立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
翡翠宮
積分: 75533
laamling 發表於 11-7-5 22:23 HAHAA~~~我有錢既話一定開一間學校叫呢個名~~~
laamling 發表於 11-7-5 22:24 我諗住聽日會搬屋,而且改埋名,叫"子華訓導組",唔知大家覺得點~~~
水晶宮
積分: 73497
jk923 發表於 11-7-5 22:23 我地睇果場rosa有幾個位都差dd忍唔住想笑!
jk923 發表於 11-7-5 22:25 haha,唔知yoyo今日有無睇到呢?
jk923 發表於 11-7-5 22:25
laamling 發表於 11-7-5 22:28 佢應該睇到既,但佢可能唔記得回~~~
laamling 發表於 11-7-5 22:26 但我再睇果場,佢地又係响果幾個位到差啲笑左呀~~~
jk923 發表於 11-7-5 22:32 重未訓醒?定湊女未返?
laamling 發表於 11-7-5 22:38 我諗佢去左街,今日佢放假~~~
laamling 發表於 11-7-5 22:28 THANS~~~
jk923 發表於 11-7-5 22:33 對住佢,真係心血少d都唔掂。
laamling 發表於 11-7-5 22:42 係呀,仲要個腦轉得好快,阿余都係咁講過,佢地拍絕代既時候,有一場木講佢叫三水妹唔好講佢既嘢比阿蓮知, ...
jk923 發表於 11-7-5 22:40 見佢頭先話訓晏覺,重諗住佢會早d返上黎。
jk923 發表於 11-7-5 22:42 你打"釘"咪得囉,再唔係"釘、釘、釘、釘"!
jk923 發表於 11-7-5 22:43 唔記得,未煲返,你知啦,煲得劇又同唔到你地傾喎
laamling 發表於 11-7-5 22:45 咁魚與熊掌不可兼得架啦~~~
jk923 發表於 11-7-5 22:48 係呀!我呢幾日會盡情吹下水先,一個星期後就返去坐幾日監
laamling 發表於 11-7-5 22:53 坐都係一星期啫,好快放出黎~~~
jk923 發表於 11-7-5 23:01 慘在要罰抄嗎,果時睇住你地吹水吹到如火如佘,我就要罰抄,又無得引言,幾鬼無引! ...
laamling 發表於 11-7-5 23:03 hahaa~~寫多啲記得深啲,第二時啲仔女問個字點寫都識呀~~~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy