自由講場

跳至

首頁

尾頁
   97


侯爵府

積分: 23990


341#
發表於 20-2-10 00:10 |只看該作者
朱古力包包 發表於 20-2-9 11:39
你試過有效?

呢個病好煩!!


侯爵府

積分: 23990


342#
發表於 20-2-13 19:00 |只看該作者
朱古力包包 發表於 20-2-8 17:19
明+thank you.
濕疹好煩要全方位控制
完全令我跌落人生谷底好影響我番工+讀書! ...

告訴大家:我的主診中E我已吃了1個多月藥(1月6日到2月9日),佢剛去完旅行回來我不敢睇佢……我已好了7成……伹我昨午去大型連鎖睇某中E, 佢話我係"癮疹",不是濕疹
各位我點算??我"din"咗la


侯爵府

積分: 23990


343#
發表於 20-3-9 05:06 |只看該作者
朱古力包包 發表於 20-1-18 16:37
不夠膽

呢2晚好濕(屋有用抽濕機瞓覺),凌晨4am yesterday+4.45am(now)痕醒
好掹
皮膚好痕


男爵府

積分: 8365


344#
發表於 20-3-9 11:11 |只看該作者
中醫講你係因為咩引起?有無藥單睇下有咩藥
我女之前都有濕疹,比你嚴重好多,出水又爛,睇過西醫,之後睇左幾個中醫,斷斷續續食左一年幾藥先好,而家無再生, d印都淡到幾乎無咩,醫藥費有平有貴,睇醫師,另要因應體質戒口


侯爵府

積分: 23990


345#
發表於 20-3-9 12:42 |只看該作者
yanyanmm 發表於 20-3-9 11:11
中醫講你係因為咩引起?有無藥單睇下有咩藥
我女之前都有濕疹,比你嚴重好多,出水又爛,睇過西醫,之後睇 ...

本帖最後由 朱古力包包 於 20-3-14 17:41 編輯

現任中E(第5個……佢ok ga)佢冇講因乜而起,我問佢可否斷尾……佢衹講呢D病冇得斷尾 , 呢個EC ok ga, 我停咗藥約2 days因有某冠狀病毒確疹者睇過另1E師(唔係我嗰個), but 同1地方……我好驚唯有停1停唔睇住
相係第2張藥方(因我同佢講我上眼皮無lala有油脂粒……可能第1張較燥(第1張藥方有當歸),但佢同講當歸係好好ge消炎抗菌藥……我有戒口……發物完全冇食……
而家食嘢似和尚……衹食好少瘦肉


男爵府

積分: 8049


346#
發表於 20-3-9 12:54 |只看該作者

回覆樓主:

好可能係環境引致,你試下唔好喺呢個地方住一個星期。 應該唔會再痕


侯爵府

積分: 23990


347#
發表於 20-3-9 13:14 |只看該作者
anteater 發表於 20-3-9 12:54
好可能係環境引致,你試下唔好喺呢個地方住一個星期。 應該唔會再痕

Thank you, 我都有估係咪呢個問題! 但而家冠狀病毒咁勁……個個都咁驚……如果我租service apartment/hotel住1個星期試下(因佢哋多數用中央冷氣)……個心又唔太夠膽……唔知點算


別墅

積分: 671


348#
發表於 20-3-9 13:15 |只看該作者
朱古力包包 發表於 20-1-8 10:39
Thank you,其實我已戒口2.5個月,之前無lala有濕疹,在大腿側,看了皮膚科陳x業,話我俾蚤咬,斷證錯誤, ...

我睇旺角黃醫生,得,你可以試下,但佢無得book, 止可以排隊,仲要排很多個鐘


侯爵府

積分: 23990


349#
發表於 20-3-9 13:22 |只看該作者
fookba 發表於 20-3-9 13:15
我睇旺角黃醫生,得,你可以試下,但佢無得book, 止可以排隊,仲要排很多個鐘
...

西E?
可俾地+名我嗎?
如不方便可PM我
thank you!


男爵府

積分: 8365


350#
發表於 20-3-9 17:36 |只看該作者
本帖最後由 yanyanmm 於 20-3-9 17:39 編輯
朱古力包包 發表於 20-3-9 12:42
現任中E(第5個……佢ok ga)佢冇講因乜而起,我問佢可否斷尾……佢衹講呢D病冇得斷尾 ...

你食左呢d藥之後感覺點樣?其中有幾隻藥係好寒涼喎,主要係清熱,消腫,去濕,你覺得自己之前好熱氣?亦可能上一次佢開既藥導致而家比較偏熱,你望下你條脷,相比其他人係偏紅,或偏淡,好濕還是較乾?
你食得甘清淡應該吾會好熱氣,壓力都有好大關係,你有無同醫師講過?另外家中牆身有無發霉?




侯爵府

積分: 23990


351#
發表於 20-3-9 21:02 |只看該作者
yanyanmm 發表於 20-3-9 17:36
你食左呢d藥之後感覺點樣?其中有幾隻藥係好寒涼喎,主要係清熱,消腫,去濕,你覺得自己之前好熱氣?亦可 ...

本帖最後由 朱古力包包 於 20-3-9 23:18 編輯

呢劑係第2張藥方(相)……因我同佢講我估上劑藥有D燥有"當歸"+右眼皮有油脂粒(已有約1個月)
脷今日係好濕……我有同佢講我有壓力便會出疹……佢話我個人好緊張(我阿媽都咁講)
屋企牆身冇發"梅", 因我有長開抽濕機我住嗰度1定要用(好濕), 有時我set time(幾個鍾), 抽濕機1熄咗我係會即刻醒ga(以前幾年都會咁)


侯爵府

積分: 23990


352#
發表於 20-3-9 21:04 |只看該作者
朱古力包包 發表於 20-3-9 21:02
呢劑係第2張藥方(相)……因我同佢講我估上劑藥有D燥有"當歸"+右眼皮有油脂粒(已有約1個月)
脷 ...

but in fact第1張藥方係好D ge(我felt到)
但不知燥與否


伯爵府

積分: 19057


353#
發表於 20-3-10 01:41 |只看該作者
回覆 朱古力包包 的帖子

我都係濕疹,但係響個頭皮度,每晚痕到瞓唔到,嚴重缺乏睡眠,仲會甩頭髮,經過八年掙扎,中西醫,自然療法 都試過曬, 洗咗好多錢,而家已經好番8成,就係靠生酮飲食,你上網搵資料,要食得啱先至得, 經過生酮飲食,差不多八個月而家好番8成, 真心希望幫到你。


大宅

積分: 1067


354#
發表於 20-3-10 02:43 |只看該作者
1.饮綠豆湯或糖水
2.饮金銀花水
以上屬“涼”湯,最好避開月經期,唔好成日飲。
有效的話當日就有感覺。


侯爵府

積分: 23990


355#
發表於 20-3-12 21:36 |只看該作者
MICLOH168 發表於 20-3-10 01:41
回覆 朱古力包包 的帖子

我都係濕疹,但係響個頭皮度,每晚痕到瞓唔到,嚴重缺乏睡眠,仲會甩頭髮,經過八 ...

thank you.
例如呢?


侯爵府

積分: 23990


356#
發表於 20-3-12 21:37 |只看該作者
朱古力包包 發表於 20-3-12 21:36
thank you.
例如呢?

呢幾日谷M(未來……有D痕)


侯爵府

積分: 23990


357#
發表於 20-3-14 07:23 |只看該作者
GG668 發表於 20-3-10 02:43
1.饮綠豆湯或糖水
2.饮金銀花水
以上屬“涼”湯,最好避開月經期,唔好成日飲。

當日就有感覺意思係唔痕??


侯爵府

積分: 23990


358#
發表於 20-3-16 12:18 |只看該作者
朱古力包包 發表於 20-3-9 12:42
本帖最後由 朱古力包包 於 20-3-14 17:41 編輯

現任中E(第5個……佢ok ga)佢冇講因乜而起,我問佢可否斷 ...

戒口戒得好清但仲係有出D散疹……好怪


禁止訪問

積分: 171


359#
發表於 20-3-16 12:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


洋房

積分: 48


360#
發表於 20-3-16 12:33 |只看該作者
wcfandllk 發表於 20-3-16 12:29
本帖最後由 wcfandllk 於 20-3-16 12:30 編輯

你可以試下Injoy 隻魚油,價錢唔貴,但食左真係見效,我 ...


邊到有得買?


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo