立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4438
原帖由 TOBYYAN 於 09-8-29 12:19 發表 我想問呢,d新奶樽要烚幾多次嫁 ???係咪唔洗咁快烚呀 ??
禁止訪問
積分: 2556
積分: 1417
原帖由 TOBYYAN 於 09-8-29 12:09 發表 嘩 ...咁張床都幾十年嫁啦喎 .... 穩唔穩鎮嫁 ????
積分: 1540
原帖由 TOBYYAN 於 2009-8-29 11:59 發表 係呀, 所以今日都應該都買到幾多野下 .... 我唸住探熱針啦, 睇下 D 離項啦(咩指甲鉗呀, 吸鼻器啦, 即棄既乳墊啦等等等等 ) , 仲有D坐月既書啦, 係反豆城見過一個防BB訓覺轉身既野啦(之前有個 BK 媽咪買左嫁) .... ...
積分: 2579
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 12:03 發表 我準備同老公出街喇, 返黎再傾啦 ~~ 聽講又一城同置地 Polo 50 % off, 我唸住順便去睇下有冇野買, 好似最後聽日如果你地呢兩日會出街或路過可以去睇下 ~~ 或者等我今晚同大家報告下聽日先出發 我唸住睇童裝 ...
原帖由 TOBYYAN 於 09-8-29 12:29 發表 係喎, 今朝突然唸起你, 你係咪話如果2wk內 bb唔轉頭就要開刀呀 ??? 你幾時 check轉左未呀 ??
男爵府
積分: 5770
原帖由 LeungBBB 於 09-8-29 12:36 發表 我剛又洗完bb衫, 終於洗哂, 仲有床上用品未洗, 仲煲左桑耇生蛋茶+花生麥米粥, 今晚同老公各自做甜點.. 中午要去番青衣同奶奶飲茶, 之後去行街街, 其實做完之前d野個人都濕哂, 唔想出街但又冇辦法 ... ...
積分: 1858
原帖由 TOBYYAN 於 2009-8-29 12:40 發表 我無帶環保袋呀,哈哈!我想問係咪除左紗巾都要買幾條棉巾仔呀 ?? 不過棉巾仔要黎做乜好呀 ??? 洗面 ???
原帖由 gobby926 於 2009-8-29 12:44 發表 嘩~你今朝都好忙. 不過咁熱真係唔想出街.
積分: 1139
原帖由 BBchu2009 於 2009-8-29 12:44 發表 請問邊隻牌子BB沐浴露好? 洗奶樽和BB杉又用邊隻好?
原帖由 LeungBBB 於 09-8-29 12:46 發表 係呀..趁好天又有心情要做定多d野..
原帖由 gobby926 於 2009-8-29 12:49 發表 我未出街剩係換衫成個人都已經濕曬,所以真係好怕出街.
原帖由 LeungBBB 於 09-8-29 12:51 發表 好有同感, 每天番工等lift落樓時已經頂抹汗兼用風扇, 可能呢d就係叫大肚婆寧捨熱過人掛..
原帖由 LeungBBB 於 09-8-29 13:01 發表 我要出去迎接十個太陽的熱力啦! bye!!
原帖由 LeungBBB 於 09-8-29 12:49 發表 洗bb衫我用威潔... 洗奶樽買左nuk... 沐浴露會用johnson
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy