想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1437


321#
發表於 05-12-8 13:39 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui ,

想問下你依家係唔係再黎過, 食返之前一樣既藥? 你老公需唔需要一齊再食?


男爵府

積分: 7533


322#
發表於 05-12-8 14:02 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

豬豬bb ,

你可以係apm下面(商場裹巴士站),搭277x,係仁濟第五中學(尾2站)落車.大約要1個鐘. (haha...原來kool答左你....)

你有冇食緊西藥?而家其實可以睇中醫,不過要講清楚有d乜問題同手術後醫生講o既病因等..........另外要戒口呀!


男爵府

積分: 7533


323#
發表於 05-12-8 14:16 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

GB,

我老公初初食左d藥都有d反應,

1.飲第三日藥開始覺得個喉嚨好乾<---佢第二日開始都有
2.瞓覺磨牙<---佢冇,不過瞓得好lum,好大

3.王ec話飲左會多好多精液,但係我老公話唔覺得勁左<---佢話飲左個人好'興',dodo時真係....hehe... ,但有冇多左精液就唔知,因為冇留意..

so far佢食左d藥都ok,個人精神左.佢而家都有睇,上個月唔係日日飲藥,我m完至排完卵後,大約飲10日藥啦.


大宅

積分: 1920


324#
發表於 05-12-8 14:28 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,kool

唔該晒!

我放埋今個星期sick leave,下星期一返工,想返工前睇一睇中醫先,而家冇食西藥,其實出o左院佢雖然有俾止痛藥,不過都冇食,一來唔係好痛,二來食得多都唔好!
而家都係靠自己身體好番,多o的訓同飲湯水!

我想搵搵醫師睇o下o的m,o的m係未準過,一時兩三個月先一次,每次m同m之間有些少啡色分泌,差不多五日先清,個西醫(同我做手術果個,話我可能排卵有問題,話開始做人計劃半年內未有好番去搵佢,佢話開排卵藥比我食)

NaughtyLuiLui,講開又講,之前我好似講過比你聽,我做手術係因為醫生話我有朱古力瘤,不過,原來係畸胎瘤,醫生話,冇咁影響生育,又唔駛太急有BB住(因為佢話如果係朱古力瘤做完手術要立即有BB,減低病發機會)

而家我想攪好o的月經(最少要準時o的)同身體(我上個月開始量體溫,最高果日係36.6,仲係得一日咁大把,通常係36.4最低係前兩日35.9---check過冇排卵,咁低溫驚好難排卵),咁就可以準備bongo囉!

Mama: Janice (楠ma)    卓楠bb~


男爵府

積分: 7533


325#
發表於 05-12-8 14:29 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

kool,

我今個月會再試,不過而家d m仲未清,ec話係惡露,要清乾淨先比第二d藥助排卵,所以我今個月都唔會抱太大希望,而家ec比左十全大補湯+鹿角膠+其他補藥,比我補番好身體先,而家d血壓已經升番,個人精神左,ec話我好彩唔係食實左個胎先流出黎(即小產),佢話我係早期著床後流胎...(唔係好記得ec係點講),所以有d早期懷孕徵兆,但就唔成功,一樣要好似小產甘補身.我老公都一齊睇緊.

我睇番之前d藥方,每次都係用唔同藥架!


大宅

積分: 1920


326#
發表於 05-12-8 14:42 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui

你血壓通常幾多o架?我血壓都係好低o架,平均都係92-95度上壓,叫唔叫低?

Mama: Janice (楠ma)    卓楠bb~


男爵府

積分: 7533


327#
發表於 05-12-8 14:47 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

豬豬bb ,

如果你冇食西藥,甘我諗你可以睇下中醫,因為可以用中藥調理好身體,可以快d康復.

如果你可能冇排卵,其實唔一家要食排卵藥,因為有d姊妹話食得多都唔係幾好,我之前都應該冇排卵(因從來冇排卵時o既蛋白狀分泌),直至食左中醫,呢幾個月都有果d分泌,可能因為身體機能正常左,先至有番排卵.

上個月我由排卵日先開始量體溫(之前冇量,係ec叫),我發覺我排卵後d溫度都係比較低,around36.7x至36.8x,從來冇升到37或以上,可能因為甘個胎食唔實.....所以而家要補好身體(我而家都有食人參),到時先易bingo得穩穩陣陣!!!!


男爵府

積分: 7533


328#
發表於 05-12-8 14:52 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

豬豬bb ,

我上壓都係得90幾,都ok,但下壓上個月得60左右,ec話比較低,唔係甘好.今個星期食左d藥,覆診時升番去98/80,ec話好好.我諗你同我之前一樣都係血壓偏低,要食多d補血氣o既野呀!


男爵府

積分: 7527


329#
發表於 05-12-8 15:03 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

我打左去問王ec,佢話d藥可能燥得濟,叫我老公停一日藥,跟住再每日食一包.我老公本來禮拜六同我一齊覆診架,但係我check過我應該排左卵,你話好唔好等我下個cycle完左先捉佢再去一齊補呀?? ?-( ?-( ?-(
其實我今個月都打定輸數,因為我覺得自己仍然唔夠排卵分泌呀 :-( :-( 今個月食左王ecd藥,係覺得排卵日有小腹痛&有d分泌,但係唔可以拉長架 :-( :-( ,我都有問過王ec佢話我因為腎陰虛,所以陰液小,你係唔係都有哩種情況呀??


大宅

積分: 1920


330#
發表於 05-12-8 15:14 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui

我想問呢人參係放一片入口食or一支燙湯?

我都係血壓低,上壓92-95,下壓60-65左右....

係咪好難有bb呢? :cry:
Mama: Janice (楠ma)    卓楠bb~


男爵府

積分: 7533


331#
發表於 05-12-8 15:20 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

GB,

ec都有話如果我老公覺得太興,可以一日只飲一次,之後都ok呀.你如果已經排左卵,而老公d藥都未飲晒,我諗佢可以下個月等你cycle先睇都得,因為佢都唔係有太大問題,只需要係你排卵前開始大補啦!

我上個月排卵日都有小腹痛,d分泌都唔係好多,都唔係拉得好長,我day13排卵,而在day20同21小腹仲有拉扯痛.其實我再上2個月d分泌都好似拉唔開,不過起碼係一個好徵兆,唔好 :-( :-( ,今個月都未過,可能有驚喜呢!

一齊努力啦!


男爵府

積分: 7527


332#
發表於 05-12-8 15:31 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

好多謝你呀!!
好認同你既講法,雖然d分泌都唔係好多,都唔係拉得好長,但係有分泌都係個好開始
祝我地越黎越多分泌,越拉越長,引領d蟲蟲游快d,可以好快咁同卵卵結合 bingo


男爵府

積分: 7533


333#
發表於 05-12-8 15:33 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

豬豬bb ,

你同我一樣,d血壓都係偏低,要補番下,千其唔好好似我甘,有機會到最後都失敗左.

我老公買左一斤人參比我補身(佢話係聖誕禮物 ,唔駛甘多呀!!),我用黎'登' '祝'絲雞或豬'月展',不過而家你有傷口唔知可唔可以食人參,不如你快d睇中醫問下ec,調補好身體先,做完手術後第一兩個月好緊要,要快d補番好身體,我以前乜都唔識,所以身體差左更多,要花更多時間去整番好,你唔好等啦!


大宅

積分: 1920


334#
發表於 05-12-8 16:07 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui

我聽日會去睇中醫,如果車程大約一小時,去吳教授同王醫師時間都係差不多!

咁我聽日去睇王醫師,希望少人o的就好lu....

你老公對你真係好,買人參比你食,我都係阿媽買少少咋!

Mama: Janice (楠ma)    卓楠bb~


男爵府

積分: 7533


335#
發表於 05-12-8 16:36 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

豬豬bb ,

其實你日頭去會好d,唔好等d放工時間,會好多人架.

個傻佬買左一斤,係一斤 ,賣比佢果個就發啦!而家有好多支,有排食!如果佢買少半斤,都夠送個名牌手袋比我啦


大宅

積分: 1920


336#
發表於 05-12-8 16:51 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui

實在太羨慕你啦,我都想我老公咁好,有次佢經過余仁生都話想買o野比我補身,但係又唔知買咩好,燕窩又未食得,我都諗唔到,於是都冇買o野!

冬蟲草又唔知好唔好o既呢?

我如果去,聽日就十一點左右睇,費事同人迫啦,不過我都係路痴,唔知會唔會到時o係街兩頭行呢?? ?-( ?-(

Mama: Janice (楠ma)    卓楠bb~


男爵府

積分: 7533


337#
發表於 05-12-8 22:31 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

豬豬bb ,

其實我地結左婚甘多年,感情最好都係呢兩三年,因為之前太忙,(我比他更忙)所以好少溝通,成日argue.

而家我地有共同目標,而佢又知道我有好大壓力同身體唔好,受左好多苦,所以明白左我感受,對我好左好多.佢以前都唔識表達自己,唔會主動去為我諗,而家已經進步左好多.我都覺得自己好幸福,兩公婆而家恩愛左好多,我o既壓力真係小左,多左老公支持,相信可能因為甘樣,我先會容易d有bb.

希望各位姊妹都有個好老公互相支持,度過等待bbo既艱苦歲月!早日Bingo!


民房

積分: 1


338#
發表於 05-12-8 22:41 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

各位sister, 我近排唔知點算好, 請比D意見我.
今年五月開始睇西醫,醫生照到我有多囊卵巢, 跟住試左兩個月排卵藥都無咩效用. 之後換左個不育專科醫生, 又試左兩個週期(打排卵針 + iui)都係唔成功. 現在試緊第三個週期, 醫生建議我做 ivf. 但我又唔想咁快行呢步. 聽人話中西可以一齊進行, 而家諗緊好唔好同時睇中醫. 我而家要打卵泡刺激素, 食中藥會唔會有問題呢? 怕唔怕互相影響到?


男爵府

積分: 7533


339#
發表於 05-12-8 22:51 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

SKW688 ,

其實你可以一邊做西醫療程,一邊用中藥去調理身體,大陸好多醫院醫不育都係中西合璧,只要你話比中醫聽你食緊乜野藥,做緊d乜,佢會就住架.

你唔好太緊張,心情會影響效果架.放鬆d啦!


複式洋房

積分: 335


340#
發表於 05-12-9 00:05 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

我今日睇左王ec喇~~ 多謝你地~~ 你地既留言都比左我一d鼓勵, 希望大家都快d有好消息喇~


豬豬bb, 你聽日係唔係去王ec到呀, if yes, 你可以係粉嶺kcr近商場個邊既出口有個bus stop, 我就搭左架去聯和墟既bus (單層)...係粉嶺樓落, 你見到間中學, 對面係church, 就過馬路....去和隆街....甘啱, 間bank出面裝修緊...就係過橦樓喇~~ hope it can help u!

我係10:30am去到, 結果1145走得囉....啱啱好, 去揍仔放學~~ (不過我係住9龍, 不過帶仔入去playgp~)
哥哥係04年2月13日出世, 祈姐係06年8月29日出世, 殷妹妹就係08年1月4日出埋黎喇! 一家5口樂也融融![url=http://www.babyhome.com.tw/bb/14331]快d入黎<舜祈殷 's love channel> 探下我啦!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo