的多謝你的答覆, 現在有一問題, 想問訂Babyboss
大人係咪都要Book架, 因我兩個女, 1個3Yrs, 1個6Yrs
咁我兩夫婦係咪都要Book埋呀, 係咪即時扣Visa架,
唔該, 謝謝


珍珠宮

積分: 48082

2018母親節勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


3196#
發表於 09-3-23 17:01 |只看該作者
有個白痴問題,係咪要喺香港蓋咗國際牌,去到台灣先可以自己租車自駕遊呢??? 租車係每日去租,定係... 可以一次過租幾日呢??? 同埋... 我係咪可以同酒店講,我係自駕遊,請酒店方面為我準備車位呢???

[ 本帖最後由 baby_chu 於 09-3-23 17:02 編輯 ]


子爵府

積分: 12441


3197#
發表於 09-3-23 17:24 |只看該作者
原帖由 baby_chu 於 09-3-23 17:01 發表
有個白痴問題,係咪要喺香港蓋咗國際牌,去到台灣先可以自己租車自駕遊呢??? 租車係每日去租,定係... 可以一次過租幾日呢??? 同埋... 我係咪可以同酒店講,我係自駕遊,請酒店方面為我準備車位呢??? ...


係咪要喺香港蓋咗國際牌>>yes

可以一次過租幾日呢??? >>yes, 去清境O個D 當然要啦

請酒店方面為我準備車位呢??? 視乎間酒店有冇停車位, 有D 係無的.

但台灣係左軚車喎....
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


子爵府

積分: 12441


3198#
發表於 09-3-23 17:26 |只看該作者
原帖由 janice_BB 於 09-3-23 15:07 發表


請問係台中市中心的士去高鐵台中站要幾耐?
高鐵台中去台北站又幾耐?
tks!


台中市咩位置?

台中至台北>>1HR.
http://www.thsrc.com.tw/tw/ticketing/timetable.asp
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


男爵府

積分: 9345


3199#
發表於 09-3-23 19:09 |只看該作者
AA,

我的美麗日記有冇EYE MARK, 因唔係好覺有

http://www.books.com.tw/exep/prod/newprod_file.php?item=N000009925

另佢MARK都有好PRODUCT, 邊隻OK?
我自己就鍾意...保加利亞白玫瑰奈米,紅酒多酚奈米,蘆薈奈米
另貴果條link人人都話好...你可試吓!

牛爾又係咩黎架, MARK??我真係唔係好知
牛爾....是另一品牌,沒有門市,一定要網上訂購
http://www1.payeasy.com.tw/BeautyEasy/all/facial.shtml

我都會買小童書, 呀囡就黎7歲, 買7-9歲,
及想買D摺紙書, 之前響圖書管見到, 有冇好介紹
幼福的"我會摺紙一本通"好抵....nt137
http://www.168books.com.tw/page/2101.jsp#1410
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


3200#
發表於 09-3-23 19:10 |只看該作者
Jennie,

yeah!!!我囝就係日日都食一個....

原帖由 Jennie 於 09-3-23 11:20 發表


收到, 咁日日買都得. thx.
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo