Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?
我今日睇左王ec喇~~ 多謝你地~~ 你地既留言都比左我一d鼓勵, 希望大家都快d有好消息喇~
豬豬bb, 你聽日係唔係去王ec到呀, if yes, 你可以係粉嶺kcr近商場個邊既出口有個bus stop, 我就搭左架去聯和墟既bus (單層)...係粉嶺樓落, 你見到間中學, 對面係church, 就過馬路....去和隆街....甘啱, 間bank出面裝修緊...就係過橦樓喇~~ hope it can help u!
我係10:30am去到, 結果1145走得囉....啱啱好, 去揍仔放學~~ (不過我係住9龍, 不過帶仔入去playgp~)
哥哥係04年2月13日出世, 祈姐係06年8月29日出世, 殷妹妹就係08年1月4日出埋黎喇! 一家5口樂也融融![url=http://www.babyhome.com.tw/bb/14331]快d入黎<舜祈殷 's love channel> 探下我啦!