跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 4438


3301#
發表於 09-8-29 12:25 |只看該作者
奶樽開個streamler焗一次 到時用再焗一次
但係奶嘴就要用明火烚幾次 因為會軟d

原帖由 TOBYYAN 於 09-8-29 12:19 發表
我想問呢,d新奶樽要烚幾多次嫁 ???係咪唔洗咁快烚呀 ??
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


禁止訪問

積分: 2556


3302#
發表於 09-8-29 12:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1417


3303#
發表於 09-8-29 12:30 |只看該作者
應該穩陣嘅。
我姑奶個仔六年前都係咁瞓。
我未見實物呀。

原帖由 TOBYYAN 於 09-8-29 12:09 發表



嘩 ...咁張床都幾十年嫁啦喎 .... 穩唔穩鎮嫁 ????


大宅

積分: 1540


3304#
發表於 09-8-29 12:33 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 2009-8-29 11:59 發表



係呀, 所以今日都應該都買到幾多野下 .... 我唸住探熱針啦, 睇下 D 離項啦(咩指甲鉗呀, 吸鼻器啦, 即棄既乳墊啦等等等等 ) , 仲有D坐月既書啦, 係反豆城見過一個防BB訓覺轉身既野啦(之前有個 BK 媽咪買左嫁) .... ...


你都好多野買, 有冇帶定個超大環保袋?? 因為揹住好過拎住...買完回來報告下..


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


3305#
發表於 09-8-29 12:34 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 12:03 發表
我準備同老公出街喇, 返黎再傾啦 ~~ 聽講又一城同置地 Polo 50 % off, 我唸住順便去睇下有冇野買, 好似最後聽日如果你地呢兩日會出街或路過可以去睇下 ~~
或者等我今晚同大家報告下聽日先出發
我唸住睇童裝 ...


我尋日行經 sogo 的polo都見到做減價, 但無入去睇. 你記住返嚟回報吓啦. 買得開心d.


大宅

積分: 1540


3306#
發表於 09-8-29 12:36 |只看該作者
我剛又洗完bb衫, 終於洗哂, 仲有床上用品未洗, 仲煲左桑耇生蛋茶+花生麥米粥, 今晚同老公各自做甜點..

中午要去番青衣同奶奶飲茶, 之後去行街街, 其實做完之前d野個人都濕哂, 唔想出街但又冇辦法 ...


大宅

積分: 4438


3307#
發表於 09-8-29 12:37 |只看該作者
唔係我
係因為bb 大隻 30週檢查時有32週大 3.6磅
估佢至少出世有8磅
可能要開刀

下個星期再覆診 問下醫生 bb大左係咪預產期會早左先


原帖由 TOBYYAN 於 09-8-29 12:29 發表



係喎, 今朝突然唸起你, 你係咪話如果2wk內 bb唔轉頭就要開刀呀 ??? 你幾時 check轉左未呀 ??
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


禁止訪問

積分: 2556


3308#
發表於 09-8-29 12:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5770


3309#
發表於 09-8-29 12:44 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-8-29 12:36 發表
我剛又洗完bb衫, 終於洗哂, 仲有床上用品未洗, 仲煲左桑耇生蛋茶+花生麥米粥, 今晚同老公各自做甜點..

中午要去番青衣同奶奶飲茶, 之後去行街街, 其實做完之前d野個人都濕哂, 唔想出街但又冇辦法 ... ...

嘩~你今朝都好忙.
不過咁熱真係唔想出街.


大宅

積分: 1858

好媽媽勳章 畀面勳章


3310#
發表於 09-8-29 12:44 |只看該作者
請問邊隻牌子BB沐浴露好? 洗奶樽和BB杉又用邊隻好?


大宅

積分: 1540


3311#
發表於 09-8-29 12:44 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 2009-8-29 12:40 發表



我無帶環保袋呀,哈哈!我想問係咪除左紗巾都要買幾條棉巾仔呀 ?? 不過棉巾仔要黎做乜好呀 ??? 洗面 ??? 


紗巾我買左30條, 兩邊屋企用..
而棉巾仔/大毛巾/浴巾我都未買, 其實棉巾仔我估係for沖涼/洗面/抹下手仔腳仔掛, 我諗半打咩都夠啦!


大宅

積分: 1540


3312#
發表於 09-8-29 12:46 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 2009-8-29 12:44 發表

嘩~你今朝都好忙.
不過咁熱真係唔想出街.


係呀..趁好天又有心情要做定多d野..


大宅

積分: 1139


3313#
發表於 09-8-29 12:48 |只看該作者
原帖由 babeBBDoll 於 09-8-29 12:03 發表
我準備同老公出街喇, 返黎再傾啦 ~~ 聽講又一城同置地 Polo 50 % off, 我唸住順便去睇下有冇野買, 好似最後聽日如果你地呢兩日會出街或路過可以去睇下 ~~
或者等我今晚同大家報告下聽日先出發
我唸住睇童裝 ...


又一城polo好似冇童裝的


大宅

積分: 1540


3314#
發表於 09-8-29 12:49 |只看該作者
原帖由 BBchu2009 於 2009-8-29 12:44 發表
請問邊隻牌子BB沐浴露好? 洗奶樽和BB杉又用邊隻好?


洗bb衫我用威潔...
洗奶樽買左nuk...
沐浴露會用johnson


男爵府

積分: 5770


3315#
發表於 09-8-29 12:49 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-8-29 12:46 發表


係呀..趁好天又有心情要做定多d野..

我未出街剩係換衫成個人都已經濕曬,所以真係好怕出街.


大宅

積分: 1540


3316#
發表於 09-8-29 12:51 |只看該作者
原帖由 gobby926 於 2009-8-29 12:49 發表

我未出街剩係換衫成個人都已經濕曬,所以真係好怕出街.


好有同感, 每天番工等lift落樓時已經頂抹汗兼用風扇, 可能呢d就係叫大肚婆寧捨熱過人掛..


男爵府

積分: 5770


3317#
發表於 09-8-29 12:58 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-8-29 12:51 發表


好有同感, 每天番工等lift落樓時已經頂抹汗兼用風扇, 可能呢d就係叫大肚婆寧捨熱過人掛..

我都係,d汗無時無刻都標緊.


大宅

積分: 1540


3318#
發表於 09-8-29 13:01 |只看該作者
我要出去迎接十個太陽的熱力啦!
bye!!


男爵府

積分: 5770


3319#
發表於 09-8-29 13:04 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-8-29 13:01 發表
我要出去迎接十個太陽的熱力啦!
bye!!


大宅

積分: 1858

好媽媽勳章 畀面勳章


3320#
發表於 09-8-29 13:20 |只看該作者
原帖由 LeungBBB 於 09-8-29 12:49 發表


洗bb衫我用威潔...
洗奶樽買左nuk...
沐浴露會用johnson


謝謝...唔知幾錢? 貴唔貴ga
希望d日常用品可以又平又好用!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo