想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


別墅

積分: 791


341#
發表於 05-12-9 10:12 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

I am thinking to see Professor Ng in Sheung Wan, does he has accupunture treatment ?? My case just want to 調理身體.

I hv miscarriage before and use 1 year to build-up a better room to wait for baby, by now my boy is 4yrs. Be patience; let it be and don't put pressure to yourselves. Hope to see your Good news very soon


男爵府

積分: 7533


342#
發表於 05-12-9 14:37 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

Cipo,

Pls check pm for Prof. Ng's info.

Thank you for your encouragement. Hope to tell you all good news very soon.


複式洋房

積分: 477


343#
發表於 05-12-9 16:30 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,



好耐都無係度講嘢, 你而家咩進度 ???? 你放心啦, 王醫師一定會搞大你個肚架 ( 係幫你懷孕至真 ) !!

我就真係唔知點咯 ! 今次啲M都遲,又少, 真係激死 !! 醫得個肝酵時, 又攪到亂哂龍 ! 唉... 生BB, 可能要遲啲先咯 !

:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


男爵府

積分: 7533


344#
發表於 05-12-9 18:33 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

魚魚,

真係好耐冇傾啦!你好嗎?

我而家d m仲未清晒,仲有d啡,已經9日啦!甘大個女都未試過甘耐,ec話係惡露wo,會要比較長時間先會乾淨,之後先會比助排卵藥,我同老公諗今個月可能要休戰下,比大家放下假,盡情去玩,唔駛就住就住,不過藥就照食,補好身體,再戰江湖.

你有冇做運動呀?不如你試下做d簡單o既運動,等自己o既新陳代謝好d,血液循環好d,身體各部機能都可能會有改善.
我而家每朝都做30mins"魷魚"體操 ,精神都好左d.

大家都要努力呀!!!


複式洋房

積分: 477


345#
發表於 05-12-9 18:43 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

因為我懶囉....

你老公真係錫你啦, 咁為你設想 ! 我個衰佬呀, 蝦少我一陣都好囉. :tongue:

運動....... 老實講, 真係好少做, 每晚返到屋企都成8:00咯, 食吓飯, 睇吓電視, 跟住沖涼.瞓覺咯. 好又懶呢 !

咩叫"魷魚"操呀 ? 係咪亂咁跳呀 ? 你講得好攪笑呀 !
:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


男爵府

積分: 7533


346#
發表於 05-12-9 19:02 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

魚魚,

"魷魚"操咪係柔軟體操o羅,好似d公公婆婆係公園晨運果d呢!不過我雞手鴨腳,我隻衰公話我似做緊"魷魚"體操,連d貓貓都覺得我好似傻婆甘閃埋一邊.

或者你可以試下OTO果隻e足健,我個妹同屋企人都highly recommend,佢地話用完個人好鬆,臨睡前做會好好'目訓',一覺到天光,我個妹之前整親隻腳醫左好耐都痛,而家好番好多,佢地晚晚都要排隊用,好好笑.所以我都諗住試用完(呀妹果部)再決定回禮送比隻佬.(不過有左唔用得架,自己用就只可以m到左至排卵期用,哈哈,都起碼有半個月用)(唔好話我賣廣告 )


複式洋房

積分: 477


347#
發表於 05-12-9 19:15 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

Oh, ic.ic !

老實講, 成日都怕自己bingo, 所以啲大運動都唔敢做 !

e足健, 我個fd買咗啦, 佢話勁到好似比電, 電親咁喎!
不過我覺得, "山洪瀑發"嗰幾日都係唔好用住好啲, 我收過一個貓, 話女人月經期間既禁忌, 呀, 不如我試吓post出嚟呀 !
等我一陣呀 !
:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


複式洋房

積分: 477


348#
發表於 05-12-9 19:21 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

女人經期不宜做的八件事

第一次來月經時,你就被傳授了以下經驗──
不能吃生冷食物;不能劇烈運動。現在,為了你的健康,我要告訴姐妹們另外
8件經期不能做的事。

1.捶腰

腰酸腿脹時,我們通過捶打酸脹的肌肉來緩解不適,同樣,不少女性在經期也會習慣性地捶打腰部緩解腰部酸脹。
但這麼做卻犯了錯。婦科專家指出,經期腰部酸脹是盆腔充血引起的,此時捶打腰部會導致盆腔更加充血,反而加劇酸脹感。另外,經期捶腰還不利于子宮內膜剝落後創面的修復癒合,導致流血增多,經期延長。

2.體檢

經期除了不適宜做婦科檢查和尿檢,同樣不適宜做血檢和心電圖等檢查項目。因為此時受荷爾
蒙分泌的影響,難以得到真實數據。

3.撥牙

恐怕很少有牙醫在撥牙前,會詢問你是否在經期,但你自己一定要知道,不能在經期撥牙!否則,不僅撥牙時出血量增多,撥牙後嘴裡也會長時間留有血腥味,影響食欲,導致經期營養不良。這是因為月經期間,子宮內膜釋放出較多的組織激活物質,將血液中的纖維蛋白質溶解□原激活為具有抗凝血作用的纖維蛋白溶解□,同時體內的血小板數目也減少,因此身體凝血能力降低,止血時間延長

4.用沐浴液清潔陰部

經期間陰部容易產生異味,尤其在夏季,但在洗澡時順便用沐浴液清潔陰部,或用熱水反復清洗陰部是不夠健康的,反而容易引發陰部感染,導致瘙癢病症。因為平日女性陰道內是略酸性環境,能抑制細菌生長,但行經期間陰道會偏鹼性,對細菌的抵抗力降低,易受感染,如果不使用專業的陰道清潔液或用熱水反復清洗更會導致鹼性增加。因此,清洗
陰部需要選擇專業的陰部清洗液,尤其在經期

5.做愛

說實話,這確實是對意志力的挑戰,尤其在經期的最後一兩天。
一方面,這兩天的經血量明顯減少,常常被情侶們主觀忽略;另一方面,此時女性體內荷爾蒙增多,性欲增強,旺
盛的荷爾蒙也同時刺激著男方的激情。但由于此時宮頸仍處于微張狀態,子宮內膜也沒有完全修復,留有創面,因此容易被細菌侵入。另外,受愛的運動刺激而遊走到別處的子宮
內膜碎片可能埋下子宮內膜異位的隱患。

6.飲酒

同樣是受體內荷爾蒙分泌影響,經期女性體內的解酒□減少,因此飲酒易醉。更嚴重的是,為了制造出分解來幫助分解酒精,肝臟負擔明顯加重,因此在這期間飲酒會對肝臟造成比平日嚴重的傷害,引發肝臟機能障礙的可能性增大。

7.K歌

經期女性,聲帶的毛細血管也充血,管壁變得較為脆弱。此時長時間或高聲K歌,可能由于聲帶緊張並高速振動而導致聲帶毛細血管破裂,聲音沙啞,甚至可能對聲帶造成永久性傷害,如嗓音變低或變粗等。專業醫師特別提醒,女性從月經來潮前兩天開始就應該注意不要長時間或高=C

** 唔知點解miss咗第八樣嘢喎, 等我問吓寄件者先呀 !**
:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


男爵府

積分: 7533


349#
發表於 05-12-9 19:27 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

魚魚,

Thanks a lot!好有用呀!甘如果用部機,可能得番m完至排卵期先可以用啦!

第8樣係乜?唔會係做運動呀?haha...除左第7樣可能有做外,其他都冇


複式洋房

積分: 477


350#
發表於 05-12-9 19:31 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui ,

但係我有時都會第一樣~~捶腰, 都嗰幾日條腰會容易攰啲, 所以都有時會 ! 飲酒雖然我而家好少, 但以前會多咗囉 ! 我都試過m期間飲酒架, 諗返轉頭, 又真係好似會流多啲喎 !!

我要走啦, 下星期再同你傾啦 ~~ bye !!
:wth:  :wth: [size=medium]魚 ~ [img]


大宅

積分: 1628


351#
發表於 05-12-9 23:30 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

魚魚 & NaughtyLuiLui,

我岩岩bingo左7個禮拜, 未bingo前兩個多月開始做運動(隔日慢跑20分鐘) + 開始睇中e, 跟住就bingo左喇, 所以可能真係有幫助架.

希望您地快d bingo喇, 我會為你加油同支持您地架. "奸巴爹"


大宅

積分: 1920


352#
發表於 05-12-10 02:33 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

報告:今日的終於睇o左中醫,不過唔係王醫師,而係上環吳醫師,咁o岩我今日要去港島,為o左時間來回,於是決定去吳醫師果度!

吳醫師very nice,佢見我一入門口就話:阿妹,你o的字幾靚喎,邊個教你寫o架?(我心諗,咁攪笑o既,咁似同緊小學生傾計o既?)於是同佢閑談!
我跟住同佢講我o既病歷,佢又好攪笑,佢話:阿妹,你面清清喎,又冇血色...(與此同時o係櫃子拿出一面鏡照住我),你睇o下!
我都不期然笑o左出o黎,我答佢,我知呀,o岩o岩做o左手術身體唔好....
到o左寫藥方,佢話:阿妹,出黎做o野未呀?我寫o既藥方好平,$38一劑,不如一次寫五劑比你啦!

吳醫師真係好好人,仲教我點煲藥!
Mama: Janice (楠ma)    卓楠bb~


男爵府

積分: 7533


353#
發表於 05-12-10 22:26 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

豬豬bb,

吳教授佢好鬼幽默,可能佢見你妹妹仔(你係唔係好後生呢?),撩下你等你開心下,唔會怕左食中藥,因為佢話好多人因為怕食中藥而唔睇好d病,甘樣會好可惜,所以佢加多兩錢肉緊攪下笑.佢真係好好人架!


大宅

積分: 1437


354#
發表於 05-12-10 23:13 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui ,

王ec今日開左右歸丸勾同左歸丸俾我, 話幫助排卵, 你係唔係都係食lee 2種藥?


男爵府

積分: 7533


355#
發表於 05-12-11 01:29 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

kool,

上一個cycle m完王ec都有開過呢兩種藥比我,好得呀.飲完d藥個肚兩邊會有d脹脹地,我諗我上個cycle排卵都好成功.
等你好消息啦!


大宅

積分: 1920


356#
發表於 05-12-11 02:03 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui

我梗係唔後生啦,佢
Mama: Janice (楠ma)    卓楠bb~


大宅

積分: 1920


357#
發表於 05-12-11 02:04 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

kool

個o的中藥名咁複雜o既?

NaughtyLuiLui
我今日m come,唔知可唔可以飲吳醫師o既中藥呢?又唔記得問佢...佢又冇提喎....


kool 寫道:
NaughtyLuiLui ,

王ec今日開左右歸丸勾同左歸丸俾我, 話幫助排卵, 你係唔係都係食lee 2種藥?
Mama: Janice (楠ma)    卓楠bb~


大宅

積分: 1437


358#
發表於 05-12-12 13:29 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

NaughtyLuiLui,

原來你係食呢 2種藥, 會唔會我地既case差唔多. 王ec話我陰陽兩虡, 令到血氣唔好, 經期唔準(我3至4個月黎一次) , 你係唔係同我一樣?

我覺得食左D藥之後, 體溫高左(大概36.5 至 36.7), 以前既體溫around 36.2 至36.4,同埋成日想去廁所(大個隻) 你有無咁既情況? 但我唔覺得個肚脹. 你弟幾曰開始有咁既感覺?
王ec一共俾左十日藥我, 今日第二曰.



大宅

積分: 1437


359#
發表於 05-12-12 13:41 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

豬豬bb,

左歸丸同右歸丸係補陰同補陽(因我陰陽兩虡), 好似左for陰, 右for陽. 大概有十種藥材. NaughtyLuiLui話食左之後好勁呀, 希望可以幫到我.

你邊到老呀, 仲大把時間, 我就無乜時間, 出年仲生唔出就係高齡產婦啦!!所以希望今次得啦, 我唔想再食排卵藥同打針, 做iui因為真係好貴同好辛苦.


男爵府

積分: 7533


360#
發表於 05-12-12 23:12 |只看該作者

Re: 通常睇中醫調理,睇幾耐才成功有bb?

kool & 豬豬bb,

大家都好後生ge!我今年都30有3啦.都就怏係高齡產婦啦!不過唔緊要,最重要保持心情後生就得!

kool,

王ec佢只係話我陰虛,冇話陽虛,不過血氣唔夠,上個cycle佢只係比左5日藥我咋,之後就飲安胎藥,可能我d cycle係28-30日,冇你甘長,所以佢比多幾日你.

我上個cycle飲完d藥都係成日想便便,不過又冇野出,只係好多氣/屁放,而且仲有好多胃氣.睇番其他bingo左o既姊妹d特徵:肚餓,胃氣,胸脹,個肚扯扯痛,暈暈地,腰痛,個人好易攰.....我上個cycle o既day20幾開始都慢慢有齊,不過之後流左一泡血水出黎之後就開始冇,跟住仲黎埋m, :-( :-( 剛剛今個cycle 要到day11先乾淨,好慘呀.我聽日先去王ec度覆診,唔知佢會唔會開番左歸丸同右歸丸比我呢?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo