跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 3092


3181#
發表於 05-12-27 00:42 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)


[size=xx-large]痾鳳儀
ritaor66 寫道:
嘩~~又食......
你好勁ar [quote]
waywaybb 寫道:
我好肚餓呢!!
好想食好多好多
[/quote]
:-) :-) 我係小凱琪呀 :party: :party: 11月12日出世 :-) :-)


侯爵府

積分: 24274


3182#
發表於 05-12-27 00:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

乜0411有唔8既人咩??
karen&angus 寫道:
草草,
原來依樹d人真係好8卦架 [quote]
Hin.com 寫道:
carol... who is the one'最唔like我果個所以走左先'?
[/quote]


伯爵府

積分: 18644


3183#
發表於 05-12-27 00:43 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

謙謙哥哥仔,
Thank you!!! Don't worry, my mummy will bring me to join your activites soon! Waiting me! You and me are 04曳曳豬 too

Harry弟弟


大宅

積分: 3092


3184#
發表於 05-12-27 00:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

再問先 Who?
kyleung 寫道:
CY109
[quote]
ritaor66 寫道:
乜水 ?-( [quote]
karen&angus 寫道:
超, 果個走咗十世啦!佢要瞓覺嘛 [quote]
kyleung 寫道:
我知呀!!多謝你地呀!!!
最唔like我果個所以走左先
[quote]
[/quote][/quote]

:-) :-) 我係小凱琪呀 :party: :party: 11月12日出世 :-) :-)


侯爵府

積分: 24274


3185#
發表於 05-12-27 00:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

我中學有兩個同學
一個係劉鳳儀
一個係周鳳儀!!
stellacay 寫道:

我小學PE 老師都係叫 鳯儀, 不過姓邱
[quote]
ritaor66 寫道:
aiya~~尿都爭d標la [quote]
Pumpkin_mama 寫道:
即係咪好似周星馳叫達gor.. 三叔甘... 既反應.. 鳳儀姐姐... [quote]
[/quote]


侯爵府

積分: 21537


3186#
發表於 05-12-27 00:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

waylie,
放咗幾日假, 根本就唔知依家係星期幾,
原來佢講星期三係28號,
我十一點至3點會響鋪做training,
唔可以同佢食lunch啦.


大宅

積分: 3092


3187#
發表於 05-12-27 00:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
kyleung 寫道:
乜0411有唔8既人咩??
[quote]
karen&angus 寫道:
草草,
原來依樹d人真係好8卦架 [quote]
Hin.com 寫道:
carol... who is the one'最唔like我果個所以走左先'?
[/quote][/quote]
:-) :-) 我係小凱琪呀 :party: :party: 11月12日出世 :-) :-)


伯爵府

積分: 18644


3188#
發表於 05-12-27 00:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

yes.....真係好8卦
karen&angus 寫道:
草草,
原來依樹d人真係好8卦架 [quote]
Hin.com 寫道:
carol... who is the one'最唔like我果個所以走左先'?
[/quote]


侯爵府

積分: 24274


3189#
發表於 05-12-27 00:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

第一日識佢咩!!!!
:wink: :wink: :wink: :wink:
Pumpkin_mama 寫道:
好核突丫你... [quote]
ritaor66 寫道:
aiya~~尿都爭d標la [quote]
Pumpkin_mama 寫道:
即係咪好似周星馳叫達gor.. 三叔甘... 既反應.. 鳳儀姐姐... [quote]
[/quote]


大宅

積分: 3092


3190#
發表於 05-12-27 00:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

:cry: :cry: :cry: :cry:
karen&angus 寫道:
waylie,
放咗幾日假, 根本就唔知依家係星期幾,
原來佢講星期三係28號,
我十一點至3點會響鋪做training,
唔可以同佢食lunch啦.
:-) :-) 我係小凱琪呀 :party: :party: 11月12日出世 :-) :-)
該用戶已被刪除

3191#
發表於 05-12-27 00:45 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21537


3192#
發表於 05-12-27 00:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

我都有個中學同學叫陳鳳儀 [quote]
kyleung 寫道:
我中學有兩個同學
一個係劉鳳儀
一個係周鳳儀!!


大宅

積分: 3092


3193#
發表於 05-12-27 00:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

Him.com/Wendy
加油呀
harry 仔
:-) :-) 我係小凱琪呀 :party: :party: 11月12日出世 :-) :-)


侯爵府

積分: 24274


3194#
發表於 05-12-27 00:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

我要沖涼喇!!
今日冇著皮褸懶型
都唔想dirty走上床訓

莫蛇:
留比你型下去吧!!!!


伯爵府

積分: 17947


3195#
發表於 05-12-27 00:46 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

嘩咁


侯爵府

積分: 21537


3196#
發表於 05-12-27 00:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)




大宅

積分: 3092


3197#
發表於 05-12-27 00:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)


kyleung 寫道:
我要沖涼喇!!
今日冇著皮褸懶型
都唔想dirty走上床訓

莫蛇:
留比你型下去吧!!!!
:-) :-) 我係小凱琪呀 :party: :party: 11月12日出世 :-) :-)


伯爵府

積分: 18644


3198#
發表於 05-12-27 00:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

carol,66,

Me 2! My name also have 儀
I think this is very common name
but this is a good name


大宅

積分: 3092


3199#
發表於 05-12-27 00:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)


karen&angus 寫道:


:-) :-) 我係小凱琪呀 :party: :party: 11月12日出世 :-) :-)


侯爵府

積分: 24274


3200#
發表於 05-12-27 00:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 28(16/12/2005)

妖....
英文真差....
人地係[size=xx-large]Hin.com呀!!!
Him.com......
Don't miss my Him Him too much please!!!!
waywaybb 寫道:
Him.com/Wendy
加油呀
harry 仔

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo