影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   0


翡翠宮

積分: 75533


3401#
發表於 11-7-5 22:25 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 22:23
HAHAA~~~我有錢既話一定開一間學校叫呢個名~~~

haha,唔知yoyo今日有無睇到呢?


翡翠宮

積分: 75533


3402#
發表於 11-7-5 22:25 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 22:24
我諗住聽日會搬屋,而且改埋名,叫"子華訓導組",唔知大家覺得點~~~


水晶宮

積分: 73497


3403#
發表於 11-7-5 22:26 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 22:23
我地睇果場rosa有幾個位都差dd忍唔住想笑!
但我再睇果場,佢地又係响果幾個位到差啲笑左呀~~~


水晶宮

積分: 73497


3404#
發表於 11-7-5 22:28 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 22:25
haha,唔知yoyo今日有無睇到呢?
佢應該睇到既,但佢可能唔記得回~~~


水晶宮

積分: 73497


3405#
發表於 11-7-5 22:28 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 22:25
THANS~~~


翡翠宮

積分: 75533


3406#
發表於 11-7-5 22:32 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 22:28
佢應該睇到既,但佢可能唔記得回~~~

重未訓醒?定湊女未返?


翡翠宮

積分: 75533


3407#
發表於 11-7-5 22:33 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 22:26
但我再睇果場,佢地又係响果幾個位到差啲笑左呀~~~

對住佢,真係心血少d都唔掂。


水晶宮

積分: 73497


3408#
發表於 11-7-5 22:38 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 22:32
重未訓醒?定湊女未返?
我諗佢去左街,今日佢放假~~~


翡翠宮

積分: 75533


3409#
發表於 11-7-5 22:40 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 22:38
我諗佢去左街,今日佢放假~~~

見佢頭先話訓晏覺,重諗住佢會早d返上黎。


翡翠宮

積分: 75533


3410#
發表於 11-7-5 22:42 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 22:28
THANS~~~

你打"釘"咪得囉,再唔係"釘、釘、釘、釘"!


水晶宮

積分: 73497


3411#
發表於 11-7-5 22:42 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 22:33
對住佢,真係心血少d都唔掂。
係呀,仲要個腦轉得好快,阿余都係咁講過,佢地拍絕代既時候,有一場木講佢叫三水妹唔好講佢既嘢比阿蓮知,唔知你唔記得,佢"鬼"左响地到既,其實排既時候唔係咁架,正式就改左咁樣,嚇到阿余大叫"你咁都得呀"~~~


翡翠宮

積分: 75533


3412#
發表於 11-7-5 22:43 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 22:42
係呀,仲要個腦轉得好快,阿余都係咁講過,佢地拍絕代既時候,有一場木講佢叫三水妹唔好講佢既嘢比阿蓮知, ...

唔記得,未煲返,你知啦,煲得劇又同唔到你地傾喎


水晶宮

積分: 73497


3413#
發表於 11-7-5 22:43 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 22:40
見佢頭先話訓晏覺,重諗住佢會早d返上黎。
佢星期二多數都好晏先上架~~~


水晶宮

積分: 73497


3414#
發表於 11-7-5 22:44 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 22:42
你打"釘"咪得囉,再唔係"釘、釘、釘、釘"!
咁我就,釘、釘、釘啦~~~


水晶宮

積分: 73497


3415#
發表於 11-7-5 22:45 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 22:43
唔記得,未煲返,你知啦,煲得劇又同唔到你地傾喎
咁魚與熊掌不可兼得架啦~~~


翡翠宮

積分: 75533


3416#
發表於 11-7-5 22:48 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 22:45
咁魚與熊掌不可兼得架啦~~~

係呀!我呢幾日會盡情吹下水先,一個星期後就返去坐幾日監


水晶宮

積分: 73497


3417#
發表於 11-7-5 22:53 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 22:48
係呀!我呢幾日會盡情吹下水先,一個星期後就返去坐幾日監
坐都係一星期啫,好快放出黎~~~


翡翠宮

積分: 75533


3418#
發表於 11-7-5 23:01 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 22:53
坐都係一星期啫,好快放出黎~~~

慘在要罰抄嗎,果時睇住你地吹水吹到如火如佘,我就要罰抄,又無得引言,幾鬼無引!


水晶宮

積分: 73497


3419#
發表於 11-7-5 23:03 |只看該作者
jk923 發表於 11-7-5 23:01
慘在要罰抄嗎,果時睇住你地吹水吹到如火如佘,我就要罰抄,又無得引言,幾鬼無引! ...
hahaa~~寫多啲記得深啲,第二時啲仔女問個字點寫都識呀~~~


翡翠宮

積分: 75533


3420#
發表於 11-7-5 23:06 |只看該作者
laamling 發表於 11-7-5 23:03
hahaa~~寫多啲記得深啲,第二時啲仔女問個字點寫都識呀~~~

,唔講住喇,訓喇,聽日見!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo